En ik stem weer voor.
Volgens mij hebben de mods besloten om ons te negeren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heike schreef:Hihi, al hebben jullie zoveel redenen, de mesthoop is en blijft gesloten.
Ten eerste zien de meeste van jullie de MH als een soort van prive of weekend.
Ten tweede is het gebruik van de MH aangepast. Alleen berichten die echt niet kunnen worden daar naar toe verplaatst. Op de andere topics komt en slotje. Dit is veel makkelijker voor de mods. Voorheen stroomde modpraat vol en daar is mod praat niet voor.
Heike"]iets dat aangepast is, kan ook wel weer teruggedraait worden. je moet wel willen, da's een 2e.
Ten eerste zien de meeste van jullie de MH als een soort van prive of weekend.
[/quote]wist niet dat jij van mensen gedachten kon lezen![]()
[quote="Heike schreef:Ten tweede is het gebruik van de MH aangepast. Alleen berichten die echt niet kunnen worden daar naar toe verplaatst. Op de andere topics komt en slotje.
Heike"]dat zeg ik.
Nee Sp ik kan geen gedachten lezen, maar ik kan zo een boel quotes neerzetten van mensen die het jammer vinden dat de MH weg is omdat ze zo eens lekker de roddels konden lezen o.i.d.
[/quote]doe maar, want als jij denkt bewijs te hebben dat de meerderheid van bokt zo denkt, wil ik dat zien.
[quote="Heike schreef:En de MH zou open kunnen als we dat zouden willen. Maar dat willen we dus niet.![]()