BartVB schreef:Onderaan de 'Actieve topics' staat een dropdown met tijden. Die dropdown gebruikt werkelijk niemand, dus die heb ik even veranderd zodat we wat met AO kunnen spelen. Als je nu naar AO gaat dan zie je wat je altijd ziet. Als je echter in de dropdown een optie kiest en op OK klikt dan wordt AO beperkt tot topics die in die periode gestart zijn. Meest interessant opties zijn 1 en 7 dagen. Ik heb het idee dat we met de 7 dagen optie een heel eind komen. Dan staan er nog wel een paar grote topics in de lijst die 7 dagen lang iedere dag redelijk bovenaan staan, maar het overgrote deel van de lijst bestaat uit nieuwe topics waarin wordt gereageerd of die net nieuw zijn.
Ik heb onderaan die lijst net '1 dag' ingesteld, maar deze keuze wordt slecht 1x doorgevoerd en niet onthouden: als ik nog een keer daar de complete AO-lijst ga, staat KoudbloedKim weer bovenaan de lijst en is mijn keuze voor alle topics van 1 dag oud dus weer verwijderd.
Sowieso hoopte ik dat de keuze die ik op grote AO lijst voor 1 dag maakte ook doorgevoerd zou worden in de AO op de startpagina van Bokt, maar dat is niet zo. Dat vind ik jammer, want ik kijk alleen maar op de AO-lijst op de startpagina (en erger me dus ook alleen daaraan), ik klik eigenlijk nooit door naar de grote lijst daarachter.