Banner condooms?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:06

Qimm schreef:
Overigens, ter ondersteuning. Wingman condooms zijn superrrrfijn +:)+

Ik heb het filmpje gezien en ik kan me niet voorstellen dat dat nou op wat voor manier dan ook sexy of super handig is. Ik zou mijn partner hoogst waarschijnlijk verwonden met het plastic clipje. In gebruikservaring een stuk beter dus?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:09

Het is niet sexy ofzo, maar wel makkelijk, het lukt zelfs in het donker of bij slecht zicht omdat het plastic clipje een voelbaar logo heeft die naar boven moet wijzen, dus nooit meer binnenstebuiten condooms. En omdat het dus zonder te kijken kan, kun je ondertussen gewoon door vozen zonder echte onderbreking. Het was in het begin even oefenen om de slag te pakken te krijgen want dat was even lastig, maar na een paar keer ging het lekker vloeiend. Alleen met 1 hand lukt het ons nog niet :P

EN! Ze stinken niet!!!

edit: Ik kan me wel voorstellen dat bij, ehm, grotere omvang rondom het lastiger zal gaan vanwege de vorm van het clipje, maar dat heb ik niet zelf kunnen testen. Maar bij gewoon average is het dus prima functioneel
Laatst bijgewerkt door Qimm op 24-08-15 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:10

Emmaa_ schreef:
Qimm schreef:
Overigens, ter ondersteuning. Wingman condooms zijn superrrrfijn +:)+

Ik heb het filmpje gezien en ik kan me niet voorstellen dat dat nou op wat voor manier dan ook sexy of super handig is. Ik zou mijn partner hoogst waarschijnlijk verwonden met het plastic clipje. In gebruikservaring een stuk beter dus?

Is wel een goede uitvinding vind ik, weinig mensen weten hoe ze een condoom goed(veilig) moeten omdoen.

Punz

Re: Banner condooms?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:12

TS: Blij dat je hem gemeld hebt. Niet omdat condooms schokkend zijn, niet omdat kinderen mogelijk niet weten wat condooms zijn...
Maar omdat het een belachelijk grote reclame is, die van het scherm afknalt, en inderdaad nu ik deze pagina gelezen heb keer op keer groot van mijn scherm af knalt...

Mag écht wel iets minder... pfffff

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:19

Het is gewoon een product. Waarom daar spastisch over doen? Maandverband en tampons komen toch overal voorbij? Als je niet weet wat het is of hoe te gebruiken wordt je van reclame ook niet veel wijzer en zegt het allemaal niks.

En een condoom omdoen hoort ook gewoon in de sexuele voorlichting waar men tegenwoordig zo moeilijk over doet vanwege de moslims op school. Jullie gaan gewoon weer in zijn achteruit sinds de sexuele revolutie, met alles weer in de taboe sfeer gooien.

Overigens kun je dat ook nog gewoon opzoeken tegenwoordig. Honderduizend filmpjes van te vinden, al of niet met echte penis en wat er gebeurt met contact met olie, ipv glijmiddel op waterbasis.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:18

Bedankt voor het vestigen van de aandacht hierop.
Net een paar dozen besteld. Wil er genoeg in een pot hebben staan zodat puberzoon er een graai uit kan doen in alle discretie.
Het ontwerp is ook helemaal _/-\o_ voor een puber.
Kortom; wat ik kán doen aan gebruiksdrempel-verlaging doe ik.
Nogmaals; bedankt!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:24

Even off-topic, hoe kan het dat het bokt bij haar wit is :oo

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 18:48

O.Bokt.nl ;)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:50

Winged schreef:
O.Bokt.nl ;)

WoW! Dat is euuhh apart :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:22

Zie hier de feestvoorbereidingen:

Afbeelding

Potten druiven´sap´, pot wingman en het programma *\%/*

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:36

Hahaha, HC, geweldig! Mijn ZL en DL zijn nog veuls te jong, maar als die ouder zijn, zet ik ook zoiets in huis. Better safe than sorry!

Heb de ad nog niet gespot by the way.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:42

djinnie schreef:
Hahaha, HC, geweldig! Mijn ZL en DL zijn nog veuls te jong, maar als die ouder zijn, zet ik ook zoiets in huis. Better safe than sorry!

Tatáááá :)*

en vergeet de ´volwassenen´ niet; liever realistisch dan riskant.

Op deze manier is er geen enkel zicht op wie wat pakt. Ik vul het wel aan.

De enige afspraak is dat het strikt voor EÍGEN gebruik is en er NÍET aan anderen gegeven wordt. Ten eerste zijn we geen sociale gezondheidsdienst en ten tweede wil ik de voorspelbare sores met kleindenkende ouders/partners niet.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:47

Huertecilla schreef:
djinnie schreef:

Tatáááá :)*

en vergeet de ´volwassenen´ niet; liever realistisch dan riskant.

Op deze manier is er geen enkel zicht op wie wat pakt. Ik vul het wel aan.

De enige afspraak is dat het strikt voor EÍGEN gebruik is en er NÍET aan anderen gegeven wordt. Ten eerste zijn we geen sociale gezondheidsdienst en ten tweede wil ik de voorspelbare sores met kleindenkende ouders/partners niet.

Jammer dat je daar dan rekening mee moet houden, maar je hebt wel gelijk. Daar wil je geen sores mee nee. Buiten dat zijn ze duur genoeg. Maar belangrijk vind ik het wel ja. Ik kan me nog herinneren dat mijn broer condooms kreeg met zijn 16e verjaardag. Als grapje wellicht, maar best verstandig. Ik kreeg ze vreemd genoeg niet... :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 15:48

djinnie schreef:
Ik kreeg ze vreemd genoeg niet... :+

Hier dus voor iedereen ter graai. Geen drempel meer, voor wie ook.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:35

Ik heb de Banner niet gezien.. Krijg wel altijd een mega grote banner van een taxi app.. Die is op mobiel net zo groot als mijn scherm.. Kan dan niet meer scrollen en klik dan automatisch op die banner. Ook onhandig :P

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:25

Mirjamsel schreef:
Ik heb de Banner niet gezien..

De banner is vast geband in een buiging naar de fijnpoeperds.