Wel vind ik het jammer dat een opmerking die een user krijgt van mods n.a.v. de op of aanmerkingen die ze hebben gekregen van andere users openlijk te discussie wordt gesteld. Dit terwijl mods anders de opmerking krijgen dat ze niets met klachten doen. Tja, lastig kiezen dan.
Nog maar een regel erbij? Het begin van de burocratie. En die is al groot genoeg op bokt vind ik. Ik zie alleen niet waarom je je gehaat moet voelen als je iets post. Iedereen heeft het recht zijn mening te geven
).
....
Overigens zie ik het probleem van de plaatjes ook totaal niet... dat iemand ze irritant
nee, dat snap ik echt niet... Overigens zijn er volgens mij nog wel meer dingen/teksten/afbeeldingen/whatever waar bokkers en moddies zich wellicht aan irriteren, maar is dat dan een argument om het meteen te verwijderen??? Dat snap ik ook niet, als ik ergens een heldere motivatie heb gemist kan iemand mij er wellicht alsnog even op wijzen... tot dan ben ik het toch met BV eens. Ik vind het juist leuk dat er mensen zijn die zich inleven in hun mede bokkers die het op het moment wat minder leuk hebben, als leuke/mooie/grappige plaatjes hen opvrolijken, zou dat in dit soort uitzonderingssituaties dan niet juist moeten kunnen? Om iemand op te fleuren en een hart onder de riem te steken?