Wie bekijkt een foto topic en.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wie reageert wel of niet op een bekeken topic?

Ik reageer altijd
2 (0%)
Ik reageer soms wel
174 (44%)
Ik reageer soms niet
13 (3%)
Ik reageer nooit
198 (51%)

Totaal aantal stemmen: 387

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:02

Ik reageer nooit. Ik krijg de kriebels van alle fotoshoot topics met jurkjes op je paard. Ik kan dat gewoon niet mooi vinden.
Beetje sneu om dat te plaatsen dus ik reageer gewoon niet.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:14

Ik reageer bijna nooit.
-of ik voeg niks toe aan het topic. De zoveelste 'leuke foto' reactie...
-of ik ben bang dat op mijn reactie weer afzeikcommentaar komt
-als ik eens ergens op reageer wordt heel vaak het topic vlak daarna gesloten of het valt dood
-soms denk ik dat ik iets toevoeg aan een onderwerp en reageert er vervolgens niemand meer op. Lat dan maar weer

dus ik vind reageren behoorlijk nutteloos

....oeps, toch weer gedaan, waarom eigenlijk XD

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:16

Ik reageer ook weinig.
Als ik wel reageer is het omdat een topic me erg aangrijpt, het hele bijzondere foto's zijn (die echt opvallen in vergelijking met andere topics)
Of als een onbekende TS geen reacties heeft gekregen.
In topics waar al 51 reacties zijn,reageer ik nooit (die TS is dan al 'beloond' voor mijn gevoel).
Soms tem ik voor uitgelicht,maar dan juist bij onbekende paarden/bokkers.

Zelf vind ik het niet erg om weinig reacties te krijgen. Ik weet dat ook veel mensen zijn die het topic wel bekeken hebben en bovendien vind ik het gewoon zelf leuk om een jaar later mijn eigen topic nog eens te bekijken en te zien wat ik toen geschreven heb over mijn paard. :)
Een soort 'lief dagboek' idee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:30

bettyvn schreef:
ik kijk meestal ITP toppics zonder te reageren, best stom eigenlijk want als ik zelf een ITP topic open vind ik ergens wel jammer als ik maar 2 reacties krijg. tegelijk geven reacties op ITP topics geen toegevoegde waarden.
ik mis daar toch echt de 'like' knop, of aantal vieuws ofzo

Aan de andere kant, mocht er een view-systeem zijn en je krijgt maar 1 reactie terwijl er 70 views zijn..

Dan heb ik denk ik liever dat ik blij wordt van die ene reactie en ik niet weet hoeveel mensen het gezien hebben, dan dat ik weet dat het 69 mensen niets kan boeien.

Nu kan ik heel wat hebben, maar ik weet dat er mensen zijn die zich in zo'n situatie heel slecht voelen onder mom van: 'het kan toch niemand iets schelen dat ik zo mijn best heb gedaan op een leuk topic'.

Tuurlijk ligt het aan het topic en de ts hoeveel reacties er komen. Maar met minder zelfverzekerde personen kan het grote aantal views vergeleken met het krijgen van geen/weinig reacties wel een klap int gezicht zijn.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:37

Joaltijd schreef:
bettyvn schreef:
ik kijk meestal ITP toppics zonder te reageren, best stom eigenlijk want als ik zelf een ITP topic open vind ik ergens wel jammer als ik maar 2 reacties krijg. tegelijk geven reacties op ITP topics geen toegevoegde waarden.
ik mis daar toch echt de 'like' knop, of aantal vieuws ofzo

Aan de andere kant, mocht er een view-systeem zijn en je krijgt maar 1 reactie terwijl er 70 views zijn..

Dan heb ik denk ik liever dat ik blij wordt van die ene reactie en ik niet weet hoeveel mensen het gezien hebben, dan dat ik weet dat het 69 mensen niets kan boeien.

Nu kan ik heel wat hebben, maar ik weet dat er mensen zijn die zich in zo'n situatie heel slecht voelen onder mom van: 'het kan toch niemand iets schelen dat ik zo mijn best heb gedaan op een leuk topic'.

Tuurlijk ligt het aan het topic en de ts hoeveel reacties er komen. Maar met minder zelfverzekerde personen kan het grote aantal views vergeleken met het krijgen van geen/weinig reacties wel een klap int gezicht zijn.

Dat systeem is er al :) kan je zien op de computer (mobiel weet ik niet). En dan niet in het topic zelf, maar op het betreffende forumdeel wel.
En ja, het kan wel een klap in je gezicht zijn :+

Tivoli

Re: Wie bekijkt een foto topic en.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:14

Waarom een klap in je gezicht?
Je kan ook denken 'al 122 bokkers hebben genoten van mijn foto's ', ookal is er geen reactie. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:31

Tivoli schreef:
Waarom een klap in je gezicht?
Je kan ook denken 'al 122 bokkers hebben genoten van mijn foto's ', ookal is er geen reactie. :)

Klopt hoor, zo denk ik ook ;)
Maar mensen die minder sterk in hun schoenen staan, worden gepest of er door een andere manier anders dan 'oke, al 122 bokkers hebben genoten' er tegen aan kijken. Voor hun kan het misschien wel een klap int gezicht zijn ;)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:47

Ik reageer zelden.
In sommige gevallen is TS super trots en vind ik het gewoon een lelijk dier of slechte foto's.
Ook bij een standaard paard dat niet bijzonder goed gereden wordt ga ik echt niet iets plaatsen als: "goh wat leuk", en de trotse ruiter afkraken heb ik ook geen zin in.
Soms denk ik: oh grappig, maar dat was het dan ook.
Enkel bij echt mooie foto's of iets bijzonders wil ik wel eens wat schrijven.

Zelf plaats ik zelden foto's precies om de reden dat ik niet denk dat iemand daar warm of koud van wordt.

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 18:49

Nou vind ik het bijvoorbeeld leuk dat er nu al zoveel mensen hebben gereageerd op dit topic! En dat iedereen zijn eigen mening of reden heeft om wel of niet te reageren vind ik toch leuk om te weten omdat dat mijn vraag was.