Jennifuur schreef:Zoe, lees nou eens rustig alles door en insinueer niet dat cyberpesten zou mogen.
Ik vind het een groot woord om die ene opmerking die ik gevonden kreeg, cyberpesten te noemen. Je maakt het er zelf ook niet beter op door er een heel topic aan te wijden, terwijl je wilt dat niemand het leest..?
Ik zie jou heel vaak voorbij komen in topics en ook daarbij kom je af en toe hard over, dat zou iemand ook als aanvallend of pesten kunnen zien.
Ik heb ook een keer een reactie van iemand getemd, die niks met mij te maken had, maar een heel gevoelige kwestie bevatte die zou kunnen uitlopen op een dikke ruzie. Gelukkig beschikt een groot deel van de Bokkers over een portie capabiliteit tot zelfregulatie, waardoor er eigenlijk helemaal geen Mod meer aan te pas hoefde te komen en dit is me toen ook netjes uitgelegd onder mijn tem.
Je moet er in feite van uit gaat dat alles wat je op internet (Facebook, Bokt, etc.) zet, nooit verwijderd kan worden. Als je ook beter nadenkt over wat je dus zelf op Bokt zegt en wat je reageert op anderen, is het minder snel nodig om hele topics te laten verwijderen door Bokt, wat groot voor overlast en een groot gat.
Ik heb een sterke mening ja, maar ik ben er nooit op aangesproken en ben nooit persoonlijk geworden, ik ben er dan ook nog nooit over aangesproken. En dat heeft hier trouwens niets mee te maken. Ik ben gedorst geweest in het verleden. Mijn gewicht is een gevoelig punt en dat mensen dat op zo'n manier reageren (zeker nog eens natrappen in een ander topic) komt voor mij zeker als pesten over.