Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_nouk schreef:Ik heb hem voor je ingevuld..
Mensen die niet invullen omdat ze zelf de media niet gebruiken, zijn jullie er dan ook helemaal niet bekend mee?
Instagram en twitter gebruik bijvoorbeeld ook niet maar ik zie om me heen wel behoorlijk wat voorbij komen en heb daarop mijn scores ingevuld. Het gaat om je beeldvorming van de social media, niet over je eigenlijk gebruik.
Karla_1999 schreef:A_nouk schreef:Ik heb hem voor je ingevuld..
Mensen die niet invullen omdat ze zelf de media niet gebruiken, zijn jullie er dan ook helemaal niet bekend mee?
Instagram en twitter gebruik bijvoorbeeld ook niet maar ik zie om me heen wel behoorlijk wat voorbij komen en heb daarop mijn scores ingevuld. Het gaat om je beeldvorming van de social media, niet over je eigenlijk gebruik.
Nee, een aantal dingen ken ik de naam wel van, maar weet absoluut niet wat het inhoud. Google plus, Twitter en instagram heb ik wel eens van gehoord, maar wat je er mee kunt.... En LinkedIn heb ik werkelijk nog nooit van gehoord
Selina schreef:Karla_1999 schreef:
Nee, een aantal dingen ken ik de naam wel van, maar weet absoluut niet wat het inhoud. Google plus, Twitter en instagram heb ik wel eens van gehoord, maar wat je er mee kunt.... En LinkedIn heb ik werkelijk nog nooit van gehoord
LinkedIn kan je je CV neerzetten, zodat je kan netwerken.
Maarre.. een 15-jarige die geen Instagram kent? Wist niet dat ze bestonden
@TS: Ik heb zelf geen idee wat GooglePlus is dus die vraag vond ik een beetje apart. Denk niet dat je dan kloppende resultaten krijgt.
Seb8iaan schreef:Arjen, het is al even geleden dat de enquête gesloten is en ik vroeg me af of je al resultaten hebt en of je deze ook wilt publiceren?
Suzanne F. schreef:Is er nog iets gedaan met de uitkomsten van het onderzoek van ADx (Arjen) die als Bokt stagiair een onderzoek deed naar privacy?
BartVB schreef:@Suzanne; is zeker iets mee gedaan. Arjen is in ieder geval met goed resultaat afgestudeerdHeeft ook een baan gevonden en probeert tijd te vinden om een samenvatting van zijn onderzoek te maken
Houden jullie nog tegoed.