dunja_11 schreef:Ondertussen dan ook beginnen met lessen? Dan kan je met rij-ervaring op je eigen paardje stappen als het zover is.En inrijden ook met een ervaren iemand erbij doen, maar zover is het nog niet
Doe ik al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique01 schreef:wat een leukertje!
Ben je van plan afentoe eens te laten weten hoe het gaat?
Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Zo te lezen ben je goed opweg en wil je het beste voor hem.
starxfren schreef:Welkom op bokt!
Hier is idd veel informatie vanaf te halen neem anders een kijkje bij de wiki daar kan je van alles vinden over paarden (op bokt wiki en natuurlijk ook gwn op internet)
Veel plezier met het veulen. Leuke naam ook!
Dragan2008 schreef:Welkom op bokt!
Wat jammer dat je relatie over is.
Leuk veulentje heb je. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar staat hij in een opfok?
Myrthe2003 schreef:Welkom op bokt, leuk veulen! Ga je hem laten inrijden later of wil je dat zelf doen?
SethDark schreef:Myrthe2003 schreef:Welkom op bokt, leuk veulen! Ga je hem laten inrijden later of wil je dat zelf doen?
Goh dat hangt er een beetje vanaf denk ik, natuurlijk zou ik het liever zelf doen, maar dat zal van verschillende factoren afhangen, allereerst is het belangrijkste dat hij gezond, sterk en goed opgeleid word. Als ik tegen het inrijden, nog niet zeker ben van mezelf, ga ik dat laten doen door iemand met meer ervaring.
SethDark schreef:Dragan2008 schreef:Welkom op bokt!
Wat jammer dat je relatie over is.
Leuk veulentje heb je. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar staat hij in een opfok?
Opfok kan je dat niet echt noemen. Hij staat op privé stalling, daar zijn wel andere veulens en staat hij met hun op weide, verder krijgt hij de ruwvoer van mij elke dag, goede kwaliteit hooi, dikke bedekking op stal etc.
Maw, het is niet een "opfok"stal, maar hij krijgt wel dezelfde behandeling terwijl ik er wel elke dag kan langsgaan en tijd mee kan spenderen