Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:En dan lees je de reacties door en kom je je eigen mening al een keer tegen....dus dan post ik niets want mijn mening staat er al. En om dan dat bericht te quoten en eronder te zetten 'dit!' vind ik stom.
Anoniem schreef:Ik zou het vaker moeten denken waarschijnlijk.
Opletten op wie de TS is of wie degene is met een andere mening doe ik niet, kom zeg, mijn mening hangt niet af van over wie het gaat. Bokt is, hoe zeer het er soms ook van gemaakt wordt door sommigen, toch echt geen basisschool met kliekjes en dat niemand iets durft te zeggen over of tegen de populaire mensjes.
xGoldenHero schreef:Anoniem schreef:Ik zou het vaker moeten denken waarschijnlijk.
Opletten op wie de TS is of wie degene is met een andere mening doe ik niet, kom zeg, mijn mening hangt niet af van over wie het gaat. Bokt is, hoe zeer het er soms ook van gemaakt wordt door sommigen, toch echt geen basisschool met kliekjes en dat niemand iets durft te zeggen over of tegen de populaire mensjes.
Ik kijk daar dus wel naar omdat een aantal bokkers wel advies wil maar er uiteindelijk niets mee doet en dat telkens weer. Zonde van de tijd die ik gebruik om te lezen en reageren etc.