Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CecileDV schreef:Ik zat inderdaad ook te denken aan gezinsrelaties, juist ook in dit geval. Stel een gebande bokker van een aantal jaren geleden plant zich voort, kinderen houden ook van de pony's en maken een nieuwe account aan met (bijna) dezelfde naam. Blijft het hetzelfde IP adres en andere overeenkomsten zullen ook grotendeels kloppen natuurlijk. Kind zal zich echter van geen kwaad bewust zijn en gebande ouder weet misschien niet eens dat kind zich op bokt heeft aangemeld...
Mars schreef:Kiwiko0 schreef:Zo ik kan weer reageren!
Maar als ik het goed begrijp mag ik deze naam niet gebruiken en wordt mijn account daarom dicht gezet?
Volgens mij is dit Kim niet eens maar gewoon iemand die haar gebruikersnaam pakt om te provoceren. Vind ik dan wel weer jammer naar de echte Kim toe.
Ayasha schreef:Als een van die ex-bokkers een SA aan maakt waarmee ze niet gepakt willen worden, dan pakken ze ze ook niet.
Al hun zogenaamde "verschillende technieken" ten spijt.
Sokje_6 schreef:CecileDV schreef:Ik zat inderdaad ook te denken aan gezinsrelaties, juist ook in dit geval. Stel een gebande bokker van een aantal jaren geleden plant zich voort, kinderen houden ook van de pony's en maken een nieuwe account aan met (bijna) dezelfde naam. Blijft het hetzelfde IP adres en andere overeenkomsten zullen ook grotendeels kloppen natuurlijk. Kind zal zich echter van geen kwaad bewust zijn en gebande ouder weet misschien niet eens dat kind zich op bokt heeft aangemeld...
Had gekund, maar in het WWW topic zei ze 'hee, dat is lang geleden!' Klinkt niet als een nieuweling hier.
Winged schreef:Tieneke schreef:En zeker als je ooit in het team gezeten hebt, zal je ook wel weten hoe je onder de radar blijft. Het is geen rocket science.
Dit inderdaadZe hebben beiden genoeg kennis hoor
Wat er ook alweer met Kim was weet ik eigenlijk zo 123 niet meer. Maar mag ook niet worden gedeeld dacht ik.
Ayasha schreef:Sja en voor hetzelfde geld wist de nieuwe gebruiker écht niet dat ze een "geladen" naam gekozen heeft (of hij.)
Toeval bestaat...
Ayasha schreef:Sja en voor hetzelfde geld wist de nieuwe gebruiker écht niet dat ze een "geladen" naam gekozen heeft (of hij.)
Toeval bestaat...