[TECH] Bokt doet het niet?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Bokt doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:23

Klopt, er was iets veranderd aan de database en die wijziging kan niet (makkelijk) meteen overal tegelijkertijd worden doorgevoerd. Je kon dus een minuutje een 500 melding krijgen helaas.

Is als het goed is opgelost?
Iig dank voor het melden! Dit keer maakte ik het (bewust) zelf stuk, dat is over het algemeen niet het geval :)

Dancyy
Berichten: 2701
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Bokt doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 12:24

Hij doet het nu weer idd :j

TurboDi

Berichten: 1111
Geregistreerd: 31-08-12

Re: Bokt doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 10:53

Bij mij doet bokt het op de laptop via Google Chrome t weer niet.. krijg nu een andere melding namelijk dat bokt geen gegevens heeft verzonden. Op de hoofdpagina kom ik wel maar zodra ik op een topic klik krijg ik dus die melding

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:03


TurboDi

Berichten: 1111
Geregistreerd: 31-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 21:20

BartVB schreef:
Gebruik je een virusscanner of firewall? Zo ja, welke?

En erg eens:
https://tweakers.net/nieuws/120761/voor ... tware.html
De meeste anti-virus software levert meer problemen op dan het oplost.

Indd een virusscanner, kaspersky, met veel ruzie en geduld daarmee de addblocker uitgeschakeld en nu werkt de site bijna altijd weer *\o/*

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Re: Bokt doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 21:41

Volgens mij staat er op onze laptop idd ook een virusscan! Ik zal eens kijken welke. En of ik het er af kan/ mag (niet mijn eigen laptop) halen.

TurboDi

Berichten: 1111
Geregistreerd: 31-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 21:54

Eileen_ schreef:
Volgens mij staat er op onze laptop idd ook een virusscan! Ik zal eens kijken welke. En of ik het er af kan/ mag (niet mijn eigen laptop) halen.

Kun je niet alleen de addblocker stoppen?? Toen was bij mij t probleem al opgelost

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Re: Bokt doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 22:41

Ik krijg altijd nog gewoon advertenties te zien op de laptop, dus ik denk niet dat er een adblocker op zit.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH] Bokt doet het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 11:13

Het kan ook een heel slechte adblocker zijn :+
Maar virusscanners vinden dat ze tegenwoordig meer moeten doen dan alleen virussen detecteren en verwijderen. Ze passen vaak ook webpagina's aan voor ze worden weergegeven om alles 'veiliger' of 'sneller' of 'makkelijker' te maken. Alleen doen ze dat over het algemeen op zo'n lompe manier dat ze meer stuk maken dan problemen oplossen.

Mijn tip; als je een virusscanner gebruikt; zorg dat alle 'web optimalisatie' achtige rommel uit staat. Dit geeft echt alleen maar problemen zonder enig voordeel. Als je advertenties wil blokkeren (ben ik geen voorstander van, maar goed), gebruik dan een 'echte' ad blocker. Dan weet je tenminste wat deze wel/niet doet en deze geven over het algemene ook wat minder problemen. Hoewel we daar op b.v. de markt (waar 'advertenties' staan) ook flink wat problemen hebben met ad blockers...

Keell94

Berichten: 4067
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:17

Hier hetzelfde, heb het ook alleen bij bokt en maar op 1 laptop (op andere laptop en telefoon werkt het wel) vind bokt op mijn telefoon alleen super onhandig (wacht nog steeds op een bokt app)