Zou het geen optie zijn dat je, net als bij je pb inbox, 1 pagina in 1 keer kunt ontstippen? Want ik zou best mijn 106 pagina's willen opruimen, maar elk topic handmatig klikken vind ik beetje too much
chimello
Geplaatst: 09-04-15 13:57
Ik hou alles bij, stipjes waar ik nog lees, rest ontvolg ik.
17 pagina's, wel geordend. Hiertussen staan de topics die ik volg, topics die ik ooit zelf heb geopend en topics die ik wel interessant vind om eens terug te lezen (denk aan de aan de teugel foto topics). Eens per maand ontstip ik ook wat topics die inmiddels zijn gesloten en een vervolg hebben Etc.
Ik ken 'eigen berichten' nog geen jaar. Ja, voor die tijd zocht ik alles terug door een beetje te onthouden waar het stond. Vroeg me ook oprecht af hoe mensen die in het HK veel kletsten het konden opbrengen om daar doorheen te zoeken
Ik heb wel veel pagina's, maar gebruik alleen de eerste, de rest is dan ook al bijgelezen vroeger.
eclair98
Geplaatst: 09-04-15 19:23
95 pagina's
Anoniem
Geplaatst: 09-04-15 19:24
Ik kijk nooit naar topics via eigen berichten, maar gewoon via de hoofdpagina. Alles bij mij is bijgelezen, ben allergisch voor die terracotta ( ) kadertjes tussen al die witte. Alles MOET bijgelezen zijn anders raak ik heel erg in de war.
25 pagina's Probeer alles wat ik niet meer hoef te lezen te ontstippen om het overzicht te houden, maar zo af en toe ben ik te lui om op te ruimen denk ik
Siepie
Geplaatst: 09-04-15 19:50
Ook ik heb het helemaal geordend en opgeruimd, zo ook mijn inbox en ook mijn inbox van mijn mail. Geeft rust in mijn hoofd.
Ariannee
Geplaatst: 13-04-15 08:39
Pas ook de ontstip knop ondenkt, maar moet er nog achter komen hoe ik oudere topics ontstip
2 pagina's Ik houd mijn eigen topics bij, en de topics die ik op dat moment in de gaten wil houden. Als een topic doodvalt, gesloten wordt of niet meer interessant is, haal ik het stipje weg
Ik vind het verhaal achter het ontstippen nog steeds zo grappig. Het werkt niet altijd goed omdat Bart er geen rekening mee gehouden had dat een forum vol vrouwen hun 'eigen berichten-pagina' zou willen opruimen.
Ik heb mijn 'eigen berichten' nav dit topic opgeschoond en ben van ong 53 blz naar 4 blz gegaan. Alles wat ik niet zelf heb gestart en waar na 8 april niet meer in gereageerd is heb ik er resoluut uitgeknikkerd.