Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lumea schreef:Maar hoe moeilijk is het om 25 posts te zetten? Als je op bokt wilt komen dan doe je dat. Desnoods typ je gewoon de mening van de bokker voor je over om tot je 25 informatieve berichten te komen toch?
5 minuutjes werk.
bruintje123 schreef:Dat lijkt me een heel goed idee ibbel.
Janine
Die van het gerbil topic had geen vriendinnetje die haar wel even zou helpen met plaatsen en vroeg het daarom nog eerlijk of het toch niet mocht.
Dat waardeer ik dan veel meer
Niet veel later melde iemand zich aan, gaf aan niets met paarden te hebben maar binnen de uur de 25 berichten gehaald. Vriendin zit wel op bokt.
Dan weet je voldoende.
Maar dat bij de moderator melden heeft geen nut.
Dus Bart je kunt er zeggen we willen er wat aan doen maar het gebeurd toch niet.
Ibbel schreef:Iris82 schreef:Ik merk meer van de oneliners van de wel paardenmeisjes die de HK in willen dan dat ik last heb van die eendagsvliegen die toevallig op Bokt uitkomen.
Maar daar kan dus wel gewoon op getemd en gemodereerd worden...
Cil_ schreef:@Billy: zoals ik al schreef, ik kijk graag naar de paard gerelateerde rubrieken en heb geen idee hoe ik een smiley kan plaatsen laat staan dat ik weet wie de eigenaar is en wat de omzet/marktwaarde van Bokt is of waar de belangen van Bokt liggen. Tegenwoordig moet een organisatie of bedrijf transparant zijn. Je reactie is nogal fel, mag ik deze vragen niet stellen? Bokt is niet mijn dagbesteding, ik probeer er het elke dag een kwartiertje te lezen maar heb daarvoor niet altijd de tijd.