Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Zsazsa_ schreef:Ik zou het ook wel handig vinden. Met name omdat ik graag Nakomelingen van de hengsten zie. Ik heb indd ook geen interesse in shetjes, fjorden etc. Ik hoop altijd maar dat mensen het in hun topic titel zetten.
harbourlight schreef:Alle stamboeken hebben een subforum onder Rassenpraat behalve de warmbloedstamboeken. Ze worden dus eerder benadeeld op Bokt en ik zou het voorstel echt een enorme verbetering vinden!
Vjestagirl schreef:Ik vind het idee van tags nog wel oké (aangezien ik véél liever fjordenveulens zie dan andere veulens), maar een apart subtopic vind ik een beetje nutteloos.
Koper schreef:kwpn is een stamboek, een zeer belangrijke ga dat nou niet proberen weg te moffelen met het is niet eens een ras dus achteraan aansluiten aub.. Diverse rassen en stamboeken hebben destijds hun eigen subforum gekregen.. Jij noemt er net een paar die dat niet hebben, maar wees daarin wel eerlijk, want je weet dondersgoed dat diverse andere stamboeken en rassen dat wel hebben. Dat de veulens allemaal op ks moeten blijven is vermoedelijk een overblijfsel uit de tijd dat het nog een tijdelijk forum was en dat is het al jaren niet meer. En ondertussen is het ook een stuk drukker!harbourlight schreef:Alle stamboeken hebben een subforum onder Rassenpraat behalve de warmbloedstamboeken. Ze worden dus eerder benadeeld op Bokt en ik zou het voorstel echt een enorme verbetering vinden!
Ja?? Waar zie jij het merens-subforum? EV-subforum? Connemara-subforum? Deutsche Reitpony-subforum? Quarter-subforum? Selle francais-subforum? Bovendien zijn dat subfora voor algemene topics over die rassen of verzameling rassen (want er zullen ook heus wel mensen met een Fries zijn die niet op "aaaaaaallll" die PRE's in [BKR] zitten te wachten). En is het niet de bedoeling dat daar veulenfototopics worden geopend. Die moeten in de algemene [KS]. En terecht, want waar zou je je fjord x tinkerveulen moeten laten. Waarom zou er voor [KS] een uitzondering moeten worden gemaakt voor KWPN? Het is niet eens een ras..
djinnie schreef:Als algemeen liefhebber van veulens vind ik de veulens verplaatsen naar de diverse subfora geen fijn idee. Want dan kan ik dus niet gewoon naar [KS] gaan, maar moet ik de diverse subfora afspeuren naar de veulen topics.
Jelleee schreef:Een aparte plaats voor alleen KWPN zou ik heel raar vinden. Dan willen alle rassen dat wel op den duur. Wel kan ik mij vinden in het voorstel van de tags! Dan zie je in een oogopslag om welk ras het gaat. Ik zit namelijk ook niet te wachten op het zoveelste 'kleurenbommetje' bij die minipaardjes of het zoveelste dertien in een dozijn kwpn veulen.