Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@xFloon; dat is al heel lang zoEn is ook hoe 99% van de sites eruit ziet als je deze in een gemaximaliseerde browser gebruikt?
@Zoe_97; hele hoge resolutie scherm? Kan je een screenshot plaatsen?
Maar aan de hoofdpagina is idd iets gewijzigd, tot gisteren was deze volledige breedte, nu wordt hij beperkt tot ongeveer 1200 pixels zoals behoorlijk gebruikelijk op het internet. Voor de mensen die ook het forum breed hebben staan ga ik kijken of we dat aan kunnen passen, maar waarschijnlijk is dit na 1 dag wennen ook opgelost
Punz schreef:Jeetje Ilaan...
Wat een agressie... Nergens voor nodig lijkt me... en echt oprecht gewoon onfatsoenlijk.
Mag hopen dat je in je dagelijks leven íets anders omgaat met je frustratie, anders vrees ik dat je toch regelmatig in de problemen zult komen met je gedrag/je houding. Dit kán gewoon niet joh...
BartVB schreef:@liaan; ik had aangegeven dat ik bezig ben met een oplossingIk snap niet waarom mensen een site willen van een halve meter breed maar ik snap ook niet waarom er mensen zijn die thee met bosvruchtensmaak naar binnen krijgen. Wil niet zeggen dat ik vind dat bosvruchtenthee verboden moet worden. hmm, misschien toch geen slecht idee dat verbieden..
Als het goed is, heeft de hoofdpagina nu weer dezelfde breedte als een paar dagen terug. Voor de nieuwe hoofdpagina gaan we wel even kijken of we dit beter op kunnen lossen. Op dit moment is de Markt smal, het forum meestal smal, de wiki breed en de hoofdpagina breed. E.e.a. ook afhankelijk van de instelling in je profiel. Beetje rommeltje op het moment.
Wat die 99% betreft; ik had even een rondje gedaan langs de sites die ik regelmatig bezoek en die beperken de breedte van de site allemaal op 1 na.
Kijk o.a. bij wat populaire sites in NL: nu.nl, marktplaats.nl, buienradar.nl, youtube.com, linkedin.com, facebook.com, telegraaf.nl, nrc.nl, bol.com, tweakers.net, etc, etc.
Wikipedia is een van de uitzonderingen die ik zo kon vinden.
BartVB schreef:@liaan; ik had aangegeven dat ik bezig ben met een oplossingIk snap niet waarom mensen een site willen van een halve meter breed maar ik snap ook niet waarom er mensen zijn die thee met bosvruchtensmaak naar binnen krijgen. Wil niet zeggen dat ik vind dat bosvruchtenthee verboden moet worden. hmm, misschien toch geen slecht idee dat verbieden..
Als het goed is, heeft de hoofdpagina nu weer dezelfde breedte als een paar dagen terug. Voor de nieuwe hoofdpagina gaan we wel even kijken of we dit beter op kunnen lossen. Op dit moment is de Markt smal, het forum meestal smal, de wiki breed en de hoofdpagina breed. E.e.a. ook afhankelijk van de instelling in je profiel. Beetje rommeltje op het moment.
Wat die 99% betreft; ik had even een rondje gedaan langs de sites die ik regelmatig bezoek en die beperken de breedte van de site allemaal op 1 na.
Kijk o.a. bij wat populaire sites in NL: nu.nl, marktplaats.nl, buienradar.nl, youtube.com, linkedin.com, facebook.com, telegraaf.nl, nrc.nl, bol.com, tweakers.net, etc, etc.
Wikipedia is een van de uitzonderingen die ik zo kon vinden.