je was offtopic, offtopic mag verwijderd worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Sterretje90 schreef:Is dat nou niet wat stellig gezegd? Volgens mij zijn er nog steeds een heleboel tevreden bokkers hoor....
Ik denk dat een overgroot deel Bokt al heeft verlaten.
Tigear schreef:Niet vervelend bedoelt maar dit is gewoon een van de regels. Je antwoord was niet ontopic dus het gaat de prullenbak in, de moderaters maken er geen onderscheid in want dan zou je topics krijgen met de naam "Mijn off topic berichten worden verwijderd maar die van anderen niet."
Sees schreef:Anoniem schreef:Bedankt voor de tip.![]()
En over dat rode kruisje ga ik zeker nadenken.
Maar ik denk zeker dat er meer mensen niet zo gelukkig zijn met hoe de moderators de regels hanteren. Dus of we vertrekken met zijn allen van Bokt of Bokt gaat zijn moderators beter instrueren en past de boktregels aan.
Bokt is ontstaan door en voor Bokkers en als het overgrote deel niet tevreden is dan lijkt mij dat toch heel duidelijk dat de boktregels zijn doorgeslagen.
Nou nou overgrote deel... ik denk dat dat nog wel mee valt hoor. Er komen dagelijks nog steeds meer mensen bij dan dat er 'af gaan'.
En je reactie was waarschijnlijk inderdaad niet onderwerp gerelateerd. Ik vind het ook nogal wat als de TS er dan expliciet bij moet zetten dat ze geen advies wil inzake de peesblessure, de openingspost en de daaruit voortvloeiende vraag was in principe duidelijk toch? Als men namelijk door gaat op jouw post over de behandeling van de peesblessure, schiet het topic z'n doel voorbij. An sich begrijp ik de reactie van de mod dus wel een beetje.
Anoniem schreef:Tigear schreef:Niet vervelend bedoelt maar dit is gewoon een van de regels. Je antwoord was niet ontopic dus het gaat de prullenbak in, de moderaters maken er geen onderscheid in want dan zou je topics krijgen met de naam "Mijn off topic berichten worden verwijderd maar die van anderen niet."
Het was zeker wel ontopic want het ging om het paard met die peesblesure.
Maar dit heb als voobeeld genoemd. Het gaat mij om het kinderachtige modereren in het algemeen op Bokt.
Het is gewoon zo'n kleuterklas geworden en ik mis het normale volwassen gediscussieer. Alles wat men schrijft wordt door het boktteam gewikt en gewogen en dus verwijderd.
Dat kan toch anders lijkt mij of pikken wij it kinderachtige gemodereer en de kinderachtige regels?
De moderators zouden moeten ingrijpen wanneer iemand uitgescholden wordt of zwartgmaakt. Maar er moet toch gewoon normaal gediscussieerd kunnen worden? Vaak lossen problmen zelf op of stoppen mensen vanzelf met rare posten wanneer ze keer op keer tegen problemen op lopen.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met dat kleuteklasgemodereer.
Zelf wanneer je schrijft dat iemand een mooi paard heeft wordt het verwijderd. Want dat is het een oneline. Alsof dat nu echt zo slecht is dat het verwijderd moet worden.
Het is muggeziften om het muggeziften.
Mogen wij Bokkers niet mee zelfstandig dingen opschrijven en bedenken? Mogen wij gen eigen mening meer hebben? Moet er persé een heel nuttige reactie geplaatst worden?? Want anders wordt he verwijderd.
En dan plaats ik een reactie beroepshalve over medisch advies en dan moet dat ineens ook verwijderd worden want dan ik het niet relevant.
Wat ik wil zeggen is dat Bokt is doorgeslagen in zijn eigen gecreeerde regeltjes
Anoniem schreef:En wat is er nu eigenlijk zo mis aan dat ik toch de TS een advies gaf? Is dat zo vreselijk erg dan? Heb ik dan iets heel erg stouts gedaan dat het nodig was om de reactie te verwijderen?
Gaat daardoor Bokt aan ten onder? Is er laster gepleegd? Of heb ik Bokt nu vervuild met vieze woorden of zo?
Citaat:Dat kan toch anders lijkt mij of pikken wij dit kinderachtige gemodereer en de kinderachtige regels?
Anoniem schreef:Kortom Bokt is doorgeslagen met zijn regeltjes. Er zijn daarbij teveel moderators die allemaal dit op hun eigen manier uitvoeren en er dus geen eenheid meer te vinden is.
Bokt is denk ik bezig met zijn eigen ondergang.
Anoniem schreef:Kortom Bokt is doorgeslagen met zijn regeltjes. Er zijn daarbij teveel moderators die allemaal dit op hun eigen manier uitvoeren en er dus geen eenheid meer te vinden is.
Bokt is denk ik bezig met zijn eigen ondergang.
Anoniem schreef:Maar waarom kan Bokt mij dan niet netjes informeren dat ze mijn reactie niet waarderen?
Wie weet waardeerde de TS mijn reactie wel?
Wie is Bokt om zo te oordelen? Zijn ze zo bang dat het uit de hand gaat lopen? Tjonge, dus er wordt op voorhand al gemodereerd.
Joolien schreef:Anoniem schreef:Maar waarom kan Bokt mij dan niet netjes informeren dat ze mijn reactie niet waarderen?
Wie weet waardeerde de TS mijn reactie wel?
Wie is Bokt om zo te oordelen? Zijn ze zo bang dat het uit de hand gaat lopen? Tjonge, dus er wordt op voorhand al gemodereerd.
Ik denk serieus dat je niet zo moet miepen, je kent de regels dus ga dan niet achteraf zo verbaasd zijn dat je dan op de vingers wordt getikt. Beetje kinderachtig niet? Het is een groot forum, als ze hier en daar wat door de vingers willen zien wordt het nogal een zooitje niet?