Fortitude schreef:Ik kijk weinig bij uitgelicht, maar dit was mij ook al opgevallen.
Jammer dat er van allerlei kanten gelijk weer vijandig gereageerd wordt. Zou leuk zijn als iedereen gewoon 5x adem zou halen. Uiteindelijk is het maar bokt.
Ik zou het wel inderdaad eerlijk vinden als er bij uitgelicht opgelet wordt dat iemand niet teveel topics aanmaakt en dan in uitgelicht komt. Dan kun je die gebruiker er wel op aanspreken, maar dan nog in uitgelicht zetten vind ik persoonlijk een onnodige beloning. Foutje is menselijk hoor, maar deze situatie was bijvoorbeeld wel erg opvallend.
Maar echt druk maak ik me er niet om. Dan klik ik toch niet op die fotos?
Helaas is er technisch geen mogelijkheid om te zorgen dat een bepaald topic, paard of gebruiker gestipt kan worden als "even niet op uitgelicht" of iets dergelijks. Het is echt werk dat we als team geheel handmatig doen, en hierdoor zal het ook niet altijd opvallen. En dat is jammer, want ik deel de mening dat we liever verschillende gebruikers/paarden in uitgelicht zien als telkens dezelfde. Wat we daaraan kunnen doen is iets om achter de schermen verder uit te denken. Als iemand een idee heeft, dan horen we dat natuurlijk graag.