Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenrir schreef:poes schreef:Ja precies en verder beargumenteer je die ook maar in bovenstaande post kraak je alleen de ander af.
Ik kraak helemaal niemand af. Ik zeg alleen dat dat te simpel gezegd is en kom daar later nog op terug met wat verheldering. Daar zit verder totaal geen waardeoordeel aan mbt karuna zelf. Tegen karuna heb ik namelijk helemaal niks persoonlijks hoor
Zonnetje81 schreef:Ik mis de optie je account en berichten verwijderen ZONDER aanvraag.
Keet schreef:Of het technisch mogelijk is weet ik niet. Maar wellicht is het al een optie om topics na een bepaalde tijd alleen nog maar zichtbaar te maken voor degene die erin gepost hebben? Dan is hij nog wel terug te lezen voor degene die er actief aan deelgenomen hebben, maar niet voor jan en alleman. Denk zeker dat het bij huiskamertopics een fijner oplossing zou zijn.
Verder mag het aantal verplichte berichten van mij een heel einde omhoog en de controle daarop strenger. En mag Bokt veel verder afgeschermd worden voor de buitenwereld.
xHaithi schreef:Keet schreef:Of het technisch mogelijk is weet ik niet. Maar wellicht is het al een optie om topics na een bepaalde tijd alleen nog maar zichtbaar te maken voor degene die erin gepost hebben? Dan is hij nog wel terug te lezen voor degene die er actief aan deelgenomen hebben, maar niet voor jan en alleman. Denk zeker dat het bij huiskamertopics een fijner oplossing zou zijn.
Verder mag het aantal verplichte berichten van mij een heel einde omhoog en de controle daarop strenger. En mag Bokt veel verder afgeschermd worden voor de buitenwereld.
Wat bedoel jij met 'verplichte velden'? Zaken als 'naam', 'adres', 'telefoonnummer' bv.? Dat vind ik dan weer echt privacyschendend namelijk en dit zou voor mij zeker een reden zijn om geen account aan te maken op een forum.