Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ohjajoh6 schreef:Ik snap eerlijk gezegd het hele probleem niet?
Want ook al is het een triest topic, waar ts het over heeft, gebruikt diegene toch zelf een lachende smiley in zijn beste wensen tekst?
Ik bedoel maar hoor, waarom is het dan vervelender als dat die zelfde smiley nu ineens "vertaald" is?
Sammie schreef:quartel schreef:Ik niet.....het moest eerst fout gaan en dat had niet nodig geweest
Ik zie nergens dat het fout is gegaan
Iemand merkt op dat het op IM misschien niet handig is.. en het is aangepast..
Geen fouten.. geen problemen.. opgelost..
Drama drama drama..
Sammie schreef:Het is toch op IM uitgezet? Dat meldt een mod hier. Was eerder vandaag iemand die dat aangaf.
Overigens ben je er ook vanaf als je naar Bokt4 overgaat.
Overigens vind ik eigenlijk wel nog dat ik moet zeggen dat dit in de toekomst wel op de agenda komt te staan bij de 1 april grap. Dit is nl. vaker voorgekomen en zal ook weer onherroepelijk terug komen.. (evenals een uitweg voor mensen die het niet leuk vinden en het dus uit kunnen zetten)
quartel schreef:Ik ben best wel iemand die al snel ergens de humor van in kan zien.
Alleen mis ik de humor in deze grap totaal.
Het zal ongetwijfelt leuk bedoeld zijn maar ik ben een beetje bang dat het wel bedacht is door iemand zonder humor als ik zo vrij mag zijn.
Of iemand met "te degelijke humor".
En inderdaad in bepaalde topics hoort dit ook helemaal niet thuis.........daar had wel even anders mee omgegaan mogen worden.
Ach, morgen is alles weer normaal moetje maar denken.
saskiakefie schreef:quartel schreef:Ik ben best wel iemand die al snel ergens de humor van in kan zien.
Alleen mis ik de humor in deze grap totaal.
Het zal ongetwijfelt leuk bedoeld zijn maar ik ben een beetje bang dat het wel bedacht is door iemand zonder humor als ik zo vrij mag zijn.
Of iemand met "te degelijke humor".
En inderdaad in bepaalde topics hoort dit ook helemaal niet thuis.........daar had wel even anders mee omgegaan mogen worden.
Ach, morgen is alles weer normaal moetje maar denken.
Nou kom op Q het is gewoon ander soort humor dan dat jij hebt....
----
Beetje jammer dat mensen altijd wat te zeuren hebben
saskiakefie schreef:quartel schreef:Klopt, en niet iedereen vind mijn humor leuk en ik vind deze humor niet leuk.
Kan toch gewoon?
Klopt helemaal maar je zou het toch ook niet leuk vinden als iemand zou zeggen dat je geen humor hebt omdat iemand daar niks mee heeft? Het gaat er o.a. om hoe je het brengt.