Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:in dit topic [EV] Nieuwe Nederlandse Hippische opleiding in Nederland!! kwam ik tegen dat Moravita een nieuwe opleiding aanbied.
ik ben net klaar met mijn opleiding, en ben misschien nog wel wat opzoek naar wat anders. Ik heb mijn MBO paardenhouderij, Ik twijfel best wel erg! want het kost best wel veel, en ik weet niet goed of ik dat daar allemaal voor over heb. Verder kan ik ook niet vinden of het wettelijk erkende opleiding is, anders gaat het sws over.
Maar nu hoorde en las ik ook dat er zowel positieve als negatieve verhalen zijn. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met Moravita.
antje_vip schreef:Laten ze er dan neer zetten dat moravita een hele dikke vinger in de pap heeft. Dat moravita lastig doet en stappen wil ondernemen. Maar als dat laatste het geval is: is het strafbaar om je eigen ervaringen met anderen te delen? Lijkt mij niet...
edit: als moravita moeilijk doet en alles probeert te verbergen, zorgt dat er al voor dat ik zo'n bedrijf niet zal vertrouwen. Ook omdat zij zelf verschillende schaduwaccounts hebben gemaakt om positieve reacties te plaatsen in hun topics.
Nouvel schreef:Uit de startpost van TS blijkt dat zij al op de hoogte is van het feit dat er positieve en negatieve ervaringen zijn (zoals met de meeste bedrijven lijkt me) en ze vraagt hier om ervaringen van mensen, zowel positief als negatief om een beter idee van het bedrijf te krijgen voor ze ermee verder wil gaan.
Die ervaringen worden gegeven, en zowel positief als negatief ook door mensen die nog maar kort zijn aangemeld volgens mij, maar ook door mensen die al langer zijn aangemeld.
Helaas werden veel reacties kort na het plaatsen verwijderd, zodat de meeste reacties niet gelezen konden worden door anderen.
JustLizz schreef:Het feit is alleen dat het een nieuwe opleiding is, op een andere locatie en die door externe docenten wordt gegeven. In die zin staat die nieuwe opleiding dus los van het bedrijf en hebben de ervaringen die er vanuit het verleden zijn met het bedrijf daarom geen toegevoegde waarde om te bepalen of je die betreffende opleiding wil gaan doen, omdat er dus nog geen ervaringen kunnen zijn. Op deze manier is het betreffende topic wel gaan lopen en snap daarom dat de mods hebben ingegrepen om het overzichtelijk te houden.
ijsbeer98 schreef:Ik lees dit:
Wat als er behoefte aan is wel altijd kan, is een nieuw topic openen met daarin de vraag naar bestaande ervaringen met het bedrijf in kwestie en opleidingen die mensen er al gevolgd hebben.
Ik begrijp ik dat de mods het vorige topic gesloten hebben omdat daarom zoveel verwarring was ontstaan.
Nouvel schreef:JustLizz schreef:Het feit is alleen dat het een nieuwe opleiding is, op een andere locatie en die door externe docenten wordt gegeven. In die zin staat die nieuwe opleiding dus los van het bedrijf en hebben de ervaringen die er vanuit het verleden zijn met het bedrijf daarom geen toegevoegde waarde om te bepalen of je die betreffende opleiding wil gaan doen, omdat er dus nog geen ervaringen kunnen zijn. Op deze manier is het betreffende topic wel gaan lopen en snap daarom dat de mods hebben ingegrepen om het overzichtelijk te houden.
Wat betreft het topic dat was opgestart puur om ervaringen met de opleiding geef ik je helemaal gelijk (en dus ook de mods).
Maar het topic waar het nu om gaat is opgestart met de vraag naar algemene ervaringen met dit bedrijf in het algemeen (zie mijn quote van de startpost van dit topic).
En ook al ben je in de nieuwe opleiding op andere stallen/locaties ondergebracht, blijft hier toch de vraag naar de ervaringen met het bedrijf zelf volgens mij.
Dus TS hecht daar belang aan bij het kiezen van een opleiding blijkbaar en daar heeft ze alle recht toe lijkt mij.
Haar vraag staat in die zin los van de nieuwe opleidingen.
Ladybird schreef:ijsbeer98 schreef:Ik lees dit:
Wat als er behoefte aan is wel altijd kan, is een nieuw topic openen met daarin de vraag naar bestaande ervaringen met het bedrijf in kwestie en opleidingen die mensen er al gevolgd hebben.
Ik begrijp ik dat de mods het vorige topic gesloten hebben omdat daarom zoveel verwarring was ontstaan.
Volgens mij staat er duidelijk in de OP dat ik misschien een opleiding daar wil doen, en ik opzoek ben naar ervaringen van vorige opleidingen of met movarita zelf.