Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
biancaaaa schreef:Met betrekking tot GDPR en "Personal Data":
What constitutes personal data?
Any information related to a natural person or ‘Data Subject’, that can be used to directly or indirectly identify the person. It can be anything from a name, a photo, an email address, bank details, posts on social networking websites, medical information, or a computer IP address.
Granoek schreef:Ik wil nu niemand voor het hoofd stoten, maar is het niet zo dat je al deze dingen weet voor je iets plaatst?
En dus door iets te plaatsen, akkoord gaat met de werkwijze van bokt (er dan vanuitgaand dat je, als je niet akkoord bent met de werkwijze van een bepaald forum, website, groep, vereniging, simpelweg geen lid wordt).
Kayleigh_ schreef:Granoek schreef:Ik wil nu niemand voor het hoofd stoten, maar is het niet zo dat je al deze dingen weet voor je iets plaatst?
En dus door iets te plaatsen, akkoord gaat met de werkwijze van bokt (er dan vanuitgaand dat je, als je niet akkoord bent met de werkwijze van een bepaald forum, website, groep, vereniging, simpelweg geen lid wordt).
Kan je dit verwachten van een 12-jarige, of zelfs nog jonger? Die denkt echt niet zo ver en zo goed na. Als Bokt hier geen rekening mee wil houden, dan moeten ze een leeftijdsgrens stellen waarin iemand wel capabel is om na te denken over wat diegene post (18 of 21+).
Granoek schreef:Dat vind ik dan ook inderdaad![]()
Over verwachtingen van 12-jarigen praat ik sowieso niet want dan lijk ik ouder dan ik benOuderwets, ik weet het niet, maar ik had geen bokt of facebook ed toen ik 12 was.
Ben ook van mening dan minderjarigen beschermd moeten worden tegen zichzelf, mede ook waarom ik zei dat ik zeker voor het zelf verwijderen van topics ed ben.
Morganlefay schreef:upendo schreef:Er wordt niets verwijderd van bokt 'want dan vallen er gaten in de informatie'. Dus ook alle hk topics blijven staan.
Pardon.
Weet toch 200% zeker dat er een compleet topic is verwijderd van een bokker.