Het "hoe heet die bokker ook alweer" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:28

Jet schreef:
Pippaa, dat is denk ik Bertie, ik weet haar boktnaam niet, maar die is al lang niet meer actief op Bokt voor zover ik weet.

Ik vraag me de laatste tijd af hoe het met een bepaalde bokster van het eerst uur is. Ze had een pony ( Welshje) dat Tinkerbell heette volgens mij. Misschien weet één van jullie hoe zij heette en hoe het nu met haar gaat?

Toevallig Jet, dat vraag ik me ook al een tijdje af.

Volgens mij is Tink verkocht.

Edit: ineens schiet de naam me te binnen: Sanderijn

Salsa

Re: Het "hoe heet die bokker ook alweer" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:36

Iemand uit de oude doos al. Denk nu 5 a 6 jaar terug ongeveer
Was toen een tiener denk nu begin 20 a 25 jaar. Had een vos welshje(?) best pittig ding waar ze op reed en kocht er later een fjord bij. Die fjord was een lekker dodo waar ze later regelmatig mee op de veluwe op vakantie ging.

Ik vond het een lieve meid en was blij voor haar hoe fijne ze het had met de fjord en toch ook trouw bleef aan haar welshje (?).
Helaas was ze ook vaak het doelwit van Veel commentaar deels vanwege haar gewicht (wat ik nog best mee vond vallen)

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met haar is maar kan totaal niet op de naam vd pony en haar zelf komen.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:41

Dat is bokker Silence, naar de voskleurige pony volgens mij :)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:42

Mette schreef:
Dat is bokker Silence, naar de voskleurige pony volgens mij :)

JA! Wauw dat is snel maar nu je de naam zegt. Afgelopen week nog lopen zoeken maar dat is was een spelt in een hooiberg

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 08:43

Rocamor, in de roos! Maar ze is dus al jaren niet meer op Bokt, grappig wel is als je op haar naam zoekt, ze in allerlei topics tevoorschijn komt waar aan bokkers van vroeger gedacht wordt :D .

Pippaa

Re: Het "hoe heet die bokker ook alweer" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:05

Ja bedankt! Ik bedoelde inderdaad Bertie! :j

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:12

Bellatrix schreef:
Hmm zegt mij niets...

Ik zoek een bokker die ergens dit jaar 1x mee is wezen schrijven op een manege in Wijchen (ze woont daar dus ook) en ik wilde vragen of ze volgende maand nog een keer meegaat. Maar sinds mijn telefoon gereset is heb ik haar nummer niet meer en mijn inbox/outbox/verzonden berichten heb ik ook al doorgezocht maar kan ook geen PB meer vinden. Ze is ook mee geweest naar de Mill Ranch en daar heb ik ook al topics van teruggekeken maar ik kan haar nog steeds niet vinden...

Haha, je had me al gevonden! Dat ben ik. :D