Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roos_M schreef:Eigenlijk vind t het juist leuk als je niet zo masale aanloop hebt. Vaak krijg je dan echt interessante reacties en evt een inhoudelijke discussie. (Ik heb/had een topic lopen over loopeenden, was echt heel leuk en waardevol!)
Zogenoemde bb-ers probeer ik ook te vermijden want als je iets inhoudelijks vraagt wordt t vaak niet eens gelezen of beantwoord wegens allelei penny reacties eromheen. Of een operassistent bb-er antwoord voor de bb-er. Heel irritant.
Tenzij ik iets echt oprecht boeiend vind (Geboorte van Beer, trekpaarden dracht is toch een vak apart en de live cam van Mierela was ook uniek).
Roos_M schreef:Zogenoemde bb-ers probeer ik ook te vermijden want als je iets inhoudelijks vraagt wordt t vaak niet eens gelezen of beantwoord wegens allelei penny reacties eromheen. Of een operassistent bb-er antwoord voor de bb-er. Heel irritant.
EngeltjeS schreef:Geerte, mee eens inderdaadals een TS niks van een ander aan wilt nemen, is de sfeer in een topic zomaar om geslagen.
Jeika, ik lees wel vaker dan over bokker Pokemon, maar wie was dat dan? Ik ben al zolang lid, maar kan mij niks meer herinneren over deze bokker of de ophef die er is geweest.
Knuffeldier, dat is inderdaad echt zo! Relatieleed hahaha.
"Ik vind hem leuk maar durf niks te ondernemen", en dan de groei zien dat de TS wel iets durft
NikkiB1991, bedankt voor je reactieik herken mijzelf er ook wel in hoor, helemaal RITP, rijfoto's.
Sommige bokkers worden zo de hemel ingeprezen en de meeste bokkers worden de grond in geboord...
Dat is ook mijn reden waarom ik 'weinig' rijfoto's plaats.
Riel, heel goed verwoord!!!
pokémon is de bokker van de groentesoep! Pokémon had lang geleden een topic geopend met dat ze een eigen pony wou houden in een schuurtje. ze zou hem voeren met groentesoep. er waren echt mensen die haar geloofdehelaas.. bokker Pokémon is geband.
Maessie, ja hahaha nu welik ben erg benieuwd naar inzichten van anderen
![]()
Roos_M, mooi punt omschrijf je daarliever waardevolle reactie's (waar je echt wat aan hebt) dan 99x "wauuuwww mooi paard!!!"
LadyMadonna schreef:Pokemon was net voor jouw tijd engeltje
search.php?keywords=&terms=all&author=Pokemon&fhk=on&sc=0&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=1000&t=0&submit=Zoeken
Roos_M schreef:Eigenlijk vind t het juist leuk als je niet zo masale aanloop hebt. Vaak krijg je dan echt interessante reacties en evt een inhoudelijke discussie. (Ik heb/had een topic lopen over loopeenden, was echt heel leuk en waardevol!)