Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Tja ik vind hte ook een beetje raar dat er een prijs in MOET staan hoor. Ik heb dat bij mijn advertentie expres niet gedaan om opmerkingen te voorkomen heb er duidelijk bij gezet dat de vraagprijs via pb beschikbaar was.
SAKKIA schreef:Ja kijk dat zal wel zo zijn, maar met de pennyinfase van de laatste tijd krijg je dan van die reacties van, oh nou dat vind ik wel duur hoor of jemig nou dat is ook niet veel geld zal wel wat mis mee zijn, anders gaat ie niet zo goedkoop weg.
IcePrincess schreef:Ik vind het niet meer dan logisch dat er een prijs de verkoop van een paard moet staan, een foto zou eigenlijk wel verplicht kunnen worden, kijk maar naar de reacties die je ziet bij paarden die tekoop staan, alleen maar *foto?* en *richtprijs?* , dan kun je het netzogoed verplichten, is juist alleen maar makkelijker voor de verkoper, hoeft die dat ook niet naar iedereen te pb-en.
Dat wanneer je na 10 dagen nog niet hebt verkocht en dan pas na 14 dagen weer opnieuw te koop mag zetten vind ik wel een goede regel, ik erger me soms behoorlijk aan topics die gesloten worden om wat voor rede dan ook en even later gewoon opnieuw te koop worden aangeboden in een nieuw topic terwijl dat andere gewoon nog op dezelfde pagina staat.
Yessy schreef:ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar de ** topics mag nu niet in geschopt worden en alle andere nog wel, lijkt me niet echt eerlijk...
lonneke schreef:zou het dan wat zijn als jullie zelf kunnen bepalen of je je prijs erin zet, en als je het erin zet dat je aangeeft of dit per opbod is of vaste prijs? als je geen prijs in je topic zet moet er wel bij dat die prijs dan per pb opgevraagd kan worden. als jullie dit een beter idee lijkt zullen we dat nog even overleggen, ik heb daar niet zo veel bezwaar tegen alleen moet de rest het ook goed vinden.
lonneke schreef:zou het dan wat zijn als jullie zelf kunnen bepalen of je je prijs erin zet, en als je het erin zet dat je aangeeft of dit per opbod is of vaste prijs? als je geen prijs in je topic zet moet er wel bij dat die prijs dan per pb opgevraagd kan worden. als jullie dit een beter idee lijkt zullen we dat nog even overleggen, ik heb daar niet zo veel bezwaar tegen alleen moet de rest het ook goed vinden.
Natalie schreef:Bereik je door dit te verbieden niet dat er meer aanmeldingen op bokt komen gewoon om op EA wat te verkopen en daarna hun account nooit meer gebruiken? Lijkt me ook niet dat dit de bedoeling is?