Enquête: Online Privacy op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Re: Enquête: Online Privacy op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:52

Ik heb hem voor je ingevuld..
Mensen die niet invullen omdat ze zelf de media niet gebruiken, zijn jullie er dan ook helemaal niet bekend mee?

Instagram en twitter gebruik bijvoorbeeld ook niet maar ik zie om me heen wel behoorlijk wat voorbij komen en heb daarop mijn scores ingevuld. Het gaat om je beeldvorming van de social media, niet over je eigenlijk gebruik.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:08

Ingevuld! Goede, duidelijke vragenlijst :j

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:08

mn instagram en googleplus ken ik echt onvoldoende om dat zinnig te kunnen beoordelen, of zelfs maar een beeld van te hebben.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:20

ingevuld :)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:22

A_nouk schreef:
Mensen die niet invullen omdat ze zelf de media niet gebruiken, zijn jullie er dan ook helemaal niet bekend mee?

Instagram en twitter gebruik bijvoorbeeld ook niet maar ik zie om me heen wel behoorlijk wat voorbij komen en heb daarop mijn scores ingevuld. Het gaat om je beeldvorming van de social media, niet over je eigenlijk gebruik.

Nee, een aantal dingen ken ik de naam wel van, maar weet absoluut niet wat het inhoud. Google plus, Twitter en instagram heb ik wel eens van gehoord, maar wat je er mee kunt... :? . En LinkedIn heb ik werkelijk nog nooit van gehoord :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:24

Karla_1999 schreef:
A_nouk schreef:

Nee, een aantal dingen ken ik de naam wel van, maar weet absoluut niet wat het inhoud. Google plus, Twitter en instagram heb ik wel eens van gehoord, maar wat je er mee kunt... :? . En LinkedIn heb ik werkelijk nog nooit van gehoord :=

LinkedIn kan je je CV neerzetten, zodat je kan netwerken.

Maarre.. een 15-jarige die geen Instagram kent? Wist niet dat ze bestonden _O-

@TS: Ik heb zelf geen idee wat GooglePlus is dus die vraag vond ik een beetje apart. Denk niet dat je dan kloppende resultaten krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:32

A_nouk schreef:

Globaal wel, maar onvoldoende om de vraag zinnig te kunnen beantwoorden.
En zomaar wat aanklikken kan elke gek.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:33

Selina schreef:
Karla_1999 schreef:

LinkedIn kan je je CV neerzetten, zodat je kan netwerken.

Maarre.. een 15-jarige die geen Instagram kent? Wist niet dat ze bestonden _O-

@TS: Ik heb zelf geen idee wat GooglePlus is dus die vraag vond ik een beetje apart. Denk niet dat je dan kloppende resultaten krijgt.

Tsja, ik ben niet zo van dat soort dingen :o . Ik heb wel Facebook, maar doe daar ook eigenlijk maar weinig mee. Het enige waar ik echt wat mee doe is Whatsapp en Bokt :j

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:35

Jammer dat "anders" nergens voorkomt. Gemiste kans dus een slechte enquête.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:49

Ingevuld, maar had bij die vraag van de sociale media toch graag meerdere dingen dezelfde score gegeven.

ADx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 06:49

Iedereen heel erg bedankt voor het invullen en meedenken! +:)+ In verband met tijd zal ik vandaag de enquête offline halen en bezig gaan met het verwerken van alle antwoorden. Er ligt een verzoekje bij de mods om mijn openingspost aan te passen, zodat niemand op een link klikt die nergens toe leidt. Zolang de link er staat is de enquête nog in te vullen :)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 08:55

Arjen, het is al even geleden dat de enquête gesloten is en ik vroeg me af of je al resultaten hebt en of je deze ook wilt publiceren? :)

ADx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 16:24

Seb8iaan schreef:
Arjen, het is al even geleden dat de enquête gesloten is en ik vroeg me af of je al resultaten hebt en of je deze ook wilt publiceren? :)

Mijn excuses, tussen het op tijd afronden van het onderzoek en enkele andere zaken ben ik helemaal vergeten hier een terugkoppeling te plaatsen :oo Ik ga er gelijk achteraan, en reageer hier zodra ik meer weet. Bedankt voor de herinnering :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 08:16

En weet je inmiddels meer?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:44

Toevallig las ik zonet Iris dezelfde vraag van Susanne in een ander topic aan Bart [FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin augustus
Suzanne F. schreef:
Is er nog iets gedaan met de uitkomsten van het onderzoek van ADx (Arjen) die als Bokt stagiair een onderzoek deed naar privacy?

en die antwoorde:

BartVB schreef:
@Suzanne; is zeker iets mee gedaan. Arjen is in ieder geval met goed resultaat afgestudeerd :) Heeft ook een baan gevonden en probeert tijd te vinden om een samenvatting van zijn onderzoek te maken :j Houden jullie nog tegoed.