Jouw meest beschamende post op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:06

Die link van Amaris :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:06

Wat een geweldige quoten :')

Hier eentje van mij.

[naam] schreef:
Sorry, maar ik heb een vriendin en die ment nu al een poos met haar pony, en ook nog iemand die een menbewijs heeft, dus dat hun geen verstand hebben van mennen slaat nergens op.. en dat steigeren, daar lijkt het net of hij het niet leuk vind, maar hij vind het super leuk. hij pakt het snel op, en oortjes naar voren, en hij vind het gwn echt leuk..

In een topic over mijn shetlander geopend, maar was echt te groot volgens bokt. Maar zelf vond ik dat natuurlijk de grootste onzin en reed ik verder op mijn shet. Beschamend :+ Kwam in de buurt van een soort reltopic over te groot meisje op te kleine shetlander.

De quote gaat over een topic van vrijheidsdressuur.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:08

haha ik heb ook nog in een bokt-gang gezeten, dat was toen wel een beetje de gewoonte :P

Oh my, ik durf niet meer verder graven....
Ik ben al teveel tegengekomen :=

deze wil ik wel delen, wat ging er toch in mijn hoofd om? _O-

Citaat:
ze mag toch blijven rijden als ze dat zelf wil :?

het ziet er idd niet zo leuk uit doordat het zadel in de nek ligt maar voor de rest pas je er nog op en je bent niet te zwaar

dus...
niets van bokt aantrekken en heb lol met je knol +:)+

Werecat: ik lag onder tafel met die join-up!! :D

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:10

geerke schreef:
laatst nog...tenminste vonden anderen.Dat chemo's vaak niet werken in geval van kanker.Dat mag je natuurlijk niet schrijven in een topic van iemand met een doodzieke vader. :7

Vind ik indd ook niet gepast en vond het ook niet nodig om zoiets te plaatsen in een topic van een bokker waarvan de vader moet vechten voor z'n leven. Maar hee ieder heeft z'n eigen mening...

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:11

In mijn begin tijd zette ik overal greetzz of kuszzz onder

En de meest domme onsamenhangende Posts zonder punten,komma's of hoofdletters.

Ik kan mezelf er niet echt toe zetten om dat allemaal door te lezen, wordt er knettergek van.

melody7

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:16

Ik zette achter zo goed als elke zin 'XD', echt verschrikkelijk om terug te lezen :+

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:18

Amanda schreef:
Het was echt supertof. Gister was er een clinic in Vught met Anky, Tineke en Imke Bartels en Edward Gal. Het was echt om te :~ :~ :~
Ik wilde dat ik zo kon rijden.
En superpaarden natuurlijk.
Ik heb er ook nog veel geleerd. Ze lieten heel veel zien met uitleg erbij. Zoals de basis van ruiter en paard, oefeningen in de draf en galop en ook hoe dat je dat je paard kan leren. En 2x een kür op muziek> Van Edward Gal en van Anky van Grunsven met Gestion Junior. Ik ben op slag verliefd...... :+:
Het was echt geweldig. Daar ga ik zeker nog een keer heen. :#

Ben nu niet zo fan meer van ze :')
En heb toch meer aan een instructeur in de bak. Western ook nog...

Onderwerp: Wie kan mij meer vertellen over het voeren van een paard?

Amanda schreef:
Het gaat om een groter paardje, ongeveer 1,75 m. Een stevig paard.
Vrienden gaan namelijk een paard kopen en vroegen zich af hoe anderen dat deden met voeren. Ze willen een shire, of iets dergelijks kopen.

Ik zou dus werkelijk niet meer weten om welke vriendin dit gaat _O-
Overigens open ik net vandaag weer zo'n topic alleen dan voor mezelf en iets specifieker :') [VS] Agrobs Alpengrun/D&H High fibre mix/Happy summer mix?

Toen was het ergste weer voorbij :+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:19

Amaris schreef:
Euh... ik heb een heel TOPIC wat echt te erg was... maar ik kan het even niet vinden...

EDIT: gevonden
[LZP] Boerderij in brand Castenray 11 juni

:x :x :oo :oo

:')

ohgod :') en dat dan door iemand met een kippenavatar haha

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:20

Ik hou zo van dit soort topics :')

op bokt valt het bij mij wel mee, maar ik zag laatst wat oude sites van vroeger en ik schaamde me dood. :+

Renskexb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:24

Kan het niet meer vinden maar heb het toen niet zelf geplaatst maar iemand dacht dat ze op haar eigen account zat maar ik was vergeten uit te loggen en zij was nogal fan van de slofteugel maar daar zei ze toen iets over op mijn account waardoor ik zo veel haat over me heen heb gekregen erg leuk! -O- -O-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:26

Oh wat een leuk topic ik ga vanavond eens wat quotes terug zoeken want ik heb er vast genoeg die te erg voor woorden zijn haha. Ik kwam echt middenin m'n pennytijd op bokt namelijk _O-
En toen was ik al 14 dus ben blij dat ik niet eerder op bokt zat _O-

Renskexb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:27

Ik had laatst nog reactie's gevonden op penny.nl onder filmpjes. Dat was ook zo erg

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:27

Voor wie zich echt wil vermaken, ga maar in mijn oude posts kijken.. :')

FlorienMJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:29

Ik moet bekennen dat ik op dit moment wel wat mensen hun oude berichten aan het stalken ben:+
Maar in sommige topics die ik zien van mensen die nog erg jong waren snap ik niet dat mensen zo onbeschoft kunnen zijn tegen een jong kind die trots is op zijn/haar pony. (Alhoewel ik volgensmij zelf ook een beetje zo'n periode gehad heb) maargoed ik ben nou eenmaal een beetje hypocriet haha

Edit: ik zie net mijn eigen afbrand post. Zal hem hier zo wel even plaatsen :')
Laatst bijgewerkt door FlorienM op 06-01-16 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

_O- ik durf niet , ik begon als rel sweetrebecca voor ik naar Takkie_muis ging . Mannn dat ging altijd over huisdieren en heel bokt dook op mij _O-

Lielle

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:31

Renskexb schreef:
Kan het niet meer vinden maar heb het toen niet zelf geplaatst maar iemand dacht dat ze op haar eigen account zat maar ik was vergeten uit te loggen en zij was nogal fan van de slofteugel maar daar zei ze toen iets over op mijn account waardoor ik zo veel haat over me heen heb gekregen erg leuk! -O- -O-

Deze? :+

Renskexb schreef:
ik zorg altijd dat ik iemand bij me heb die het paard er door heen knikt van af de zijkant zodat hij/zij goed door de kaak heen is dan als ie er goed door heen is pak ik het paard zelf over en dan is ie er makkelijker in te knikken want als hij/zij het aan de lange lijnen doet is nooit een garantie dat ie het zonder lange lijnen ook doet.
Ik zie hier ook staan elastieken bijzet teugel
misschien voor een paar keer slofteugel erop, het klinkt miss zielig maar eerlijk is eerlijk hij krijgt wel die knik hij zal in het begin springen enzo maar daarna het wel wss super doen en elke x dat je rijd steeds iets langer laten de slof..
ik ben zelf voor stander van manier 1..

En lang niet alle paarden gaan aan de teugel met ontspanning,
ik ken ook een paard die is verkeerd om gebouwd in zn nek dus die doet het bijna nooit,
het is altijd maar aftasten waarop jou paard reageert

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:31

Die een aprilgrap weet ik nog!

Renskexb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:32

Selina schreef:
Renskexb schreef:

Deze? :+

Renskexb schreef:
ik zorg altijd dat ik iemand bij me heb die het paard er door heen knikt van af de zijkant zodat hij/zij goed door de kaak heen is dan als ie er goed door heen is pak ik het paard zelf over en dan is ie er makkelijker in te knikken want als hij/zij het aan de lange lijnen doet is nooit een garantie dat ie het zonder lange lijnen ook doet.
Ik zie hier ook staan elastieken bijzet teugel
misschien voor een paar keer slofteugel erop, het klinkt miss zielig maar eerlijk is eerlijk hij krijgt wel die knik hij zal in het begin springen enzo maar daarna het wel wss super doen en elke x dat je rijd steeds iets langer laten de slof..
ik ben zelf voor stander van manier 1..

En lang niet alle paarden gaan aan de teugel met ontspanning,
ik ken ook een paard die is verkeerd om gebouwd in zn nek dus die doet het bijna nooit,
het is altijd maar aftasten waarop jou paard reageert

Ja die ja mag ik even huilen? Dus een tip log je altijd uit -O-

Renskexb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:32

Haar interpunctie was ook echt een drama

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:34

Nou daar gaan we dan!

Haha dit is echt heeeel erg. Ik was 12...
Citaat:
Ik wil al heel erg lang een paard, heb laatst op internet een 3 jarige volbloed arabier gevonden, was niet heel erg duur (€4000), wordt nu beleerd en voldeed helemaal aan mijn eisen. alleen hoe moet ik mijn ouders overhalen? kunnen jullie me helpen? (sorry dat het misschien nogal verwend klinkt)

hieronder een foto Kwijl :

Afbeelding

Edit: Ben geen beginner, rij al heel lang arabieren.. en ik wil het paard natuurlijk niet voor "zomaar" een kadootje!, ik ben zelf ook aan het sparen alleen ik denk niet dat ik het geld bij elkaar krijg.. en ik wilde hem dan voor mijn verjaardag met eigen spaargeld erbij.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:35

Geryon schreef:
Voor wie zich echt wil vermaken, ga maar in mijn oude posts kijken.. :')

Deze vond ik wel leuk :')
Geryon schreef:
wat betekend ts? is dat gewoon van ttsszzz?!?! (soort arogant) of iets anders?!?XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:36

:') Aii dat is echt kak

Citaat:
nee hoor ik zit op een school met kinderen die getikt zijn,en mijn ouders mag ik niet

:oo _O- 14 jarige puber

Zo ging het vaak :

[naam] @ [BB] jonge katten

:') Bizar hoor , en zo gaat het vaak nog op bokt ze waren nog soft voor me :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:37

Amira_ schreef:
Deze vond ik wel leuk :')
Geryon schreef:
wat betekend ts? is dat gewoon van ttsszzz?!?! (soort arogant) of iets anders?!?XD

_O- Fantastisch! Nu kan ik dat nooit meer níet lezen. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:40

Rebecca: ik vind jou echt een cult held op bokt :D

Gouden topic dit, zal ook eens graven naar prachtige posts van mezelf uit de oude doos :P