peter01 schreef:van mij mag het best 10+ worden xD en ik ga zowiezo hier geen foto neerzetten dat houd het een mysterie :pKinderachtig hoor
peter01 schreef:Geryon schreef:Die armen heb je niet nodig hoor Nou ben ik benieuwd wat ik dan wel nodig heb? :p me benen? :p lolDat ene ding is wel handig. De rest is toch vastgebonden.
Geryon schreef:Dat ene ding is wel handig. De rest is toch vastgebonden. Terug in je mand jij! Welkom Peter!
[ quote="Geryon"]peter01 schreef:Geryon schreef:Die armen heb je niet nodig hoor Nou ben ik benieuwd wat ik dan wel nodig heb? :p me benen? :p lolDat ene ding is wel handig. De rest is toch vastgebonden. [/quote] arme man
Peter is natuurlijk stiekem een vrouw vandaar geen foto. De naam Petra was al te vaak in gebruik..Welkom hoor Peter, je gaat het vast naar je zin hebben op bokt!
Djoopie schreef:Peter is natuurlijk stiekem een vrouw vandaar geen foto. De naam Petra was al te vaak in gebruik..Welkom hoor Peter, je gaat het vast naar je zin hebben op bokt!Sssshht je verklapt zijn geheim dat moet je niet doen
Geryon schreef:Nou ben ik benieuwd wat ik dan wel nodig heb? :p me benen? :p lolDat ene ding is wel handig. De rest is toch vastgebonden. [/quote]Volgens mij heb je een bepaalde film bekeken lol enne zolang ik maar mag kijken dan is het goed lol
Wat blijven deze www topics toch briljant Mijn avond is weer goed hahaha Mare, welkom Peter en succes/sterkte