Jennyj01 schreef:Als er ergens wel op de teamleden van een forum gescheten mag worden dan is het nou juist Bokt.nl. Dus heilig? Nee hoor. Kleine dingetjes worden uitvergroot en tig keer door de gehaktmolen gehaald dus dat gedoe over ‘de mod is heilig’ kun je eigenlijk wel achterwege laten. Dat sommige dingen communicatief verkeerd opkomen kan ik mij heel goed voorstellen. Meestal zijn het standaardzinnetjes, die kunnen door sommige mensen verkeerd opgevat worden. En soms zijn mods te standaard, niet zelfdenkend en te rigide bezig. Maar hoe je dat ook brengt en hoeveel smilies en persoonlijke boodschappen/aanpassingen je erbij zet er zullen altijd mensen zijn die iets verkeerd opvatten. Juist omdat het geschreven staat. De ‘toon van de muziek’ hoor je dus niet altijd. 100% tevredenheid ga je dus nooit krijgen.Ik niet maar dat zal dan de leeftijd wel zijn. Ook ik krijg wel eens een berichtje van een mod. Soms terecht maar ook wel eens volledig misplaatst. Mij valt op dat de meeste berichten die ik krijg alles behalve vriendelijk en hulpvaardig zijn. En sommigen een ernstig gebrek aan communicatieve vaardigheden heeft. Om dan nog maar te zwijgen over de terplekke verzonnen dingetjes. Het is de toon die de muziek maakt. En die is niet altijd netjes. Maar ja de mod is heilig. Die mag niet op je zwarte lijst. Die hoeft geen sorry te zeggen of oprechte excuses te maken als die er volledig naast zit. En die moet je vooral prijzen omdat ze het allemaal vrijwillig doen en dus elke inspanning al fantastisch is.
In het geval ts is het vervelend, zij voelt zich aangevallen en te kakken gezet. Ze vat het eigenlijk vele malen erger op dan het bedoeld is door de mod en zoals het opgevat wordt door de overige Bokkers. En daar is ook niet echt een passend antwoord op, anders dat ts wellicht zelf haar ego even moet ontdeuken. En misschien dat de mods de ‘standaard’ zinnen eens onder de loep kunnen nemen.