Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Ik denk niet dat de sfeer hier slechter van hoeft te worden, als je een zak appels koopt, eet je de rotte toch ook niet op? De rotte appels er uit, en van de rest kun je lekker genieten. Als iemand daar een andere goede appel bij stopt, hoef je die toch niet weg te gooien?
papagroom schreef:Dames,,,,,,,stel je hebt een hk om het bv over onder broeken breien te hebben,en dan komt er een vieze ouwe man continu sexistische opmerkingen maken...je temt ,maar er wordt geen actie ondernomen......alle andere leden hebben de nikker al gevraagd op te zouten,maar ook dat helpt niet je wordt boos,en zegt dat t een eikel is,,,,,ja wel...dat levert je dus een ban op.....zulke mensen de toegang tot het topic ontzeggen voorkomt een hoop ellende.
papagroom schreef:Dames,,,,,,,stel je hebt een hk om het bv over onder broeken breien te hebben,en dan komt er een vieze ouwe man continu sexistische opmerkingen maken...je temt ,maar er wordt geen actie ondernomen......alle andere leden hebben de nikker al gevraagd op te zouten,maar ook dat helpt niet je wordt boos,en zegt dat t een eikel is,,,,,ja wel...dat levert je dus een ban op.....zulke mensen de toegang tot het topic ontzeggen voorkomt een hoop ellende.
BernetteO schreef:papagroom schreef:Dames,,,,,,,stel je hebt een hk om het bv over onder broeken breien te hebben,en dan komt er een vieze ouwe man continu sexistische opmerkingen maken...je temt ,maar er wordt geen actie ondernomen......alle andere leden hebben de nikker al gevraagd op te zouten,maar ook dat helpt niet je wordt boos,en zegt dat t een eikel is,,,,,ja wel...dat levert je dus een ban op.....zulke mensen de toegang tot het topic ontzeggen voorkomt een hoop ellende.
Ik mag toch hopen dat er op seksistische opmerkingen wel gereageerd wordt door het bokt-team![]()
Ik snap jouw probleem met meelezers/mensen die blijkbaar niet mogen zien wat jij in een HK-post/mensen die sporadisch langskomen in een HK denk ik niet. Het is en blijft internet. Kort door de bocht: alles wat je niet op de voorpagina van de krant wilt moet je er niet op zetten.
Daarnaast blijft het je eigen keuze wat je met de zogenoemde ongewenste gasten doet. Of je probeert er iets leuks van te maken, of je negeert deze persoon en gaat verder met je gezellige kliekje, of je blijft temmen in de hoop dat het beter wordt.
rea schreef:Jullie zien het allemaal nogal persoonlijk.
Het gaat 'm niet zozeer over de inhoud van een HK qua gevoelige informatie.
We zijn volwassen genoeg om te beseffen dat niets op het WWW privé zal blijven en voor eeuwig en altijd opspoorbaar is.
En aan roddelen doen we ook niet, toch niet op Bokt, over hun leden ...![]()
Wel gaat het om die-hards die in HK's keer op keer hun mening komen opdringen, waarbij ze enkel opdagen als er zich een gelegenheid voordoet om hun stokpaardje nog maar eens in de schijnwerpers te komen zetten.
Kan je je inbeelden hoe vervelend het zou zijn, als ik, als vegetariër, keer op keer in HK-topics ga zeuren omdat zij bvb. vleesgerechten bespreken, terwijl ik me anders niet laat horen in datzelfde topic.
Het wordt nog erger als ik dan vrijuit overal op Bokt mijn gangetje mag gaan en anderen een OW krijgen omdat ze me aanspreken op mijn invallen.
Daarover gaat deze vraag : de keuze om zulke mensen te mogen weren uit een HK.
rea schreef:Jullie zien het allemaal nogal persoonlijk.
Het gaat 'm niet zozeer over de inhoud van een HK qua gevoelige informatie.
We zijn volwassen genoeg om te beseffen dat niets op het WWW privé zal blijven en voor eeuwig en altijd opspoorbaar is.
En aan roddelen doen we ook niet, toch niet op Bokt, over hun leden ...![]()
Wel gaat het om die-hards die in HK's keer op keer hun mening komen opdringen, waarbij ze enkel opdagen als er zich een gelegenheid voordoet om hun stokpaardje nog maar eens in de schijnwerpers te komen zetten.
Kan je je inbeelden hoe vervelend het zou zijn, als ik, als vegetariër, keer op keer in HK-topics ga zeuren omdat zij bvb. vleesgerechten bespreken, terwijl ik me anders niet laat horen in datzelfde topic.
Het wordt nog erger als ik dan vrijuit overal op Bokt mijn gangetje mag gaan en anderen een OW krijgen omdat ze me aanspreken op mijn invallen.
Daarover gaat deze vraag : de keuze om zulke mensen te mogen weren uit een HK.
palousa_boy schreef:Ik denk niet dat de sfeer hier slechter van hoeft te worden, als je een zak appels koopt, eet je de rotte toch ook niet op? De rotte appels er uit, en van de rest kun je lekker genieten. Als iemand daar een andere goede appel bij stopt, hoef je die toch niet weg te gooien?
rea schreef:Wel gaat het om die-hards die in HK's keer op keer hun mening komen opdringen, waarbij ze enkel opdagen als er zich een gelegenheid voordoet om hun stokpaardje nog maar eens in de schijnwerpers te komen zetten.
NikkiEnJij schreef:palousa_boy schreef:Ik denk niet dat de sfeer hier slechter van hoeft te worden, als je een zak appels koopt, eet je de rotte toch ook niet op? De rotte appels er uit, en van de rest kun je lekker genieten. Als iemand daar een andere goede appel bij stopt, hoef je die toch niet weg te gooien?
Maar wanneer is een appel rot, en wanneer niet? En wie bepaald dat? En wat nou als het niet unaniem is?
Yonker schreef:palousa_boy schreef:Ik denk niet dat de sfeer hier slechter van hoeft te worden, als je een zak appels koopt, eet je de rotte toch ook niet op? De rotte appels er uit, en van de rest kun je lekker genieten. Als iemand daar een andere goede appel bij stopt, hoef je die toch niet weg te gooien?
Mensen vergelijken met appels die je weggooit..... Dat gaat wat mij betreft te ver.
En je kan als je iemand niet wil lezen diegene gewoon op de foeilijst zetten iddDat is toch hetzelfde..... als je iemand met z'n allen op de foeilijst zet, opgelost!
geerke schreef:papagroom schreef:Dames,,,,,,,stel je hebt een hk om het bv over onder broeken breien te hebben,en dan komt er een vieze ouwe man continu sexistische opmerkingen maken...je temt ,maar er wordt geen actie ondernomen......alle andere leden hebben de nikker al gevraagd op te zouten,maar ook dat helpt niet je wordt boos,en zegt dat t een eikel is,,,,,ja wel...dat levert je dus een ban op.....zulke mensen de toegang tot het topic ontzeggen voorkomt een hoop ellende.
die smiley doet mij een lichtje laten branden