Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamybol schreef:Toch eigenlijk best gek op dat fora voor volwassenen (Tweakers, Viva is ook huge en daar kan het ook) berichten wel verwijderd kunnen worden en accounts zonder problemen geanonimiseerd en op een forum als bokt waar veel mensen toch gegroeid zijn dit niet mogelijk is...
Bizzybijtje schreef:zonnebloem18 schreef:Naam en woonplaats kan je met een goede reden vrijwel altijd laten verwijderen, dit kan het beste door een mail te sturen naar support@bokt.nl.
Het verwijderen van al je berichten voor een bepaalde datum is iets wat we niet doen. Bedenk dat iedereen jong is geweest en onhandige dingen heeft geplaatst, ik denk dat de meeste Bokkers zich wel schamen voor bepaalde berichten die ze plaatsen als puber/penny.
Zijn jullie wel verplicht toe als de gebruiker dat vraagt volgens mij. En van bepaalde bokkers is dat wel degelijk gedaan omdat dat van invloed zou zijn op bepaalde andere zaken....Beetje hypocriet.
StalNollie schreef:Bizzybijtje schreef:
Zijn jullie wel verplicht toe als de gebruiker dat vraagt volgens mij. En van bepaalde bokkers is dat wel degelijk gedaan omdat dat van invloed zou zijn op bepaalde andere zaken....Beetje hypocriet.
dat weet ik zo net nog niet, je accepteert de voorwaarden, en gaat hiermee akkoord
BartVB schreef:De laatste jaren zijn we als Bokt.nl behoorlijk soepel geworden als het aankomt op het verwijderen of anonimiseren van oude berichten. Voor zover ik weet hebben we de verzoeken die binnen zijn gekomen via support dan ook naar tevredenheid af kunnen handelen.
We begrijpen heel goed dat tijden veranderen en dat mensen (gelukkig) regelmatig last hebben van voortschrijdend inzicht. Zeker net voor ze gaan solliciterenAls je gewoon een nette mail stuurt naar support met de situatie en je verzoek dan komen we eigenlijk altijd wel tot een passende oplossing.
Er is eerder al wel nagedacht over het bouwen van een systeem dat het makkelijker maakt om een dergelijk verzoek in te dienen maar de tijd/geld/energie die dat kost weegt niet op tegen de hoeveelheid verzoeken die we krijgen. En zo'n enorme drempel is het naar mijn idee ook niet? Als je last hebt van iets dat je een tijd terug hebt geplaatst is het niet heel veel moeite om even een mail te sturen lijkt me. Is in ieder geval niet heel veel meer moeite dan de berichten opzoeken, op de een of andere manier markeren, toelichten en verzenden binnen een automatisch systeem.