Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigBen schreef:@DuoPenotti
Wat jij vertelt is eenvoudig: mensen met een andere mening moeten zwijgen.
Bokt is sowieso al een kweekvijver van bijgeloof en kwakzalverij.
Een tegenstem is niet alleen nuttig, maar ook absoluut noodzakelijk.
rien10 schreef:BigBen schreef:@DuoPenotti
Wat jij vertelt is eenvoudig: mensen met een andere mening moeten zwijgen.
Bokt is sowieso al een kweekvijver van bijgeloof en kwakzalverij.
Een tegenstem is niet alleen nuttig, maar ook absoluut noodzakelijk.
Tegenstemmen zijn absoluut nodig. Maar een verstokte platte aarde theorie aanhanger ga ik via Bokt echt niet op andere gedachten brengen. Dan haak ik af
DuoPenotti schreef:Ja ik ook, maar altijd worden ze weer gequote
Hiraeth schreef:Ik verbaas me er ook enorm over dat Bokt een dergelijk topic in deze wijze toestaat. Juist bij dit soort grote maatschappelijke kwesties wil je weerwoord creëren. Belachelijk dat dat niet kan in het geval van dit topic.
Karl66 schreef:Sica schreef:Als het topic dan weer een discussie word waarom ze wel zouden moeten vaccineren en dat de redenen waarom ze het niet doen onzin zijn, is dat plekje hun dus meteen afgenomen.
Dus Bokt profileert zich nu officieel als een nieuw wappiekanaal, waar ongestoord onzin over het vaccineren mag worden geplaatst? De mods hebben al eerder aangegeven dat ze geen inhoudelijk oordeel willen vellen over argumenten, want dat is hun taak niet en ze staan ook niet toe dat andere mensen erop in gaan. Daarmee maak je Bokt dus een vrijplaats om ongestoord onzintheorieën te kunnen verkondigen.
Hanmar schreef:Als ik de reacties hier samenvat, heb ik het idee dat jullie een strenger modbeleid zouden willen zien op de inhoud.
Hanmar schreef:Dat is inderdaad ons standaardbeleidEchter merkten we op [CV] dat dat een vervelende situatie opleverde, waarin heel veel topics uiteindelijk verzand raakten in dezelfde discussie. We kregen van heel veel gebruikers signalen dat dit als enorm vervelend en frustrerend ervaren werd... Zodoende zijn we er vanaf geweken voor [CV] specifiek, maar dat brengt ook nadelen met zich mee.
BigBen schreef:Hanmar schreef:Als ik de reacties hier samenvat, heb ik het idee dat jullie een strenger modbeleid zouden willen zien op de inhoud.
Nee, dat vat je verkeerd samen. Laat ik het duidelijk stellen, vrijheid van mening moet op Bokt in alle topics gegarandeerd blijven. Geen afgesloten topics voor gelijkdenkenden. Het afgesloten topic dat nu voor de antivaccers werd gecreëerd is te belachelijk voor woorden.