Nieuw hier, als man zijnde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:49

Jongens, even serieus...we zeggen nu allemaal dat paardenmeisje heel aardig zijn voor jongens en kijk even hoe er gereageerd word :') Zo aardig vind ik het allemaal niet.

Hij vind paarden mooi en ja, als iedereen dan direct begint over gewillige meisje e.d. kun je daar reactie op krijgen. Laat hem lekker zijn mening hebben over paardenmeisjes. We kunnen allemaal wel zeggen dat het niet klopt, maar ook ik heb vaker relaties stuk zien gaan om het paard en dat lag heus niet altijd aan de jongens alleen. -O-

En oh ja! Ik ben een meisje dus bespaar me post vol met dat paardenmeisjes heel aardig zijn in een relatie en het paard en de jongen op een gedeelde plek komen etc. :D
Laatst bijgewerkt door Sunnda op 06-10-15 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 17:49

Zooo gaat weer lekker hier..

In ieder geval welkom! En je kunt je in ieder geval nu mooi inlezen als voorbereiding op je toekomstige strandrit :)

Steijntjuh

Re: Nieuw hier, als man zijnde.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 18:11

Ik heb ook nooit verkondigd dat het slecht is, maar veel mannen kunnen er niet tegen te concureren. En nee mannen zijn al helemaal niet heilig. Ik weet alleen van mezelf hoe mijn prioriteiten liggen.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:16

Afbeelding

(Welkom trouwens)

Omdat one-liners niet toegestaan zijn:

Mijn niet paarden(fan)man staat op nr 1 hoor trouwens.

Maargoed hij steekt veel vrije tijd in bodybuilden.. En ik in paard.

Beiden je eigen ding hebben is ook wel fijn in een relatie :+ moet er niet aan denken non stop samen te zijn buiten t werken en schijten om.

Als je pleziertje hebben paardrijden is, is dat nog altijd beter dan op een andere kerel klimmen om te berijden. Dat t meer geld kost.. Ach.. Geld moet rollen. Paarden vinden rollen ook fijn _O-

Steijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 18:25

S_en_Z schreef:
[ [url=m/wM9Cmg.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Welkom trouwens)

Omdat one-liners niet toegestaan zijn:

Mijn niet paarden(fan)man staat op nr 1 hoor trouwens.

Maargoed hij steekt veel vrije tijd in bodybuilden.. En ik in paard.

Beiden je eigen ding hebben is ook wel fijn in een relatie :+ moet er niet aan denken non stop samen te zijn buiten t werken en schijten om.

Als je pleziertje hebben paardrijden is, is dat nog altijd beter dan op een andere kerel klimmen om te berijden. Dat t meer geld kost.. Ach.. Geld moet rollen. Paarden vinden rollen ook fijn _O-

Je hebt helemaal gelijk, ieder zijn ding is het beste. Ik geef ook veeeeel te veel geld uit aan schoenen, maarjah daar kank ook niks aan doen. iedere gek zijn gebrek

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:33

Liselot schreef:
Laat me raden, single en je hebt wel zin in een paardenmeisje? :')

Daar is toch helemaal niets mis mee :P

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:16

Gelukkig hoor ik mijn vriend niet klagen.. := als hij wil, ga ik mee naar zijn voetbal, en als ik het een keer leuk vind, gaat hij mee naar de paarden. Zo iets moet je ook wel voor elkaar over hebben. Zou hem nooit dwingen erop te gaan zitten, of wat dan ook, maar hij doet het wel. Vind dat dat erbij hoort. Zn trainingen en weet ik het wat allemaal, blijf ik lekker thuis, maar als hij moet spelen, en hij speelt niet te vroeg, en ik hoef niet te werken, zit ik langs de lijn hoor, ondanks dat ik een pesthekel heb aan voetbal. :+ en tsjaaaa.. paardrijden is een dure hobby, maar wanneer ik hem mee zou nemen naar een ruitersport zaak, zou ik hem nooit vragen wat voor mij te betalen. T is dus maar net, als aanhang van een paarden meisje hoe duur je het zelf wilt maken.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:18

3 pagina's maar.. Dat ben ik niet gewend van de bokt dames!

GeryonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:50

kiwiwitje schreef:
3 pagina's maar.. Dat ben ik niet gewend van de bokt dames!

Dat is de laatste tijd juist standaard. :P

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 22:11

oh echt?:P

Steijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 12:04

Waardeloos Kiwiwitje, want ik ben best gezellig haha

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:10

Misschien komen er meer pagina's bij als hij ff een foto toevoegt?

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:13

Steijntjuh, welkom!

Geniet van alles in t leven op positieve manier!

En tzt zie ik de strandritfotos wel!

Nou het word al een vleeskeuring merk ik wel.....

Foto?

Ik heb wel 1

Afbeelding

:) :) :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:14

Welkom hier.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben...en dat is niet alleen naar TS. Waarom (bijna) alleen mannen zich hier "officieel" komen voorstellen en waarom erbij vertellen dat je man bent?

Ik bedoel,...ik heb me nooit voorgesteld hier en nooit erbij verteld dat ik een vrouw ben.(mijn eerste boktnaam was Tolstoj)

Steijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 12:15

NatasjavE schreef:
Welkom hier.

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben...en dat is niet alleen naar TS. Waarom (bijna) alleen mannen zich hier "officieel" komen voorstellen en waarom erbij vertellen dat je man bent?

Ik bedoel,...ik heb me nooit voorgesteld hier en nooit erbij verteld dat ik een vrouw ben.(mijn eerste boktnaam was Tolstoj)

Bij mij is het vrij simpel, ik moest het van Kiwiwitje:D

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:20

Haha.....gewoon een kerel zonder ruggegraat......die aandacht wil!

En al onder t plak zit bij een bokster!

Whahaha. Ik heb een lachstuip!

Steijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 12:21

Mijn Ruggegraat is prima,
Zit niet onder de plak maar zei zij dat het hier gewoonte was.

Dus ik volg gewoon raad op

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:24

Steijntjuh schreef:
Het feit blijft dat je bij een paardenmeisje eik altijd op nr 2 staat, dat is hetgene wat ervoor zorgt dat een man snel zijn interesse verliest.

Mijn vriend heeft 3 jaar lang op een gedeelde 1e plaats gestaan... en als er een nieuw paard komt staat hij dat weer.. Ik heb hem 1 x horen klagen en dat was omdat ik er nooit was.. Opgelost door een verzorgster te nemen voor 2x in de week... En nooit meer iets gehoord.. :')

Dus geven en nemen.. Dat is niet alleen met een paardenmeisje maar in elke relatie.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:25

Whaha.....ik lach je toe, steijntjuh....komt wel goed!

En er zijn nog heel veel boksters die jou raad willen geven.....

Ik,niet....want ik respecteer iedereen zoals die is. Je eigen gevoel volgen....haha

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:28

Argai schreef:
Meiden worden echt niet direct moeilijk als ze in aanraking komen met paarden hoor _O- Ligt toch echt aan het karakter.

Tuurlijk wel! Als je een stout paard van 600 kilo onder controle houdt, dan verwacht je dat een man van 80 kilo (bijv.) zeker naar je luistert ~~}> :=

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:30

Welkom in elk geval en bij mij staat toch echt mijn gezin op 1 hoor en daarna mijn paarden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:37

NatasjavE schreef:
Welkom hier.

Dit :=

Vrees dat bokt toch wel een reputatie heeft wbt de 'dames' hier. En dus hebben we hier het zoveelste voorsteltopic van iemand die 'paarden best mooi vindt' en meteen in de titel maar even vermeld man te zijn... Hoe obvious wil je het hebben :D

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:17

Yap.. er zijn een hoop bokt dames die het wel leuk vinden, en dat vind ik hartstikke leuk voor ze, maar ik vind het alleen maar erg vervelend. Ook via pb al is berichtjes ontvangen van 'zo'n' man die begon met een normale (niet-paar gerelateerde) vraag stellen en binnen 2 pb's al op 'wat doe je dit weekend? netflix and chill??' level zat. En als je als vrouw zijnde dan zegt dat je niet geïnteresseerd bent in onbekende mannen, op het internet, op een fakking paardenforum, dan weten ze echt niiieeeeet waar je het over hebt, ze wilden alleen maar een beetje kletsen, of erger nog, je bent meteen een bitch, een snob, een preutse zuurpruim die niet van gezelligheid houdt. Dit lijkt wel een universeel ding te zijn van mannen van alle leeftijden en achtergronden, want ik heb dit al zo vaak meegemaakt. En ik ben echt geen blonde stoot waar alle mannen achteraan rennen.
Spijt me zeer, dan ben ik maar een zuurpruim, en misschien oordeel ik dan wel te snel, maar dat vind ik zo'n gekke gang van zaken.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:35

Steijntjuh schreef:
Het feit blijft dat je bij een paardenmeisje eik altijd op nr 2 staat, dat is hetgene wat ervoor zorgt dat een man snel zijn interesse verliest.

Welkom!

En dat is niet helemaal waar hoor.
Ik heb bijna al mijn pony's verkocht omdat er een verhuizing naar mijn vriend gepland staat (en omdat ik geen baan meer heb).
Wilde mijn vriend ook niet met 8 pony's opschepen dus heb er maar 1 over die al bij hem woont en zijn pony.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 14:49

whut?? }:0