hypocreet gedrag door forums mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:08

Douraque schreef:
Al zegt TS dat wij hem 100 miljoen euro hebben beloofd, geloof je dat dan ook Iris?

Dat is niet waar TS daar ik dit heb nagekeken. Werkdagen worden de zaterdag en zondag niet meegerekend. En het was weldegelijk 7 werkdagen.

@Iris: wij werken allemaal, fulltime + paarden. Waarvoor denk je dat wij anders 7 werkdagen krijgen. Zodat wij tijd kunnen maken.

Jammer dat het een welles nietes wordt op deze manier

Je geeft net aan dat ts hiervoor niet bij jullie moet zijn,maar gaat wel de discussie aan over hoelang het heeft geduurd voor ts antwoord kreeg. Ik begrijp het wel,maar ts geeft aan niet alleen bij jou doorverwezen te worden maar bij iedereen..dan snap ik dat ze gefrustreerd is en dat ze op deze manier het aan de kaak wil stellen..de discussie lijkt me niet nodig. TS wil alleen duidelijkheid lijkt m. :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:10

Ik snap niet zo goed dat je als je geen zin meer hebt in Bokt, je maar gewoon een wachtwoord intikt zonder te kijken. Je kan ook gewoon niet mee naar Bokt gaan, in plaats van zo'n (onlogische) stap te zetten.

Ik snap dat je hier nu een topic over opent (is in feite net als in 'de echte wereld' dat je naar de media stapt), maar dit is niet de echte wereld, het is Bokt, en met het openen van dit topic op een (onbedoeld) schaduwaccount, is niet toegestaan :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:11

Seb8iaan schreef:
Het klinkt alsof hier iets niet klopt, want volgens mij wordt je nooit van het kastje naar de muur gestuurd. Bij support@bokt.nl weten ze precies wat ze voor je kunnen doen, dus waarom zou het voor kunnen komen dat je 5 keer wordt doorgestuurd.. >;)

Ik krijg een beetje het "mug - olifant" gevoel, of er moet een andere reden zijn om direct zo hoog van de toren te blazen. :')

Nou echt niet hoor. Ik heb inmiddels ook een nieuw account. Kon op mysterieuze wijze niet meer in mijn account. Na eindloos contact met support, die niet heel vlug zijn in hun reactie, heb ik uiteindelijk maar een nieuw account aan gemaakt. Soms kreeg ik gewoon helemaal geen antwoord of alleen maar de mededeling: nu moet het weer lukken. Nou niet dus.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:12

Dat is dan ook een fout geweest van ts, omdat zo op te lossen, maar denk dat iedereen wel eens iets onlogisch doet in zijn leven.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:13

Ieder verzoek dat bij ons ingediend wordt, wordt bekeken. Dan kan het zo zijn dat wij op de 6e werkdag tot de conclusie komen dat dit niet voor ons is bedoeld, dan krijgt ts een bericht dat een bericht aan support beter op zijn plaats is.

En waarom iris mij moet geloven: dat moet ze helemaal niet. Dat ieder zo zijn of haar afweging daarin.

KimD

Re: hypocreet gedrag door forums mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:18

Dictatuur!!! :') :') _O-

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:19

Ik stip even zodat ik wat te lachen heb op rustige momenten waar ik even niets te doen heb :) 12 jaar geleden was dit een gezellig forum waar alles lekker liep, dat is langzaam omgetoverd naar gewatteerde peuterspeelzaal voor jeugdcrimineeltjes in spé. Wen er maar aan, maak je niet te druk en probeer vooral niet te veel te vragen van ze; gewoon op dit account doorgaan en niet meer achterom kijken zou ik zeggen :Y)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:19

Jolien87, ongeacht wat ze gestuurd heeft is het gewoon geen taak voor de bzc. Het is gewoon een gebruiker die graag een antwoord wil. En dan is het gewoon jammer dat dat tot de max gerekt is. Il zeg niet bewust gerekt. Maar dit was voor mijn gevoel niet nodig.

In mijn optiek zitten er zeer ervaren en kundige mensen in de bzc en ik kan het gewoon niet geloven dat zo'n standaardcase zo'n verloop moet hebben. Maar soit. Het zei zo. Ik ben slechts verwonderd.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:25

Jeutje wat een gedoe.

Ik begrijp ts wel hoor. Als je telkens zo heen en weer word gestuurd ben je het op een gegeven moment zat en dan probeer je het op een andere manier.

Als andere mensen blijkbaar ook een nieuw account hebben mogen maken snap ik niet waarom ts dit niet zou mogen. Dan zou je één lijn moeten trekken en dat word blijkbaar niet gedaan. Dan kan iedereen wel zeggen dat deze ts zich maar aan de regels moet houden, maar blijkbaar is dit dus een regel die niet voor iedereen geld.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:31

Voor de mensen die heel letterlijk lezen speciaal een berichtje van mijn kant..anders slapen er zometeen mensen niet door mij:dictatuur kun je opvatten als in, je mag niet ingaan en zeker.niet openbaar tegen de mods...dacht ddat die boodschap wel duidelijk was,maar constateer een beetje junkengedrag..(leuk woord hé ,kunnen weer drie mensen een post van maken om te vertellen dat ze lachen :+)

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 23:32

Mail is verstuurd naar bokt support Afbeelding

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:40

Wat ik mij dan af vraag voor mensen die er zo'n probleem van maken over het feit van het kastje naar de muur verwezen worden, reageren jullie bij de belastingdienst, DUO of andere instanties ook zo?

Daar wordt je pas heen en weer gestuurd. Die beloven ook veel binnen bepaalde tijd en gebeurt vervolgens ook niet. Noem hier niemand persoonlijk en wil niemand aanvallen hoor. Gewoon een vraag.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:42

rienne schreef:
Wat ik mij dan af vraag voor mensen die er zo'n probleem van maken over het feit van het kastje naar de muur verwezen worden, reageren jullie bij de belastingdienst, DUO of andere instanties ook zo?

Daar wordt je pas heen en weer gestuurd. Die beloven ook veel binnen bepaalde tijd en gebeurt vervolgens ook niet. Noem hier niemand persoonlijk en wil niemand aanvallen hoor. Gewoon een vraag.

Vergelijk je de belasting nou met Bokt? Moet niet gekker worden! :')

Appels en peren.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:44

Zo bedoelde ik het ook niet hehe gewoon of je dan ook zo reageert ondanks dat ze je daar ook overal naar toe verbinden

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:48

Ik denk oprecht dat dat niet te vergelijken is, puur om het feit dat dat met geldzaken te maken heeft, en uiteindelijk is Bokt gewoon een forum, dus imo zijn boktzaken minder belangrijk dan serieuze geldzaken.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:53

rienne schreef:
Zo bedoelde ik het ook niet hehe gewoon of je dan ook zo reageert ondanks dat ze je daar ook overal naar toe verbinden

Nee want bij de belangdienst gaat het om belangrijke zaken, meestal om geld. Niet om van die knullige dingen als dit. Ik zie me al aankomen bij BZC of Bart joh. :')

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:55

Saskia345 schreef:
Mail is verstuurd naar bokt support [ Afbeelding ]

Wat een vervelende situatie! Misschien om sneller en beter geholpen te worden: zorg dat je teksten volledig zijn, de spellingfouten eruit, schrijf correcte zinnen en blijf beleefd.

Zoals je hier in het topic schrijft, met woorden die missen, spellingfouten, kromme zinnen en vol met frustratie en boosheid: dan heeft niemand natuurlijk zin om je te helpen ;)

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:55

Het is op zijn zachts gezegd wel heel vreemd dat iemand die een permanente ban heeft gehad (waarvoor je volhens mij toch heel wat fout moet doen en ook meerdere keren) wel gewoon een nieuw account krijgt en deze gebruiker niet.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:56

harbourlight schreef:
Het is op zijn zachts gezegd wel heel vreemd dat iemand die een permanente ban heeft gehad (waarvoor je volhens mij toch heel wat fout moet doen en ook meerdere keren) wel gewoon een nieuw account krijgt en deze gebruiker niet.

Krijgt diegene ook niet zomaar. ;)

Edit: En de toon maakt de muziek.
Laatst bijgewerkt door KimD op 25-03-15 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:56

Ja ik kon zo even op niks anders komen zeg :+ het ging om het principe dat mensen soms heftig reageren op dit soort dingen.

fantfeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:57

Ik snap het ts dat het heel vervelend kan zijn!! Maar misschien helpt je nieuwste email?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:02

Wat een bommen op de mods de laatste dagen? Een dubbelaccount is gewoon tegen de regels. Op een website met meer dan 200.000 leden is het belangrijk om dit soort regels na te leven. Je hebt zelf een wachtwoord random ingevoerd waardoor je niet meer op je oude account kunt. Je had ook gewoon niet meer kunnen kijken, dan had je later nadat je besloten had toch weer door te gaan met bokt gewoon op je andere account verder gekund en was er nu niks aan de hand geweest.

Ik vind het serieus zo mega kinderachtig dat volwassen mensen de regels aan hun laars lappen en vervolgens op de mensen die het forum draaiend en zo gezellig mogelijk proberen te houden af gaan zitten geven. Kan me er echt boos om maken :x

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:06

Citaat:
Krijgt diegene ook niet zomaar. ;)

Edit: En de toon maakt de muziek.

Een permanente ban krijg je ook niet zomaar, als ik in de regels kijk moet je daar maar liefst vijf keer een Officiële Waarschuwing voor krijgen. Dan heb je het zo verprutst en krijg je ook nog een nieuw account cadeau?
Terwijl ik in oudere topics zie dat mensen die echt goede redenen hadden gewoon geen nieuw account mochten.
En deze gebruiker, voor zover ik weet, verder niets fout gedaan heeft.

Verder mag ik toch hopen dat moderators door "de toon" heen kunnen kijken en dat soort dingen niet meenemen in hun besluitvorming. Dat zou mooi worden, iemand die dan hele mooie epistels kan schrijven is altijd in het voordeel.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:10

Jasmijn159 schreef:
Saskia345 schreef:
Mail is verstuurd naar bokt support [ Afbeelding ]

Wat een vervelende situatie! Misschien om sneller en beter geholpen te worden: zorg dat je teksten volledig zijn, de spellingfouten eruit, schrijf correcte zinnen en blijf beleefd.

Zoals je hier in het topic schrijft, met woorden die missen, spellingfouten, kromme zinnen en vol met frustratie en boosheid: dan heeft niemand natuurlijk zin om je te helpen ;)

Dus omdat je misschien moeite hebt met correct gebouwde zinnen te maken en er is een spellingfout in zit, is een reden om minder goed geholpen te worden? Van discriminatie gesproken.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:15

leer dan in ieder geval eerst even goed spellen; je zal vast hypocriet bedoelen.