Geen plaatjes voor zieke Liesje_Lover?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:57

Ik stoor me ook niet aan de plaatjes. Dat zou ik denk ik wel doen als ik met een modem moest bokken (Is dat ook niet iets om rekening mee te houden bij topics zoals bij L_L? )

Wel vind ik het jammer dat een opmerking die een user krijgt van mods n.a.v. de op of aanmerkingen die ze hebben gekregen van andere users openlijk te discussie wordt gesteld. Dit terwijl mods anders de opmerking krijgen dat ze niets met klachten doen. Tja, lastig kiezen dan.
Nog maar een regel erbij? Het begin van de burocratie. En die is al groot genoeg op bokt vind ik. Ik zie alleen niet waarom je je gehaat moet voelen als je iets post. Iedereen heeft het recht zijn mening te geven Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 12:58

Ik ben het met jullie eens dat (zeker achteraf gezien, maar ja, achteraf kijk je een koe in z'n gat) het voorbeeld misschien niet zo gelukkig gekozen is. Maar so be it, daar kan niemand nu nog wat aan veranderen.
En ik vind het ook zeker hartstikke fijn dat bokkers zo meeleven met iemand die het ziekenhuis in gaat, ben ik 'n fervent voorstander van.
Maar dat doet m.i. niet veel af aan het punt dat er nogal wat plaatjes gespamd worden en dat dat nogal irritant kan zijn voor mensen met ISDN of telefoonlijn. Ook opgeblazen en uit hun verband gerukte topics (die dus niet op je scherm passen) horen daarbij. Ik ben een van de weinigen kennelijk die daar bijna constant last van heeft. Al is het plaatje 1 x1 pixel, dan blaast hij de hele boel bij mij op. En als ik het me goed herinner had jij (BV dus) daar ook wel eens last van. Dat is echt ongelofelijk irritant, maar om nou alle plaatjes enzo te verbieden is ook weer zo wat. Ik vermijd de duidelijke plaatjes topics daarom ook opzettelijk en dat soort topics verwacht ik niet op AM. Ik kan me dan ook voorstellen dat anderen zich daar zodanig aan storen dat ze er iets van zeggen. Een beetje inlevingsvermogen en zolang dat niet op een vervelende toon gaat ben ik bereid om daar mijn beste beentje in voor te zetten om de situatie te veranderen.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 16:18

Inderdaad heb ik geregeld last van kamerbrede pag.'s, Laui.
Maar als de berichtjes kort zijn, dan kan ik daar prima mee leven.
Om interessante (lange) verhandelingen te kunnen volgen vraag ik
hulp aan de rode knop en die wordt gewoonlijk ook prompt gegeven OK dan!
(ik ben al eens een 'ode aan de rode knop' -topic begonnen, remember? Haha! ).

En omdat ik ook knoei met een telefoonlijntje (met beleid bokken en
overstappen op Tele2 heeft een boel soelaas gebracht Haha! )
ben ik echt niet altijd blij met verzoekjes om diverse hartelappies van
medebokkers op ITP te komen bekijken of aandacht te besteden aan
(beeld)topics waar medebokkers voor warmlopen (div. verkiezingen
bijv.).
Toch doe ik dat dan met grote Lovers ....
en verbeeld me dat dit nou juist met inlevingsvermogen te maken
heeft. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 05-01-04 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:19

Ik vind niet dat een mod op zo een topic als dit moet reageren!! Futuliteiten alom. Get a live zeg. Een mod mag best handelen, ook al staat niet alles beschreven op bokt regels. Ik denk eerder dat het probleem ligt bij dat ADHD gedrag van jou botervlieg. Iedereen irriteerd zich er dood aan.

Ik had je allang geband.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:22

Prima schreef:
Ik vind niet dat een mod op zo een topic als dit moet reageren!! Futuliteiten alom. Get a live zeg. Een mod mag best handelen, ook al staat niet alles beschreven op bokt regels. Ik denk eerder dat het probleem ligt bij dat ADHD gedrag van jou botervlieg. Iedereen irriteerd zich er dood aan.
Ik had je allang geband.

irriteerT... maar eh... speak for yourself, ik heb me nog geen moment aan Botervlieg geirriteerd hoor. Ik ben dus blij dat jij geen bans uitdeelt hier... Tong uitsteken Overigens zie ik het probleem van de plaatjes ook totaal niet... dat iemand ze irritant vindt dat kan ik nog snappen, maar om te zeggen dat ze dan ook irritant zijn ... Verward nee, dat snap ik echt niet... Overigens zijn er volgens mij nog wel meer dingen/teksten/afbeeldingen/whatever waar bokkers en moddies zich wellicht aan irriteren, maar is dat dan een argument om het meteen te verwijderen??? Dat snap ik ook niet, als ik ergens een heldere motivatie heb gemist kan iemand mij er wellicht alsnog even op wijzen... tot dan ben ik het toch met BV eens. Ik vind het juist leuk dat er mensen zijn die zich inleven in hun mede bokkers die het op het moment wat minder leuk hebben, als leuke/mooie/grappige plaatjes hen opvrolijken, zou dat in dit soort uitzonderingssituaties dan niet juist moeten kunnen? Om iemand op te fleuren en een hart onder de riem te steken?
Laatst bijgewerkt door vikki op 05-01-04 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:23

Gelukkig is niemand in jou mening geïnteresseerd, Prima Clown
En die wordt al helemaal niet door anderen gedeeld Cool

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:24

Lovely"]
[quote="Shiloh"][quote="Botervlieg schreef:
Ik heb dit topic ook niet in Lol met je knol of Voedertijd
gezet, Shiloh...
Forumzaken zijn nu eenmaal niet altijd lollig. Scheve mond

neej maar ik neem wel aan dat er op bokt altijd naar een goede sfeer gestreefd word
[/quote]
Ja precies, dat is dus wel de bedoeling. En die plaatjes dragen daar zeker aan bij volgens mij. Het verbod op die plaatjes dus absoluut niet en dat is de aanleiding van dit topic.
[/quote]

Jij loopt ook te zuigen sinds je Mod af bent valt me op. ben benieuwd hoe je had gereageerd toen je nog bij machte was om iets te kunnen doen.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:27

Prima schreef:
Ik had je allang geband.

Iedereen?? Spreek voor jezelf en niet voor mij aub. Scheve mond

Ik hoop dat diegene die op de rode knop hebben gedrukt omdat ze zich ergerden aan de plaatjes, zelf nooit ziek worden of in een dip geraken en een steuntje in de rug nodig gaan hebben.

Dit topic is ook niet gestart om tegen schenen te gaan trappen, waarom dan jouw reaktie?

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:28

Al die kleurtjes grote letter springende poppetjes die alleen nog mensen van 14 of jonger gebruiken, pffff. Hondsdolheid krijg ik ervan!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:29

Prima heeft waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex Haha!
Hij wil ook wat aandacht Ach gut

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:30

Jola"]
[quote="Prima schreef:
Ik had je allang geband.

Iedereen?? Spreek voor jezelf en niet voor mij aub. Scheve mond

Ik hoop dat diegene die op de rode knop hebben gedrukt omdat ze zich ergerden aan de plaatjes, zelf nooit ziek worden of in een dip geraken en een steuntje in de rug nodig gaan hebben.

Dit topic is ook niet gestart om tegen schenen te gaan trappen, waarom dan jouw reaktie?
[/quote]

Omdat ik niet kan tegen psychedelische dingen

Tis trouwens wel gestart om te trappen (steken onder water en lekker narren), want ze weet haast niet anders dan dat te doen.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:34

Een beetje hondsdolheid wordt je wellicht niet slechter van hoor Prima... *neemt zich voor om met een oud eendje beschilderd met bloemen en vredestekens in alle denkbare kleuren door de straat waar Prima vertoeft te gaan rijden...* Psychedelic dingen zijn juist zo leuk! Hmmm, misschien kunnen een paar creatieve bokkers Prima's woonruimte omtoveren in een leuk Oosters sprookje... Extreme duivel

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:37

Ik word ook altijd helemaal 'psychedelisch' als ik een strontvlieg zie. Omdat een strontvlieg soms rood en groenig kan zijn......En ze komen altijd op stront af!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:39

Hmm lekker topic wordt het zo.

Als iemand het niet met jullie eens is dan wordt ie ook maar met de kop kleiner gemaakt.

Leven en laten leven.

Ik denk dat er al genoeg over gezegt is.

Het gaat maar over een klein dingetje, laten we dat niet vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:40

Prima"]
[quote="Lovely"][quote="Shiloh"]
[quote="Botervlieg schreef:
Ik heb dit topic ook niet in Lol met je knol of Voedertijd
gezet, Shiloh...
Forumzaken zijn nu eenmaal niet altijd lollig. Scheve mond

neej maar ik neem wel aan dat er op bokt altijd naar een goede sfeer gestreefd word
[/quote]
Ja precies, dat is dus wel de bedoeling. En die plaatjes dragen daar zeker aan bij volgens mij. Het verbod op die plaatjes dus absoluut niet en dat is de aanleiding van dit topic.
[/quote]

Jij loopt ook te zuigen sinds je Mod af bent valt me op. ben benieuwd hoe je had gereageerd toen je nog bij machte was om iets te kunnen doen.
[/quote]
Hahaha, ik weet tenminste hoe "futiliteit" gespeld wordt.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:45

Nou dat scheelt dan weer, maar ja, then again, jij hebt ook gestudeerd, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:46

Prima schreef:

Niet alleen dat, maar ook nog begrepen en onthouden, als enige van ons twee.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:51

Ho Heike, sommige van ons geven alleen maar hun mening en vragen alleen om uitleg... we mogen toch ook wel eens dingen niet snappen of het ergens niet mee eens zijn? Van mijn kant is het iig niet bedoeld om te 'schoppen' , ik kan simpelweg echt zo gauw geen goede motivatie vinden die hier een antwoord op geeft en ben daarom benieuwd. Verder geen klachten over het moddie team hoor, maar ik ben wel echt nieuwsgierig naar de achterliggende motivatie waarom plaatjes niet mogen en of dat alleen mbt het bewuste topic geldt of in het algemeen.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:54

Lovely"]
[quote="Prima schreef:

[/quote]

Haha Idd!
Daarnaast nog eens ook alle levenswijsheid in pacht!
En met al die kennis die je bezit toch nog overal waar je je vertoont een spoor van doffe ellende achter latend......

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:57

Je kunt ook te ver gaan met je "grappige" opmerkingen, Prima Scheve mond

Het zegt alleen maar iets over jou, heb je er al eens over nagedacht om hulp te gaan zoeken voor jou problemen, er bestaan hele goede praatgroepen voor mensen zoals jou Ach gut

Ik stuur je even een PBtje

Kan dit topic weer gebruikt worden voor het plaatsen van berichten over de plaatjes Clown
Laatst bijgewerkt door Ann op 05-01-04 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:58

Prima"]
[quote="Lovely"][quote="Prima schreef:

[/quote]

Haha Idd!
Daarnaast nog eens ook alle levenswijsheid in pacht!
En met al die kennis die je bezit toch nog overal waar je je vertoont een spoor van doffe ellende achter latend......
[/quote]

Rokende ruïnes het liefst.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:59

Dat gehak hier heeft niemand wat aan. Lijkt me ook niet echt leuk voor L_L en BV om dit topic zo te zien ontaarden. Of je je nu irriteert aan de plaatjes of niet.

Vikki, er wordt nergens gezegd dat het niet mag, het werd in dit geval niet op prijs gesteld omdat er vrij veel plaatjes werden gepost. BV had ook gewoon niets kunnen posten op FZ en wat minder plaatjes in het topic zetten en via PB sturen. De plaatjes waren ook voor L_L bedoelt, lijkt me dat per PB nog persoonlijker is ook Lachen

Of zet een soortgelijk topic op ITP, ook een idee

Goed plan?

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:00

jeetje get a live hou het even een beetje normaal wil je

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:02

Ann schreef:
Je kunt ook te ver gaan met je "grappige" opmerkingen, Prima Scheve mond

Was ook niet als zodanig bedoelt Anna. Ik word er gewoon zo moe van. (oké de vergelijking met strontvlieg was wel grappig vond ik)

Verder: i'll rest my case, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:08

Romkabouter schreef:
Vikki, er wordt nergens gezegd dat het niet mag, het werd in dit geval niet op prijs gesteld omdat er vrij veel plaatjes werden gepost. BV had ook gewoon niets kunnen posten op FZ en wat minder plaatjes in het topic zetten en via PB sturen. De plaatjes waren ook voor L_L bedoelt, lijkt me dat per PB nog persoonlijker is ook Lachen

Of zet een soortgelijk topic op ITP, ook een idee

Goed plan?

Heel duidelijk, bedankt voor het antwoord Romkabouter Lachen ... ik heb het topic even vlug door gelezen en maakte er mede door de titel dus gewoon uit op dat het niet uberhaupt niet toegestaan was... heb ik dus verkeerd geinterpreteerd dus bedankt voor je uitleg.