2a54z6e45r6r schreef:Ik heb gestemd op het veulen die ik recentelijk gekocht heb, ingestuurd door de fokker :p
Dat snap ik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyzutu2 schreef:En juist de keuze voor een aansprekend paard/pony heb je er niet bij staan.@ Mirjam: Fout invullen kan altijd gebeuren, fijn dat je dat meldt.![]()
Uit slechts 4 keuzes kunnen kiezen is ook gewoon lastig als mensen zich laten leiden door het gevoel van 'aansprekendheid', maar ik was juist benieuwd naar mensen die in dat gevoel een onderscheid kunnen maken tussen een aansprekende foto, aansprekend paard, aansprekend verhaal of het al langer fan zijn.
Suzanne_J schreef:Het is de BOKT veulenverkiezing dus ik kies al jaren voor het veulen dat echt bij Bokt hoort. Dit is niet het mooiste of best gebouwde veulen, maar het veulen dat me het meest bij blijft. Meestal zijn dit dus de veulens met de leukste topics, grappigste foto's of het mooiste verhaal. De mooiste en best gebouwde veulens kunnen al een kans maken op de veulenverkiezingen. Bokt is een forum, dus ik kies voor het veulen dat het meest opvalt op het forum.
xyzutu2 schreef:@Natasja: ik had als niet-fokker er totaal niet bij stilgestaan dat mensen ook zouden kunnen stemmen op basis van de fokkerijgeschiedenis van een veulen.Weer wat geleerd.
Ladybird schreef:Ik heb bij de merries gestemd op 1 waarvan ik de eigenaar ken, en bij de andere gekeken welke ook wel bij mij mocht komen omdat ie zo scheetig was
Bij de hengstjes heb ik 1 gekozen om het verhaal en de ander omdat ik zn oortjes zo geweldig vond