Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Houden jullie in de gaten dat je geen andere Bokkers (herkenbaar) mag bespreken?
Iemand nog commentaar of ideeën over de subforum van?
KoudbloedKim schreef:Het gaat niet alleen om de OW of uberhaupt een waarschuwing, maar dat zo'n bericht gewoon mag blijven staan.
Klopt, dat zie ik ook vaak voorbij komen.
Ik denk overigens dat Moderators ook niet gek zijn en dat ook wel door hebben, maar dat het dan net binnen de grenzen blijft.
bruintje123 schreef:Maar dat is dan de vraag wat is de grens.
Ik vind een trap onder de gordel nooit binnen de grens. Ik kan die grens juist ruimer zien als het gewoon hoppa rechtstreeks staat.
Misschien niet netjes maar Ten minste niet sneaky.
Maar ik denk dat daar ook vast niet iedereen zo over denkt.
Dus wat is de grens.
Een subforum ban.
Misschien kun je dan al zeggen het is een paarden forum. Dus op de sub forums klieren en zelden op het paarden gedeelte input hebben geeft na 3 ows al een ban voor een jaar. ( ik blijf tegen de permanente ban zijn of je moet een mod vermoord hebben)
KoudbloedKim schreef:Sorry hoor, maar als ik openbaar op Bokt zet dat het grootste deel van getrouwde vrouwen prutsmutsen zijn met maar 1 klant, heb ik echt wel een OW aan mijn broek en wordt het bericht binnen 10 minuten verwijderd.
KoudbloedKim schreef:Sorry hoor, maar als ik openbaar op Bokt zet dat het grootste deel van getrouwde vrouwen prutsmutsen zijn met maar 1 klant, heb ik echt wel een OW aan mijn broek en wordt het bericht binnen 10 minuten verwijderd.
Met je mening delen is niks mis, ook niet meerdere malen, maar bepaalde opmerkingen van bepaalde mensen (niet maar 1, er zijn er echt wel meer) op Bokt zijn gewoon écht kwetsend en ook als zodanig bedoeld.
Niet gewoon een onhandige woordkeuze, wat mij persoonlijk wel eens is overkomen.
SandraVerl schreef:Goed idee.[naam] schreef:Sorry hoor, maar als ik openbaar op Bokt zet dat het grootste deel van getrouwde vrouwen prutsmutsen zijn met maar 1 klant, heb ik echt wel een OW aan mijn broek en wordt het bericht binnen 10 minuten verwijderd.
Met je mening delen is niks mis, ook niet meerdere malen, maar bepaalde opmerkingen van bepaalde mensen (niet maar 1, er zijn er echt wel meer) op Bokt zijn gewoon écht kwetsend en ook als zodanig bedoeld.
Niet gewoon een onhandige woordkeuze, wat mij persoonlijk wel eens is overkomen.
Tja, dan antwoord je daar toch gewoon op: dat maakt van alle getrouwde mannen (netjes blijven San), prutsmutsklanten.![]()
Kennen jullie de Antwerpse groep Katastroof? Die maakte eerst een liedje " met de wijven niks als last" en nadien, speciaal voor de dames " de man is minderwaardig".![]()
Kijk, zo'n mensen kunnen je raken met hun mening, maar kaats de bal terug of reageer met een goede scheut sarcasme. Of je blokt die persoon gewoon af, zeg gewoon dit is mijn mening en daar stap ik niet van af, dus laat me gewoon met rust.
Sammie schreef:Maakt dat t goed? Moet t steeds groffer? Er zijn in t verleden ook modopmerkingen gemaakt dat een vrouw geen prutsmuts genoemd mag worden. Dat geldt dan voor iedereen en niet ach het is die en die... laat maar. .
SandraVerl schreef:bruintje123 schreef:Let wel dat ik schreef ik denk te weten over wie het gaat.
Dat is de eerste die mij na een pagina lezen in het hoofd schoot.
Maar ts bedoeld misschien wel iemand anders.
Ik denk dat het over meerdere personen gaat, ik herken 2 personen in de vbn die langs komen
KoudbloedKim schreef:Het gaat ook om meerdere inderdaad.
Ik kan zelf ook weleens een pittige mening posten in topics, met name als de gezondheid van een dier in het geding is, maar ik zal nooit bewust op Bokt iemand kwetsen, afbranden of beledigen.
Snap ook niet waarom sommige mensen dat wel nodig vinden.