xMyrth schreef:is zeker te rustig, maar liever dat dan in de lange tussen 15 jarige gillende jonge meisjes Op zaterdagavond niet
Pieter25 schreef:xMyrth schreef:is zeker te rustig, maar liever dat dan in de lange tussen 15 jarige gillende jonge meisjes Op zaterdagavond niet Haha zeker waar en op vrijdag in de kroeg van de lange valt t ook wel mee hoor...
Pieter25 schreef:xMyrth schreef:Ik vind er in elk geval geen ruk aan haha Oke ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er vorig jaar carnaval het laatst ben geweest
xMyrth schreef:Pieter25 schreef: Oke ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er vorig jaar carnaval het laatst ben geweest Ik wilde zeggen gelukkig hebben we de foto`s nog, maar volgens bij was dat mij blok 10
xMyrth schreef:Pieter25 schreef:Oke ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er vorig jaar carnaval het laatst ben geweest Ik wilde zeggen gelukkig hebben we de foto`s nog, maar volgens bij was dat mij blok 10 Ja bij blok op het blok xD
Ik ben ook nog vrij nieuw hier haha. Hebben jullie ook dat je eerst 25 serieuze berichten ofzo moet plaatsen?
@lieketje16, dat klopt je moet eerst 25 nuttige berichten plaatsen in het forum voordat je overal toegang hebt
xMyrth schreef:@lieketje16, dat klopt je moet eerst 25 nuttige berichten plaatsen in het forum voordat je overal toegang hebt Ja dat klopt inderdaad en ik heb ze ook nog steeds niet bij elkaar haha.