Zo'n topic met 1 foto zie ik niet in dat overzicht, maar stel dat ik 'm toevallig tegenkom zou ik 'm weer wel kunnen meenemen voor uitgelicht.
De kans dat ik 'm tegenkom is alleen n stuk kleiner.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murthul schreef:In theorie wel, in de praktijk kom ik ze alleen niet heel vaak tegen. Bart heeft een heel handig tooltje gemaakt waardoor ik in een overzicht alle topics met meer dan 3 foto's kan zien. Ik zie dan ook direct de Uitgelicht-TeM's. Op het moment dat ik uitgelicht ga klaarzetten klik ik dat overzicht door.
Zo'n topic met 1 foto zie ik niet in dat overzicht, maar stel dat ik 'm toevallig tegenkom zou ik 'm weer wel kunnen meenemen voor uitgelicht.
Murthul schreef:In theorie wel, in de praktijk kom ik ze alleen niet heel vaak tegen. Bart heeft een heel handig tooltje gemaakt waardoor ik in een overzicht alle topics met meer dan 3 foto's kan zien. Ik zie dan ook direct de Uitgelicht-TeM's. Op het moment dat ik uitgelicht ga klaarzetten klik ik dat overzicht door.
Nayomie schreef:Murthul schreef:In theorie wel, in de praktijk kom ik ze alleen niet heel vaak tegen. Bart heeft een heel handig tooltje gemaakt waardoor ik in een overzicht alle topics met meer dan 3 foto's kan zien. Ik zie dan ook direct de Uitgelicht-TeM's. Op het moment dat ik uitgelicht ga klaarzetten klik ik dat overzicht door.
Dus een kant en klare tekening met 1 afbeelding maakt geen kans? Of wel? Is mij niet helemaal duidelijk.
Nayomie schreef:Ahh oke. Dus je hebt sowieso een lijstje en daar komen nog de topics met een TeM voor uitgelicht nog bij. Handig systeem.
Nayomie schreef:Dat is waar, dat heb je op ieder onderdeel wel. Snap wel dat het lastig is.
Even buiten dat, hoe weet je of een fotograaf zijn foto wel of niet in uitgelicht wil hebben?
chimello schreef:Ik had ook eens een topic dat best veel reacties (8 pagina's) kreeg omdat het ook een speciale sfeer was, (mijn dementerende opa in een grote hengsten kudde, kwalitatieve foto's en er was variatie). Veel mensen zeiden zelfs dat ze hadden uitgelicht maar het topic is nooit uitgelicht geworden. Dat vind ik dan wel jammer, het is wel leuk als je een speciaal topic opent het ook eens in het zonnetje gezet wordt. Dat heeft echt niets met afgunst te maken, want ik gun het iedereen van harte. Maar het was wel eens wat anders dan wat er toch wel veel te zien is op bokt.
Murthul schreef:In combinatie met kan wel, maar bijvoorbeeld een foto met alleen een hondje heeft geen kans om in uitgelicht te komen.