Winged schreef:
Hij blijft mooi!

Jammer dat veel namen nu niet meer online zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wheelingkawa schreef:Cayenne schreef:Lijkt mij een verwijzing naar WheelingKawa?of in dit geval WheelingJulius
20 jaar Bokt!Gefeliciteerd!
Eindelijk volwassen
Wat leuk een logo voor mij
Groetjes runningkawa aan alle oud bokkers.
En vast weer doei
Wheelingkawa schreef:Cayenne schreef:Lijkt mij een verwijzing naar WheelingKawa?of in dit geval WheelingJulius
20 jaar Bokt!Gefeliciteerd!
Eindelijk volwassen
Wat leuk een logo voor mij
Groetjes runningkawa aan alle oud bokkers.
En vast weer doei
criollo_yess schreef:Kom ook onder een steen vandaan, maar wat is Wheelingkawa???
Ibbel schreef:Het beleid is dat een permanent geband iemand na een jaar een verzoek tot terugkomst kan doen. Als Kawa dat niet doet (en voor zover ik weet wil ze dat niet), dan kan ze niet terugkomen.
tita schreef:Susanne
Grof zijn in je mond elke topic uitlokken tot rel okay, alleen je eigen mening is goed okay
Maar wat achter de schermen is gebeurd is fraude een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken niet iedereen verdient een tweede kans
Ymor schreef:Het logo is gebaseerd op Julius. Julius is het paard van een van de oprichters van bokt en omdat bokt 20 jaar is en daarmee in de pensioengerechtigde leeftijd zit van een paard zit Julius in een rolstoel met een wandelstok in zijn handen.
Ymor schreef:Het logo is gebaseerd op Julius. Julius is het paard van een van de oprichters van bokt en omdat bokt 20 jaar is en daarmee in de pensioengerechtigde leeftijd zit van een paard zit Julius in een rolstoel met een wandelstok in zijn handen.