beatje schreef:Natuurlijk Janine, ik ben kortzichtig omdat jij graag hebt dat mensen liegen om ergens bij te horen.
Persoonlijk zie ik hier heel veel reclame rond het forum die 0,0 met paarden te maken hebben.
Ik geloof niet dat als iemand over gerbils schrijft of over glimwormen dat adverteerders hier weg blijven hoor.
De meeste moderaters zullen ook blijven ,de meeste vinden het leuk om Jantje intressantje te zijn bovendien heeft een deel van de moderaters geen eens een paard,zit er zelfs een tussen die niks met paarden heeft.Het is lang geleden ,ik weet ook niet meer wie,maar heb er toen een opmerking over gemaakt omdat ik het vreemd vond.Maar blijkbaar moest dat kunnen.
Ik merk dat mijn berichten je behoorlijk frustreren, waarom is dat?
Want aan dit bericht te lezen, heb je niet geheel begrepen wat mijn mening is. Ik heb namelijk, zoals reeds beschreven, niets op TS tegen of de Tweakers die hier inmiddels zitten zonder enige kennis van paarden (maar die kennelijk wel aan hun 25 nuttige posts hebben voldaan).
Ik heb enkel bezwaar tegen een uitzondering op de regel van 25 nuttige posts. Precies zoals Tica_81 zegt.
Daarmee zou jij dan beweren dat ook Tica_81 graag ziet dat mensen liegen om ergens bij te horen.