Enquete onder pagina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:51

Ik kan niet verder... Eerst komt de vraag of ik een eigen/lease/verzorg paard heb, ik klik dus verzorgpaard aan. Maar vervolgens is de vraag; 'Hoeveel paarden heb je?' en 'Wat voor type paard?' :?

Nou, geen dus...

Moet ik nou het aantal en ras van de gerzorgpaarden invullen of wat??

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:58

Gestart met invullen, maar al snel weer gestopt.
De ware aard van de knhs kwam al snel boven. Op en top commercie. Enne, wie garandeert de privacy? ... :brr: :evaw:

Jannepauli

Re: Enquete onder pagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 00:28

Bokt heeft van iedereen het IP nummer hoezo privacy?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 00:44

Jannepauli schreef:

Klopt, maar tot nu toe had niemand gevraagd naar zoveel gegevens.
Vertrouwen is goed, je gezond verstand gebruiken is (in dit geval) beter.

N,b, daarmee tendeert ik niet dat de enquête-makers kwade opzet zouden hebben. Maar dit soort verzamelde informatie komt dus wel ergens in een cloud te hangen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 07:58

Heb em ingevuld, maar verder geen gevens afgevuld aan het einde.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:18

Privacy is zoooooo 2010. :+ _O- Je wilt niet weten hoeveel informatie partijen als Google, Apple en feestboek van je weten. := Ik kwam er bijvoorbeeld laatst achter dat er een timeline functie zit in in Google Maps op mijn Sammie. Die gaat zelfs terug tot 2012 en laat mij precies zien op de minuut nauwkeurig waar ik op de wereld uithing. Van mijn vakanties in het buitenland tot even naar werk of stal op en neer. :')

Ik heb hem braaf ingevuld en ben benieuwd wat ze met die informatie gaan doen. Ik heb equine ook een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen... Geloof dat ze binnen 24 uur zouden moeten reageren. Anders ga ik ze wel even stalken via feestboek. :P

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:30

gaia schreef:
Ik heb hem net ook ingevuld en daarna een mail gestuurd naar e-equine.com om toegang te krijgen naar de online cursussen, maar mijn mail komt niet aan. Ik krijg hem weer terug. Ligt dat bij mij of hebben meer mensen daar last van?

Ook last van. Kreeg vanmorgen een foutmelding binnen dat de e-mail vertraagd was en dus waarschijnlijk niet aankomt. Ook ik heb gewoon geklikt op het e-mailadres dat er stond op het einde van de enquête.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:32

Bagheera_206 schreef:
Privacy is zoooooo 2010. :+ _O- Je wilt niet weten hoeveel informatie partijen als Google, Apple en feestboek van je weten. := Ik kwam er bijvoorbeeld laatst achter dat er een timeline functie zit in in Google Maps op mijn Sammie. Die gaat zelfs terug tot 2012 en laat mij precies zien op de minuut nauwkeurig waar ik op de wereld uithing. Van mijn vakanties in het buitenland tot even naar werk of stal op en neer. :')

Ik heb hem braaf ingevuld en ben benieuwd wat ze met die informatie gaan doen. Ik heb equine ook een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen... Geloof dat ze binnen 24 uur zouden moeten reageren. Anders ga ik ze wel even stalken via feestboek. :P

Serieus? Klinkt wel vet eigenlijk. :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 09:38

Jannepauli schreef:

Tenzij je een dynamisch IP-adres hebt.
Ook als je je modem reset krijg je weer een nieuw adres.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 09:42

Ik heb hem ingevuld en ik vond het fijn dat ik kan zeggen wat de KNHS niet goed deed. Ik heb daar het volgende neergezet:

Dat het niet meer mogelijk is om gewoon leuke wedstrijdjes te organiseren voor mensen die geen startpas bij de KNHS/FNRS hebben. Onder andere met de Haflingerdagen kunnen mensen zonder startpas niet meer leuk meedoen, omdat de nieuwe regelingen hebben gezorgd dat ALLE wedstrijden een vergunning nodig hebben. Erg jammer en de KNHS gaat hier ook totaal de mist mee in. Deze wedstrijden waren juist om de drempel lager te houden en mensen met jonge dieren of mensen die zelf af en toe voor het leuke gewoon een recreatief wedstrijdje willen rijden gewoon mee te laten doen.

Hopelijk gaan meer dat doen en wordt er in ieder geval over na gedacht...

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 09:51

Mensen als jullie hem niet in willen vullen, vul je hem toch niet in. Kunnen wel allemaal zeuren maar dat schiet toch niet op.
Ik hem hem ingevuld en ze mogen best weten wat mijn inkomen is welke auto ik rij. Lekker boeiend? Zolang ze je pincode oid niet vragen is er toch niet zoveel aan de hand?

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:03

Ik heb hem gisteren ook gemaakt en ook nog geen antwoord van e-quine.com, ik vind het wel een hele interessante site !

Over de bankvraag en nog wat vragen, vragen waar geen * bij staat hoef je niet te beantwoorden, dus de bankvraag heb ik gewoon overgeslagen evenals andere te persoonlijke vragen óf je kon aangeven dat je het niet wilde delen of wist :Y) Dus als je maar goed leest kan je de meest persoonlijke vragen echt wel vermijden

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:13

Bagheera_206 schreef:

Ik heb ook nog niets ontvangen, stond idd. bij dat het binnen de 24u zou zijn.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:20

Amburtjoz schreef:
Selientje schreef:
Er staan wel rare vragen in, zoals automerk en bij welke bank je bankiert...

Dat vond ik dus ook rare vragen en volstrekt onlogisch om in een paardenenquête te vragen :z

Maar dat is het zelfde als je invult dat je een verzorgpaard hebt, en toch moet invullen hoeveel eigen paarden je hebt.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:38

Ik heb een verzorg paard en eigen pony, dus dat kan wel ;)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 17:23

Ik heb hem net ingevuld.
Ik vond het ook niet de beste enquête ooit.. :o Veel vervolgvragen op dingen waar ik bijvoorbeeld negatief op antwoordde. Ik had bijvoorbeeld hetzelfde als Lisette0. Ook na de vraag over KNHS, die ik wel ken, maar geen contact mee heb, moet ik ineens allemaal dingen over de KNHS invullen.. Beetje vreemd als ik ze alleen van naam ken en verder nog nooit iets met hun te maken heb gehad, maar er was ook geen 'n.v.t.' mogelijkheid.

musinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 17:24

Ik heb hem ingevuld, een mail gestuurd, maar geen inlogcodes terug gekregen helaas.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:40

Ik heb hem ingevuld! De persoonlijke vragen worden waarschijnlijk gebruikt om in kaart te brengen of er een verband is tussen het aantal paarden dat je hebt - inkomen - welke verzekeringen je afsluit - welke auto je rijdt.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:46

Ik heb login ontvangen. :)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:49

Ik neem aan dat je in NL moet wonen?
Staat nergens namelijk.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:58

Ik heb ook een foutmelding met het mailen gekregen. Net opnieuw geprobeerd en hopelijk werkt het nu wel....

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:05

gaia schreef:
Ik heb hem net ook ingevuld en daarna een mail gestuurd naar e-equine.com om toegang te krijgen naar de online cursussen, maar mijn mail komt niet aan. Ik krijg hem weer terug. Ligt dat bij mij of hebben meer mensen daar last van?

Hier ook, en 2e keer mailen idem.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:08

Sizzle schreef:
Staat nergens namelijk.

Ik heb hem ook gewoon ingevuld hoor ;) en aan het einde ook gewoon mijn ongezouten mening over de Knhs gegeven, daar vragen ze immers om toch?

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:52

Sizzle schreef:
Staat nergens namelijk.

Op het einde vragen ze bij adres gegevens ook naar land. Maar heb een aantal vragen beantwoord met andere: ik kom uit belgie. Bijvoorbeeld die van de bank.

Wat ik wel raar vond was, de vraag over khns (?) zelf. Hier heb je dat natuurlijk niet, dus ik vulde in dat ik er wel over gehoord had. Krijg ik een hele lijst waar ik bolletjes van 1 tot 5 moet aanduiden wat ik van khns vind. Geen idee, heb dus alles neutraal aangeduid omdat ik wel wat moest aanduiden, onderaan wel vermeld. Kon ook niet terug naar het vorige blad om aan te duiden dat ik er blijkbaar dus 'nog nooit van gehoord had'.
Ik heb echt geen idee waar het voor staat, maar heb het wel genoeg op reclame ed. gezien.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 01:00

Citaat:
Waar dit de paardenwereld helpt, is dat het onderzoek kan helpen om een flink aantal vooroordelen die leven in de paardenwereld te weerleggen. Wat je hier invult wordt zeer zeker niet gebruikt om een profiel van jou op te bouwen. Het gaat puur over 'de paardenliefhebber' in het algemeen. Waaraan is behoefte, wie zijn die mensen, hoe is men te bereiken, etc.

Waarom wordt er dan niet netjes gekaderd naar leeftijdscategorieen bv, ipv exacte getallen?

Overigens is de enquete typisch KNHS, zoals Neon al noemt... Wedstrijden... T2... Dat staat er niet tussen... :D

Ik rijd áltijd bitloos maar dat is niet direct de rijstijl die ik zou noemen, da's gewoon een hoofdstelding en geen discipline imo...

Geen goede enquete, ben wel benieuwd wat er uit de resultaten over de knhs komt... :=