Vrij sexy advertentie Light in the box

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:21

Je zou alleen geluid moeten krijgen als je op een advertentie klikt of meer dan vier (dacht ik) seconde met je muis boven een advertentie blijft hangen. In dat laatste geval zie je ook duidelijk een klok die aftelt naar 0 zodat je ziet dat je op het punt staat een actie te initiëren. Helaas is er wel een bugje met die laatste vorm van advertenties waardoor ze in bepaalde omstandigheden (onbekend wanneer precies) ze uit zichzelf gaan spelen. Maar voor zover ik weet gebeurt dat echt maar heel erg sporadisch.

Tweakers.net heeft ook een bannervrij abonnement, is wat voor te zeggen :j Als daar vraag naar is wil ik dat best opzetten :j

Anoniem

Re: Vrij sexy advertentie Light in the box

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:24

Toen ik de titel las dacht ik dat ik een advertentie vergelijkbaar aan bijv een winkel als Christine le duc moest verwachten.

Kan niet goed snappen wat aan deze advertenties sexy is. Als je door een winkelstraat loopt kom je ook een Hunkemöller oid tegen met lingerie en in grote steden met zijstraten vaak ook wel een erotische winkel.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:25

Ik vind Bokt zelf nog echt super netjes altijd als het om reclame gaat! +:)+ Moet ergens de inkomen vandaan halen. Ad-blocker ook altijd uit staan bij Bokt.

Maar ik gebruik bokt eigenlijk nooit via mijn telefoon, dus daar kan ik geen antwoord op geven.

Sowieso heb ik het geluid altijd uit staan van me computer voor inderdaad als je per ongeluk er wel op blijft staan, maar dat is ook voor elke andere site inderdaad.

Maar die sexy reclame was bij mij ook voor gekomen := Al heb ik geen kleine kinderen oid die dat niet mogen zien dus zag het probleem er niet van in.

Wat op MF forum is, is misschien ook wel wat voor Bokt. Ik heb geen idee of het voor Bokt meer zou opleveren, maar anders zou ik er wel aan meedoen. Al is het maar om Bokt te steunen!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:30

Mindfull loswerken is groter dan het voorgeschreven blokje en kwakt zich over de volgende paginanummer keuze heen. Niet echt handig, de advertentie aanklikken gaat bijna automatisch als je volgende pagina drukt.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:36

nou ja ik vind het lastig zelf ach wat geef ik er om, maar als dochter meekijkt....dan is het niet oke {:)-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:49

kwita schreef:
nou ja ik vind het lastig zelf ach wat geef ik er om, maar als dochter meekijkt....dan is het niet oke {:)-:(

Maar je dochter loopt toch ook langs winkels als Hunkemöller ?

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:53

Mroes_1992 schreef:
kwita schreef:

Maar je dochter loopt toch ook langs winkels als Hunkemöller ?

ja maar daar staat niemand in zijn blote# in de winkel,
als ze oud genoeg is krijgt ze uitleg over het verschil tussen een onderbroek en de lingerie van deze plaatjes.(een kind hoeft niet alles al vanaf piep jong te weten )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:08

Als het goed is heeft je dochter zelf ook een doos. En ik wil best mijn ontwikkelings psychologie er bij pakken, maar weet vrij zeker dat kinderen op jonge leeftijd al voelen aan hun doos en er zijn ook genoeg kinderen die stiekem eens kijken in de broek van een ander. Dit hoort namelijk bij hun normale ontwikkeling.

Maar goed, een kind wat nog niet weet wat een doos is heeft naar mijn mening ook niks op bokt te zoeken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 14:08

Nouja, ik heb nu meerdere malen gehad dat ik op school zat te bokken en iemand vroeg 'zo waar zit jij naar te kijken' :')

Het is inderdaad niet wereldschokkend en we weten allemaal hoe lingerie eruit ziet, maar ik vind de advertenties van honkemoller ook nog wel wat meer 'classy' dan deze waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:10

Dan vraag ik me af hoe lang jij naar een advertentie kijkt :')
Of wordt onze samenleving weer preuts?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:12

Met een beetje preutsheid is niks mis :+

Maar kinderen van bepaalde leeftijden horen imo idd niet op bepaalde websites rond te struinen. :n

Ik heb nu trouwens een Hello Fresh doos als ad :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:13

Faillissements veilingen nu. Tsja

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 14:14

Mroes_1992 schreef:

Hij staat helemaal onderin, dus als ik een uitgebreide reactie aan het maken ben zie je hem erg lang staan, ja.

Maar goed, deze discussie was niet waar ik dit topic voor opende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:15

Ik heb al weken galbabi teramisu...

Maar als die kinderen niet op die sites horen heb je daar ook speciale algemene beveiliging voor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:16

Marit schreef:
Mroes_1992 schreef:

Hij staat helemaal onderin, dus als ik een uitgebreide reactie aan het maken ben zie je hem erg lang staan, ja.

Maar goed, deze discussie was niet waar ik dit topic voor opende.

Dan klik je op: nieuw antwoord en dan kun je rustig je uitgebreide reactie typen zonder advertentie :)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:42

Korsetten waar de borsten bijna uit vallen hoeven van mij ook niet op Bokt :) Ook op je werk of opleiding wil je dat soort afbeeldingen liever niet voorbij zien komen.

@Karuna; heb je een screenshot van een banner die over paginanummers heen gaat? Dat hoort namelijk niet te kunnen gebeuren.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:44

Hoe maak ik die met de ipad, ik was al aan het zoeken maar kon er niks van vinden.

Niet meer tegengekomen maar is het weer dan weet ik wat ik moet doen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:45

De home en aan/uit-knop tegelijkertijd indrukken. Screenshot verschijnt dan in je fotos app :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:48

Oeps dat ging fout, ipad ging volledig uit ahum. Geen screenshot nog.

Afbeelding

Gelukt weet ik dat ook weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:52

BartVB schreef:
Korsetten waar de borsten bijna uit vallen hoeven van mij ook niet op Bokt :) Ook op je werk of opleiding wil je dat soort afbeeldingen liever niet voorbij zien komen.

@Karuna; heb je een screenshot van een banner die over paginanummers heen gaat? Dat hoort namelijk niet te kunnen gebeuren.

Maar daarvoor is toch ook de bokt office?
Ik snap dat er soms ongewenste advertenties zijn, maar er worden continue topics over geopend. Kun je niet beter één centraal topic maken waarin alle ongewenste advertenties, inclusief screenshot geplaats kunnen worden? Dan kijk jij gewoon 1x op de dag in dat topic.
En als het zo erg is dat anderen zien wat voor advertenties er zijn, dan moet je misschien gewoon niet op school/werk op bokt zitten.
Vind persoonlijk gewoon dat er een beetje gezeurd wordt in dit geval.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 16:34

kwita schreef:

ach...als je dochter een journaal kijkt ziet ze meer schokkende beelden langskomen hoor.
Maar het schijnt dat borsten schokkender zijn dan moorden en aanslagen :+

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:41

kijk sommige penny's vinden het gewoon leuk paarden plaatjes te kijken,( wat moet je anders als je nog maar net begint te lezen).
bv uitgelicht en de begin foto's van topics zijn gewoon ook leuk om te zien (meestal dan).
en de behandeling van trekpaard tyco word echt op de voet gevolgd, ja ook best schokken de plaatjes maar ook het mede leven met dat paard en zijn baasje vind ik wel kunnen, ook dat hoort er bij het kan ons allen overkomen.Daarbij komend dat ze paarden dokter wil worden.... ;)
En over het journaal en die "schokkende beelden" het jeugd journaal word elke avond gewoon bekeken, het is niet alleen maar mooi in de wereld.maar dat is wel off topic

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 06:30

Bart ik kan je een screenshot geven, ik kom weer een te grote advertentie tegen

Afbeelding

Het is nu een bokt 4 screenshot maar in bokt 5 doet deze precies hetzelfde.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 08:46

Ligt denk ik aan je PC want deze ad staat bij mij wel netjes in het kader.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:03

Die banner loopt niet via Bokt. Is verkeerd in het systeem gezet, als het goed is klopt het formaat nu wel :j
Maar dank voor de melding! Was hem zelf nog niet tegen gekomen in dat formaat, hier bleef hij ook binnen die 90px.