Ik denk overigens dat we veel meer baat zouden hebben bokkers te kunnen blokkeren waarvan je niet wilt dat ze je berichten kunnen lezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FriesWytske schreef:Had wel verwacht dat ik half bokt over me heen kreeg. Maar heb gelukkig via pb ook al veel te horen gekregen dat ze het met me eens zijn.
En voor al mijn meelezers, hoop dat jullie weer een hoop lol om mij hebben.
Laat mijn geluk helemaal niet van bokt afhangen. En mijn omgeving weet gelukkig hoe ik ben en waar ik voor sta. En daar hecht ik meer waarde aan dan aan de mening van de bokkers die denken dat ze me altijd maar moeten afbranden om welke mening ook geef.
FriesWytske schreef:Tja, KBK. Het is wel zo. Je leeft van de staat met je uitkering. En Maarten heeft wel werk zeg je. Maar weet wel zeker dat hij daarvan niet het huis en 5 paarden kan onderhouden. Dan mag hij wel miljonair zijn. Bovendien vind ik het dan vreemd dat hij op bijna al jouw foto's staat.
FriesWytske schreef:Had wel verwacht dat ik half bokt over me heen kreeg. Maar heb gelukkig via pb ook al veel te horen gekregen dat ze het met me eens zijn.
Laat mijn geluk helemaal niet van bokt afhangen. En mijn omgeving weet gelukkig hoe ik ben en waar ik voor sta. En daar hecht ik meer waarde aan dan aan de mening van de bokkers die denken dat ze me altijd maar moeten afbranden om welke mening ook geef.
Jolien87 schreef:Terug ontopic: ik heb 1 iemand op mijn foeilijst staan maar krijg alsnog jeuk wanneer ik zie dat hij in een topic heeft gereageerd. Ik kan me dan ook helemaal opfokken en lees dan alsnog zijn reactie ter bevestiging van mijn vermoeden. Om me dan alleen nog maar meer geïrriteerd te voelen. Of je komt alsnog zijn reacties tegen omdat ze worden gequote.
Cinderella schreef:Ik denk dat er 1 iemand is die de kroon spant op de foeilijsten. Misschien is het dan weleens een idee om te kijken waarom hij zo vaak op een foeilijst staat. Het zal vast een gegronde reden zijn.
En dan diegene van bokt knikkeren, maakt een boel mensen blij EN scheelt de modjes heel wat OW's en bannetjes uitdelen elk jaar.
Cinderella schreef:Ik denk dat er 1 iemand is die de kroon spant op de foeilijsten. Misschien is het dan weleens een idee om te kijken waarom hij zo vaak op een foeilijst staat. Het zal vast een gegronde reden zijn.
En dan diegene van bokt knikkeren, maakt een boel mensen blij EN scheelt de modjes heel wat OW's en bannetjes uitdelen elk jaar.
Ailill schreef:Wat een bijzonder verloop. Ik kan zelf best fel uit de hoek komen, kan dat daarnaast ook incasseren.
Foeilijst is hier niet leeg, gok dat ik er ook bij een aantal op sta
MarjanB schreef:Ailill schreef:Wat een bijzonder verloop. Ik kan zelf best fel uit de hoek komen, kan dat daarnaast ook incasseren.
Foeilijst is hier niet leeg, gok dat ik er ook bij een aantal op sta
Dat incasseren is bij veel mensen juist t probleem. Ze hebben overal een mening over maar als je ze er op aanspreekt dan heb je het gelijk gedaan![]()
Vraagje als ik bijvoorbeeld iemand op foeilijst zet, kan die mijn berichten dan nog wel lezen?