Nou, geen dus...
Moet ik nou het aantal en ras van de gerzorgpaarden invullen of wat??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Bokt heeft van iedereen het IP nummer hoezo privacy?
gaia schreef:Ik heb hem net ook ingevuld en daarna een mail gestuurd naar e-equine.com om toegang te krijgen naar de online cursussen, maar mijn mail komt niet aan. Ik krijg hem weer terug. Ligt dat bij mij of hebben meer mensen daar last van?
Bagheera_206 schreef:Privacy is zoooooo 2010.![]()
Je wilt niet weten hoeveel informatie partijen als Google, Apple en feestboek van je weten.
Ik kwam er bijvoorbeeld laatst achter dat er een timeline functie zit in in Google Maps op mijn Sammie. Die gaat zelfs terug tot 2012 en laat mij precies zien op de minuut nauwkeurig waar ik op de wereld uithing. Van mijn vakanties in het buitenland tot even naar werk of stal op en neer.
![]()
Ik heb hem braaf ingevuld en ben benieuwd wat ze met die informatie gaan doen. Ik heb equine ook een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen... Geloof dat ze binnen 24 uur zouden moeten reageren. Anders ga ik ze wel even stalken via feestboek.
Bagheera_206 schreef:Privacy is zoooooo 2010.![]()
Je wilt niet weten hoeveel informatie partijen als Google, Apple en feestboek van je weten.
Ik kwam er bijvoorbeeld laatst achter dat er een timeline functie zit in in Google Maps op mijn Sammie. Die gaat zelfs terug tot 2012 en laat mij precies zien op de minuut nauwkeurig waar ik op de wereld uithing. Van mijn vakanties in het buitenland tot even naar werk of stal op en neer.
![]()
Ik heb hem braaf ingevuld en ben benieuwd wat ze met die informatie gaan doen. Ik heb equine ook een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen... Geloof dat ze binnen 24 uur zouden moeten reageren. Anders ga ik ze wel even stalken via feestboek.
Amburtjoz schreef:Selientje schreef:Er staan wel rare vragen in, zoals automerk en bij welke bank je bankiert...
Dat vond ik dus ook rare vragen en volstrekt onlogisch om in een paardenenquête te vragen
Sizzle schreef:Ik neem aan dat je in NL moet wonen?
Staat nergens namelijk.
Citaat:Waar dit de paardenwereld helpt, is dat het onderzoek kan helpen om een flink aantal vooroordelen die leven in de paardenwereld te weerleggen. Wat je hier invult wordt zeer zeker niet gebruikt om een profiel van jou op te bouwen. Het gaat puur over 'de paardenliefhebber' in het algemeen. Waaraan is behoefte, wie zijn die mensen, hoe is men te bereiken, etc.