amoj schreef:Ik kijk als eerst bij eigen berichten, daarna actieve berichten. Het nieuws bekijk ik even en uitgelicht. Maar echt tussen de subfora's zoeken doe ik alleen als ik zelf iets wil plaatsen/vinden.
Dit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amoj schreef:Ik kijk als eerst bij eigen berichten, daarna actieve berichten. Het nieuws bekijk ik even en uitgelicht. Maar echt tussen de subfora's zoeken doe ik alleen als ik zelf iets wil plaatsen/vinden.
Blijheid schreef:Ik gebruik de voorpagina, maar eigenlijk alleen om daar op een topic uit 'laatste berichten' te klikken, en naar mijn eigen berichten te gaan. Het nieuws of uitgelicht registreert eigenlijk nauwelijks, het is voor mij vooral de makkelijkste manier om met zo min mogelijk kliks te navigeren.
BartVB schreef:Het nadeel van het alleen gebruiken van Eigen Berichten/Actieve Onderwerpen/Voorpagina is dat je nieuwe topics nooit te zien krijgt tenzij andere mensen ze oppikken en erop reageren. Dat is namelijk de enige manier waardoor nieuwe topics langer dan een paar minuten zichtbaar blijven bij 'Actieve Onderwerpen'.
Lijkt er dus op dat nieuwe topics heel erg snel ondersneeuwen door de manier waarop de site nu in elkaar zit. Interessant.