Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bettyvn schreef:ik kijk meestal ITP toppics zonder te reageren, best stom eigenlijk want als ik zelf een ITP topic open vind ik ergens wel jammer als ik maar 2 reacties krijg. tegelijk geven reacties op ITP topics geen toegevoegde waarden.
ik mis daar toch echt de 'like' knop, of aantal vieuws ofzo
Joaltijd schreef:bettyvn schreef:ik kijk meestal ITP toppics zonder te reageren, best stom eigenlijk want als ik zelf een ITP topic open vind ik ergens wel jammer als ik maar 2 reacties krijg. tegelijk geven reacties op ITP topics geen toegevoegde waarden.
ik mis daar toch echt de 'like' knop, of aantal vieuws ofzo
Aan de andere kant, mocht er een view-systeem zijn en je krijgt maar 1 reactie terwijl er 70 views zijn..
Dan heb ik denk ik liever dat ik blij wordt van die ene reactie en ik niet weet hoeveel mensen het gezien hebben, dan dat ik weet dat het 69 mensen niets kan boeien.
Nu kan ik heel wat hebben, maar ik weet dat er mensen zijn die zich in zo'n situatie heel slecht voelen onder mom van: 'het kan toch niemand iets schelen dat ik zo mijn best heb gedaan op een leuk topic'.
Tuurlijk ligt het aan het topic en de ts hoeveel reacties er komen. Maar met minder zelfverzekerde personen kan het grote aantal views vergeleken met het krijgen van geen/weinig reacties wel een klap int gezicht zijn.
Tivoli schreef:Waarom een klap in je gezicht?
Je kan ook denken 'al 122 bokkers hebben genoten van mijn foto's ', ookal is er geen reactie.