Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:51

_Cowgirl schreef:
óók niet als een andere moderator het voor de TS heeft gedaan.

Waarom niet? In dat geval lijkt het me oké, gezien het bij zwarte bokkers ook zo gebeurt.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:52

Ze zijn weer op zoek naar nieuwe mod's, lees ik net. Dus mocht je nog dingen willen laten verwijderen :)* ?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:58

Arc_En_Ciel schreef:
_Cowgirl schreef:

Waarom niet? In dat geval lijkt het me oké, gezien het bij zwarte bokkers ook zo gebeurt.

Voor het verwijderen van één post moet je al best wat moeite doen (begrijpelijk) en voor zover ik weet worden er normaal geen hele topics verwijderd. Ik heb ooit meerdere posts willen laten verwijderen en dit is uiteindelijk ook niet gebeurt omdat ik geen goede reden had, daardoor weet ik dat het dus echt niet zomaar gebeurt. ;) Als ik dan lees dat het topic van een moderator geheel is verwijderd krijg ik toch wel wat vraagtekens hoor.

Ik heb het betreffende topic niet helemaal gelezen, dus ik weet niet precies wat zich afgespeeld heeft, maar wat ik hier lees was dat er geen aanleiding was om het topic te verwijderen. Vind jij het dan niet vreemd dat het verwijderd is?

We zullen vast horen wat er zal gaan gebeuren, mocht de betreffende moderator een goede reden hebben dan zal deze ook wel naar buiten worden gebracht neem ik aan. Ik ben benieuwd.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:59

Arc_En_Ciel schreef:
_Cowgirl schreef:

Ik neem aan dat het niet de bedoeling zomaar topics te (laten) verwijderen zonder een goede reden.
De betreffende mod had zelf een vraag gesteld nav een advertentie die zijzelf geplaatst had.
Daar kwamen dus normale reacties op.

Het viel mij al op dat bepaalde vragen die echt wel terecht gesteld werden, niet werden beantwoord.
Ik was ook benieuwd naar haar antwoorden, maar nu is het topic gewoon foetsie en ook berichten van andere bokkers in HK over haar zijn verwijderd....
Heel bijzonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:00

Wat ben ik dan platina :o? eigenlijk... Want ik was in de veronderstelling dat hele topics verwijderen niet eens mogelijk was...

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:01

_Cowgirl schreef:
Voor het verwijderen van één post moet je al best wat moeite doen (begrijpelijk) en voor zover ik weet worden er normaal geen hele topics verwijderd. Ik heb ooit meerdere posts willen laten verwijderen en dit is uiteindelijk ook niet gebeurt omdat ik geen goede reden had, daardoor weet ik dat het dus echt niet zomaar gebeurt. ;) Als ik dan lees dat het topic van een moderator geheel is verwijderd krijg ik toch wel wat vraagtekens hoor.

Ik heb het betreffende topic niet helemaal gelezen, dus ik weet niet precies wat zich afgespeeld heeft, maar wat ik hier lees was dat er geen aanleiding was om het topic te verwijderen. Vind jij het dan niet vreemd dat het verwijderd is?

We zullen vast horen wat er zal gaan gebeuren, mocht de betreffende moderator een goede reden hebben dan zal deze ook wel naar buiten worden gebracht neem ik aan. Ik ben benieuwd.

Ja, nu je het zo zegt is het inderdaad wel vreemd :j Maar ik heb een tijdje terug ook een keer een heel topic laten verwijderen (ik had wel een goede reden, dus misschien was dat dan het verschil), en dat is toen ook gedaan.

Maar wel vreemd inderdaad.

Kwanyin

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:07

Heel bijzonder dit. Ik kan het nog wel ergens volgen dat een topic echt per ongeluk eens verdwijnt, dat is wel vaker voorgevallen bij het verplaatsen en te snel op een verkeerde knop te duwen bijvoorbeeld. Maar dat verwijzingen in HK's zelfs mee gaan, dat is vreemd. Ik ben benieuwd of hier een plausibele uitleg voor is.

En trouwens, is het normaal niet zo dat als een topic helemaal verwijdert wordt, dat dit niet onmiddellijk gebeurd? Ik heb meer dan eens een topic op slot zien staan met de boodschap "Hier gaat een slotje op en dit topic zal omwille van reden X morgenavond verwijdert worden"?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:07

Een topic is met 2 drukken op de knop te verwijderen, dus vrij simpele ingreep.
Maar of het mag is natuurlijk een tweede. Ik was het topic ook al kwijt. Vreemd. Er waren toch een aantal pagina's met nuttige tips en het liep helemaal niet uit de hand.
Ik ben trouwens alweer kwijt welke mod het topic had geopend :+

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:11

Ja was het ook al aan het zoeken. Was ook aan het meelezen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:13

Telpeva schreef:
Cayenne schreef:
Ik ben trouwens alweer kwijt welke mod het topic had geopend :+

*knip*

Ik ben benieuwd hoe lang dit blijft staan.
Maar in het kader van vertrouwen richting mod team en om verdere onrust weg te nemen lijkt het mij in dit geval wel handig enige openheid van zaken te geven over het hoe en wat.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 23-11-14 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:22

Waarom ben ik hier nou helemaal niet verbaasd over? :')
Ik wacht ook met smart op heldere uitleg.
Liever niet weer van dat halfbakken omslachtige.....ik ben erg benieuwd of er nu eens echt duidelijke uitleg komt :D

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:23

Lijkt mij ook Mars.
Zo'n gek topic was het helemaal niet. Vast bang voor reputatieschade.....
Maar ook ik vind het niet kunnen dat ieder ander lid "maar goed moet nadenken alvorens wat op internet te plaatsen" en dat een moderator zich hier zelf niet aan zou hoeven houden. Kan in mijn ogen echt niet.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:30

Lijkt me niet nodig om hier nu al namen te noemen en de desbetreffende mod zo aan de schandpaal dus te nagelen..
wat er ook gebeurd is, de modjes zoeken het uit en we krijgen het heus wel te horen :D.
Het is idd niet netjes om een topic te verwijderen zomaar, aangezien bokt daar heel moeilijk mee is, maar tot we er meer van weten, kunnen we beter gewoon even afwachten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:31

Mwah, ik vind het wel heel logisch dat er nu vragen gesteld worden en heel terecht ook.
Wat mij betreft hoeft er echt niet in details getreden te worden, dat zal ook niet gebeuren. Maar het weg te moffelen en totaal geen openheid van zaken te geven is weer een ander uiterste.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:33

Cinderella schreef:
Lijkt me niet nodig om hier nu al namen te noemen en de desbetreffende mod zo aan de schandpaal dus te nagelen..
wat er ook gebeurd is, de modjes zoeken het uit en we krijgen het heus wel te horen :D.
Het is idd niet netjes om een topic te verwijderen zomaar, aangezien bokt daar heel moeilijk mee is, maar tot we er meer van weten, kunnen we beter gewoon even afwachten

Dat is anders wel het voorbeeld wat door het beheer nog niet zo lang geleden wel gegeven werd aan de gewone gebruiker hoor.
Toen moest een hele groep modjes aan de schandpaal......want dat was kennelijk erg nodig 8)7
Ik zou niet weten waarom dat nu dan anders zou moeten....voorbeeld doet volgen toch?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:36

Helemaal mee eens quartel, dat was ook echt belachelijk. Maar wil dat dan zeggen dat dat hier nu ook maar meteen moeten gebeuren door de gebruikers zelf? Iedereen was toen zo fel tegen de gang van zaken met die ex modjes, dat ik het raar vind dat er nu hetzelfde gedaan wordt. :)

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:36

Vond het sowieso erg jammer aangezien ik de standpunten van alle mensen juist interessant vond, maar als ze het zelf heeft gedaan helemaal raar aangezien er geen enkele persoonlijke aanvallen of wat dan ook waren.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:39

Cinderella schreef:
Helemaal mee eens quartel, dat was ook echt belachelijk. Maar wil dat dan zeggen dat dat hier nu ook maar meteen moeten gebeuren door de gebruikers zelf? Iedereen was toen zo fel tegen de gang van zaken met die ex modjes, dat ik het raar vind dat er nu hetzelfde gedaan wordt. :)

Het is niet aan de gebruikers het voorbeeld te geven.
Het geeft wel het niveau aan waarop gewerkt word.
Maar goed, daar gaat het nu niet over in dit topic anders raak ik niet uit gepraat vrees ik.
Ik ben wel erg nieuwsgierig welk excuus er dit keer aan gegeven gaat worden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:42

Bizar! Komt nog bij dat desbetreffende mod echt pas net (weer) mod is. Hoop voor der dat dit niet het einde betekent voor het mod zijn..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:45

Ik zie hier niemand die aan de schandpaal genageld word, maar wel kritische (en imo terechte) vragen :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:45

raar!

weet nog steeds niet over welke mod het gaat :')

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:47

Xfjord schreef:
raar!

weet nog steeds niet over welke mod het gaat :')

Lees even terug, het werd net gezegd :)

Jolien87

ohjajoh6 schreef:
Wat ben ik dan platina :o? eigenlijk... Want ik was in de veronderstelling dat hele topics verwijderen niet eens mogelijk was...

Same here. :j
Inmiddels wist ik wel dat het heel af en toe werd gedaan, maar de indruk wordt gewekt dat deze mogelijkheid eigenlijk niet bestaat. Jammer dat daar nu schijnbaar misbruik van is gemaakt, maar ik ben benieuwd wat de werkelijke reden is.

Nayomie

Ik lees het topic vanaf het begin al mee maar ik ben van mening, zolang er geen duidelijkheid is, wij geen conclusies mogen/kunnen trekken. Nu hoop ik niet dat ik van het ergste uit moet gaan.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:49

Laten we inderdaad niet teveel speculeren. Misschien gewoon een simpel foutje of miscommunicatie. Er zitten ook zoveel knopjes aan de andere kant. Uitleg zal ook zeker wel volgen lijkt me.