Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Dat klinkt simpel shadow, gewoon niet reageren..
Citaat:Maar als de ts dan helemaal geen reactie krijgt, dan is het ook niet goed en is bokt net zo goed harteloos.
Citaat:Als het een geval is zoals tita aangeeft, zullen er steeds meer topics volgen, net zo lang tot ze wel de aandacht krijgen die ze "willen"
palousa_boy schreef:Ben idd wel van mening dat het reageren gewoon van 2 kanten moet komen, ookal begint het topic een beetje zwaar te worden voor ts. Dat kun je immers ergens wel verwachten als je een topic opent.
Lente schreef:@lieveli; het klopt dat je geen hulpverlener hoeft te zijn om iemand een nummer van veilig thuis te geven.
Maar het zit denk ik ook een stukje in de manier van reageren naar een gebruiker toe. Plus eventueel een stukje bescherming naar het team toe want die worden natuurlijk als eerste geconfronteerd met al die heftige verhalen.
Ik denk dat opgeleid MWD'ers/SPH'ers/psychologen/agenten/artsen/desnoods vertrouwenspersonen daar vanuit hun opleiding toch op een andere manier mee om hebben leren gaan.
Maar misschien is dat mijn eigen beroepsdeformatie.
tita schreef:Sensatie zoekerij
Laten we beginnen bij de mods
Een SA krijg je vrij makkelijk vervolgens neem je op dat moment de moeite om heel zielig verhaal te typen
De antwoorden bevallen je niet en exit is de SA
Die wel nog tijd heeft om op der gewone account te bokken
Ik vind persoonlijk dat een mod moet stoppen met SA te geven
Als een SA'er na paar dagen niet post gewoon slot erop dan is het stemmingsmakerij geweest mensen in nood zoeken vaak graag contact
Sammie schreef:anjali schreef:Ik ben ook enkele malen klachten tegengekomen van mensen die een topic geopend hadden en waar dan niet direct of niet voldoende reactie op kwam. Het is dus nooit goed.
Hoe bedoel je dat precies?
palousa_boy schreef:Denk dat je me niet begrijpt
Je bent niet VERPLICHT om te reageren, maar net zo min VERPLICHT om een topic te open.
Open je een topic over een beladen onderwerp, kun je dus wel (gezien de geschiedenis op bokt) verwachten welke kant zo'n topic op zal gaan.
palousa_boy schreef:Mij zou zoiets, dat dan privé terug zou komen idd weinig interesseren.
Citaat:Tuurlijk moet iedereen doen en laten wat ze nodig achten, ookal denk ik er anders over.
In het echte leven zou ik alleen wel m'n mening laten horen, wat de andere persoon er dan mee doet is aan hun.
Citaat:Verschillende meningen zullen er altijd zijn, en dat is ook helemaal niet erg.
Maar nogmaals, dat gaat 2 kanten op.
Sammie schreef:Shadow.. De praktijk zit anders in elkaar, er blijven namelijk reacties komen, hetzij inhoudelijk, hetzij over het niet reageren, gevolgd door andere mensen die dáár weer op reageren. Buiten het feit dat een maatschappij zo helemaal niet werkt, ook bij jou niet. Heb al paar keer aangegeven niet meer in discussie met je te gaan. Toch blijf je mij telkens persoonlijk aanspreken.. (De oplossing is vrij eenvoudig dan toch? Niet doen dus! - maar bij deze dan nogmaals en de laatste maal) komt het over als 'Zoek het maar uit jongens, geen reactie is ook een reactie en anders reageer je toch gewoon niet..' Goed advies voor een forum waar het community-gevoel (en de daaraan hangende afhankelijke inkomsten) zogenaamd hoog in het vaandel zouden moeten staan.