Hallo ik ben Jasper!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:01

Ik denk dat ik eigenlijk iets te jong ben... -O-
Dit is natuurlijk allemaal een grapje, ik ben nog niet eens de helft van zijn leeftijd.

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:02

Fearlien schreef:
Ik denk dat ik eigenlijk iets te jong ben... -O-
Dit is natuurlijk allemaal een grapje, ik ben nog niet eens de helft van zijn leeftijd.

:+ :D
Misschien, ooit...

nee grapje, hihi :D

Jasper85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 20:44

Gezien het hoge aantal negatieve reacties ga ik mijn account weer verwijderen. Ik ga op zoek naar een forum over auto's, weet ik ook niet veel van af ;).

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:47

Jasper85 schreef:
Gezien het hoge aantal negatieve reacties ga ik mijn account weer verwijderen. Ik ga op zoek naar een forum over auto's, weet ik ook niet veel van af ;).

Kon gezellig naar club Cinq! Over renaultjes 5 (en andere auto's hoor).
Kan je mij mooi helpen met het opknappen van mijn antieke schat;)

http://forum.clubcinq.nl/index.php

mala26

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:25

aaaaaa niet zo ongezellig, gewoon blijven hoor.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:38

Ik snap de reacties wel, het is behoorlijk obvious dat er regelmatig mannen zich aanmelden via bokt om de vrouwelijke aandacht terwijl ze niets met paarden hebben. En standaard WWW binnen vallen met 'joehoe, ik ben een man'. Ik vind dat ook een beetje sneu over komen.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:41

Het is niet voor niets dat je eerst 25 paardgerelateerde berichten moet plaatsen lijkt me ...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:55

Gelukkig is het warm dus dan is die koude kermis wellicht verfrissend.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:02

lieveli schreef:
Gelukkig is het warm dus dan is die koude kermis wellicht verfrissend.

_O- _/-\o_

Oh geweldig deze opmerking, Whahaha

Jasper, wil je beweren dat je hier niet voor de liefde kwam? Dat kan ook, maar dan ben ik benieuwd naar de redenen waarom je je hier wel aanmeldt.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:03

Als iedereen die negatieve reacties krijgt hun bokt account gaat verwijderen houden we weinig leden over :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:06

xApple schreef:
Als iedereen die negatieve reacties krijgt hun bokt account gaat verwijderen houden we weinig leden over :')

:') _/-\o_

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:10

xApple schreef:

Nou inderdaad :')

Het erge vind ik vooral de reacties van de boksters, niet eens het feit dat mannen zich aanmelden om liefde te vinden oid. Laatst ook nog een topic, eerste reacties waren 'ben je homoseksueel' en dat claimerige giechelgedrag. Echt, ik heb plaatsvervangende schaamte dan. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:13

Wat UhNee zegt ja, net alsof ze nog nooit een levende vent hebben gezien :') beetje jammer, dan zou ik me ook weggejaagd voelen als vent zijnde. Of ze moeten de aandacht leuk vinden..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:43

UhNee schreef:
xApple schreef:

Nou inderdaad :')

Het erge vind ik vooral de reacties van de boksters, niet eens het feit dat mannen zich aanmelden om liefde te vinden oid. Laatst ook nog een topic, eerste reacties waren 'ben je homoseksueel' en dat claimerige giechelgedrag. Echt, ik heb plaatsvervangende schaamte dan. :')

Dit dus.
Puberale giechelgedrag, zelfs door meiden die de puberteit al een tijdje gepasseerd zouden moeten zijn :P

Lieveli: briljante opmerking :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:49

Zou Jasper al doorhebben dat hij zijn account niet kan verwijderen?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:51

Welkom Jasper. Ik hoop dat je ondanks deze negativiteit toch blijft en veel plezier hebt.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:58

Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel reacties een beetje triest vindt. Iedereen mag toch zelf weten of hij/zij lid wordt van een forum, ondanks weinig tot geen interesse in het onderwerp?

Welkom Jasper, ik hoop dat je wilt blijven hangen :) Misschien heb je een onderliggende interesse voor de prachtige viervoeters en wordt je enthousiasme gewekt om eens een keer een rit te proberen :)

Zwastonze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:01

lieveli schreef:
Ik weet niet, ik zou Jasper eerder voor een kapotte laptop opzoeken dan voor een hot date. Maar op elk potje past een dekseltje. Succes met zoeken op bokt, Jasper!

Ik realiseer me dat ik een "like-button" mis op bokt :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:02

En misschien kan je ons ook advies geven op het gebied van pc's enzo

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:07

drastle schreef:
lieveli schreef:
Ik weet niet, ik zou Jasper eerder voor een kapotte laptop opzoeken dan voor een hot date. Maar op elk potje past een dekseltje. Succes met zoeken op bokt, Jasper!

Ik realiseer me dat ik een "like-button" mis op bokt :)

En ik de 'dislike-button'...

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:09

purny schreef:
En misschien kan je ons ook advies geven op het gebied van pc's enzo

_/-\o_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 00:46

Het is nooit mijn bedoeling om de knul weg te jagen, maar ik (en velen met mij) worden onderhand een beetje gek van al die mannen die hier op bokt komen om te jagen op paardenmeisjes. Ik vond de 1 april grap fantastisch, de nasleep wat minder.

Ik ga er van uit dat Jasper wel een wat dikkere huid heeft en niet vlucht vanwege wat opmerkingen.

warwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 01:00

lieveli schreef:
Ik ga er van uit dat Jasper wel een wat dikkere huid heeft en niet vlucht vanwege wat opmerkingen.

Het is makkelijk om van dat soort dingen uit te gaan. Je weet nooit wie de persoon achter de username is en wat zijn/ haar verhaal is. Wie weet is het een persoon die altijd al heeft willen paardrijden of iets met paarden heeft willen doen. Helaas blijft dit in sommige families en vriendengroepen iets wat niet geaccepteerd wordt. Heb je eindelijk de moed verzameld en dan wordt je in zo'n groep met de grond gelijk gemaakt. Misschien is het wel iemand die veel gepest is en nog dagelijks met die littekens moet leven. En dan wordt je hier ook belachelijke gemaakt.

Ja misschien is het een kerel die opzoek is naar een leuke vrouw. En als hij die hier ontmoet en ze worden gelukkig. So wat. Lekker laten gaan en iedereen hier is slim genoeg om dat door te hebben en veel kunnen zich duidelijk ook prima verdedigen

Uit zijn begin post haal ik niet dat hij opzoek is naar een date. Ik lees dat hij geen ervaring heeft met paarden. En waar kun je nou beter info op doen dan bokt....

Ik hoop in ieder geval dat hij geen reet geeft om de domme commentaren en op bokt leert wat voor geweldige dieren paarden zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 01:04

Als Jasper niet zo'n dikke huid heeft, dan moet hij sowieso uit de buurt van de interwebs blijven. Uit Jaspers openingspost sprak nou niet echt de wens om paarden te leren kennen maar hey, who knows right ;)

Fijne avond!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 01:14

Och och....de succes in mijn eerdere post moet dus wel heel letterlijk genomen worden. Of moet het nu sterkte zijn..... De ene kerel wordt besprongen en de andere met de grond gelijk gemaakt....