Topic in uitgelicht, zonder reactie's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topic in uitgelicht, zonder reactie's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:02

Inderdaad jammer Gaby, je bent sinds kort weer op Bokt en dan zulke topics openen en zulke reacties plaatsen.
Ik heb het ook gemerkt op Kim's Facebook; je kunt soms erg jaloers uit de hoek komen en dat is helemaal niet nodig.
Wees eens blij voor een ander, afgunst is een zeer slechte eigenschap. :o

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:03

Iemand jaloers?
Beetje kinderachtig om zo'n topic te openen, niet dan?

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:03

knuffeldier schreef:
Juist leuk de topics met weinig reacties, zijn vaak degenen die ik heb gemist. Zeker met foto topics vind ik het vaak erg leuk om te kijken maar plaats ik vaak geen reactie.
ik vind dat non stoppe gezeur over dat uitgelicht zo zielig gedrag. Ik vind dat de mod die het doet erg goed werk levert en iedereen (mits die aan de voorwaarden voldoet) een mooie kans geeft om in uitgelicht te komen.

helemaal mee eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:07

Ik vind het hartstikke leuk eens topics te zien die ik anders niet zie

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:40

Denk dat er nu wel genoeg reacties staan, dus nu kan hij in uitgelicht? O:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:43

KoudbloedKim schreef:
Inderdaad jammer Gaby, je bent sinds kort weer op Bokt en dan zulke topics openen en zulke reacties plaatsen.
Ik heb het ook gemerkt op Kim's Facebook; je kunt soms erg jaloers uit de hoek komen en dat is helemaal niet nodig.
Wees eens blij voor een ander, afgunst is een zeer slechte eigenschap. :o

Heeft Kim een facebookpagina? :):)

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:47

Oef ..........wat is de reden dat je andere mensen het niet gunt om met iets leuks, speciaals of gewoons vriendelijks in uitgelicht te komen ?

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 21:58

Oef... Las alle reactie's net op mijn telefoon en ik dacht, laat ik toch maar de computer aanzetten om te reageren, want op de telefoon duurt dat zolang.

Wist echt niet dat jullie het zo op zouden vatten, en dat was ook zeker niet de bedoeling!!
Ik dacht persoonlijk (ik ben nog niet zo lang terug op bokt) dat uitgelicht HEEL bijzonder moest zijn en dat er een aantal keer op getemt moest zijn.
Ik heb nooit de regels van 'uitgelicht' gelezen. Wat onwijs dom en stom is van mij dus!

Ik dacht dat het echt een fout was die de MODjes gemaakt hadden, dat er een fout in het systeem zat ofzo, waardoor er 5topic's die in de lijst achter elkaar stonden dan maar bij uitgelicht kwamen.

Ik heb zeker geen ochtendhumeur, en het spijt me echt enorm dat mensen dit als aanval opvatten!

Snap dat het een eer is om in uitgelicht te komen, maar ik dacht ook altijd dat je pas in uitgelicht kwam als je professionele foto's had of een tekening/paint van iets waanzinnig bijzonders.

Volgende keer dus als leerpunt van mij, niet meteen een topic maken over iets waar je twijfels overhebt, maar eerst een MOD pb'en.
EN de regels lezen!

En KBK ik stuur jou even een berichtje!

Hopelijk kunnen jullie het me vergeven :+

Door het schrijven van iets kan het bij andere mensen zo verkeerd overkomen, terwijl dat niet de bedoeling is..
En dan zeker als je op je mobiel zit, dan is het helemaal zo, want dan wil je in een paar woorden zoveel mogelijk duidelijk maken en dat kan heel verkeerd overkomen!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:04

Dus zonder regels te lezen, open je een topic en ga je lopen zeuren in 2 topics? Vreemd...
Maar goed, hopelijk leer je er idd uit...

Je bent trouwens al terug sinds juni dus dan moet het je toch al opgevallen zijn dat 'veel reacties' geen vereiste is bij uitgelicht? :+
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 17-01-15 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:05

Tsja, je maakt zelf geen beste indruk, door meerder van zulke reacties te plaatsen.

Wie de bal kaatst....

Hopelijk denk je voortaan twee keer na voor je zomaar op het eeuwige web plaatst. Je lijkt het wel leuk te vinden om tegen dingen aan te schoppen...

Even verder kijken dan je neus lang is.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 22:08

xSogno,
Er was al iemand voor mij die een reactie had neergezet op een topic;

Op dat topic was nog geen 1 reactie en die heeft daar dus op gereageerd dat ze het raar vond dat die in uitgelicht stond.

Van daaruit kwam mijn reactie.
Haar reactie is eerder verwijderd dan die van mij, zodoende dat ik nu de 'boosdoener' ben.
Wat ik overigens kan snappen, want ik zet hier een topic op forumzaken neer.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:08

ze snapt het nu, heeft excuses aangeboden, denk niet dat het nut heeft om ook op die reactie nog eens door te gaan!