Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[naam] schreef:Sorry, maar ik heb een vriendin en die ment nu al een poos met haar pony, en ook nog iemand die een menbewijs heeft, dus dat hun geen verstand hebben van mennen slaat nergens op.. en dat steigeren, daar lijkt het net of hij het niet leuk vind, maar hij vind het super leuk. hij pakt het snel op, en oortjes naar voren, en hij vind het gwn echt leuk..
Citaat:ze mag toch blijven rijden als ze dat zelf wil
het ziet er idd niet zo leuk uit doordat het zadel in de nek ligt maar voor de rest pas je er nog op en je bent niet te zwaar
dus...
niets van bokt aantrekken en heb lol met je knol
geerke schreef:laatst nog...tenminste vonden anderen.Dat chemo's vaak niet werken in geval van kanker.Dat mag je natuurlijk niet schrijven in een topic van iemand met een doodzieke vader.
Amanda schreef:Het was echt supertof. Gister was er een clinic in Vught met Anky, Tineke en Imke Bartels en Edward Gal. Het was echt om te![]()
![]()
![]()
Ik wilde dat ik zo kon rijden.
En superpaarden natuurlijk.
Ik heb er ook nog veel geleerd. Ze lieten heel veel zien met uitleg erbij. Zoals de basis van ruiter en paard, oefeningen in de draf en galop en ook hoe dat je dat je paard kan leren. En 2x een kür op muziek> Van Edward Gal en van Anky van Grunsven met Gestion Junior. Ik ben op slag verliefd......
Het was echt geweldig. Daar ga ik zeker nog een keer heen.
Amanda schreef:Het gaat om een groter paardje, ongeveer 1,75 m. Een stevig paard.
Vrienden gaan namelijk een paard kopen en vroegen zich af hoe anderen dat deden met voeren. Ze willen een shire, of iets dergelijks kopen.
Amaris schreef:Euh... ik heb een heel TOPIC wat echt te erg was... maar ik kan het even niet vinden...
EDIT: gevonden
[LZP] Boerderij in brand Castenray 11 juni
![]()
![]()
![]()
![]()
Lielle schreef:eN dU$ hI3R 1 sLotJuH
Renskexb schreef:Kan het niet meer vinden maar heb het toen niet zelf geplaatst maar iemand dacht dat ze op haar eigen account zat maar ik was vergeten uit te loggen en zij was nogal fan van de slofteugel maar daar zei ze toen iets over op mijn account waardoor ik zo veel haat over me heen heb gekregen erg leuk!![]()
Renskexb schreef:ik zorg altijd dat ik iemand bij me heb die het paard er door heen knikt van af de zijkant zodat hij/zij goed door de kaak heen is dan als ie er goed door heen is pak ik het paard zelf over en dan is ie er makkelijker in te knikken want als hij/zij het aan de lange lijnen doet is nooit een garantie dat ie het zonder lange lijnen ook doet.
Ik zie hier ook staan elastieken bijzet teugel
misschien voor een paar keer slofteugel erop, het klinkt miss zielig maar eerlijk is eerlijk hij krijgt wel die knik hij zal in het begin springen enzo maar daarna het wel wss super doen en elke x dat je rijd steeds iets langer laten de slof..
ik ben zelf voor stander van manier 1..
En lang niet alle paarden gaan aan de teugel met ontspanning,
ik ken ook een paard die is verkeerd om gebouwd in zn nek dus die doet het bijna nooit,
het is altijd maar aftasten waarop jou paard reageert
Selina schreef:Renskexb schreef:Kan het niet meer vinden maar heb het toen niet zelf geplaatst maar iemand dacht dat ze op haar eigen account zat maar ik was vergeten uit te loggen en zij was nogal fan van de slofteugel maar daar zei ze toen iets over op mijn account waardoor ik zo veel haat over me heen heb gekregen erg leuk!![]()
Deze?
Renskexb schreef:ik zorg altijd dat ik iemand bij me heb die het paard er door heen knikt van af de zijkant zodat hij/zij goed door de kaak heen is dan als ie er goed door heen is pak ik het paard zelf over en dan is ie er makkelijker in te knikken want als hij/zij het aan de lange lijnen doet is nooit een garantie dat ie het zonder lange lijnen ook doet.
Ik zie hier ook staan elastieken bijzet teugel
misschien voor een paar keer slofteugel erop, het klinkt miss zielig maar eerlijk is eerlijk hij krijgt wel die knik hij zal in het begin springen enzo maar daarna het wel wss super doen en elke x dat je rijd steeds iets langer laten de slof..
ik ben zelf voor stander van manier 1..
En lang niet alle paarden gaan aan de teugel met ontspanning,
ik ken ook een paard die is verkeerd om gebouwd in zn nek dus die doet het bijna nooit,
het is altijd maar aftasten waarop jou paard reageert
Citaat:Ik wil al heel erg lang een paard, heb laatst op internet een 3 jarige volbloed arabier gevonden, was niet heel erg duur (€4000), wordt nu beleerd en voldeed helemaal aan mijn eisen. alleen hoe moet ik mijn ouders overhalen? kunnen jullie me helpen? (sorry dat het misschien nogal verwend klinkt)
hieronder een foto Kwijl :
Afbeelding
Edit: Ben geen beginner, rij al heel lang arabieren.. en ik wil het paard natuurlijk niet voor "zomaar" een kadootje!, ik ben zelf ook aan het sparen alleen ik denk niet dat ik het geld bij elkaar krijg.. en ik wilde hem dan voor mijn verjaardag met eigen spaargeld erbij.
Citaat:nee hoor ik zit op een school met kinderen die getikt zijn,en mijn ouders mag ik niet