A_nouk schreef:Ergens begrijp ik het ook wel hetgeen de ts aanhaalt, het was iets wat mijn de laatste tijd ook was opgevallen
Vind het een beetje tweezijdig.
Bokt is een informatie forum. Mensen mogen vragen stellen op dit forum en zijn op zoek naar een antwoord waar ze iets aan hebben. Daarnaast dienen de topics ook als naslag werk voor mensen die zoeken naar hetzelfde probleem, die personen gaat het niks aan of iemand zich iets wel of niet kan permitteren, de persoon te groot, te klein, te dik, te dun enzovoort is.
Dus moeten moderators daar op ingrijpen.
Ja en nee.
Als iemand dik is en graag nog een zak chips leeg eet. Moet die persoon lekker zelf weten. Jou lichaam = jouw beslissing. Of het een goede beslissing is? Ik zou zeggen van niet, maar ik zal er ook niks van zeggen tegen die persoon zelf. Nogmaals, dat moet die persoon lekker zelf weten.
Maar, ik vind wel dat als iemand bijv. echt veelste zwaar en/of te groot is voor zijn/haar paard en foto's blijft plaatsen dat hij/zij er op zit, dat daar best op gereageerd mag worden dat het niet verstandig is. En nee, het hoeft niet gelijk hard tegen hard. Zelf zou ik het zelf krom vinden als er juist niks van gezegd wordt. Want puntje bij paaltje hebben we het hier toch allemaal het beste voor met onze edele viervoeters.