_Cowgirl schreef:óók niet als een andere moderator het voor de TS heeft gedaan.
Waarom niet? In dat geval lijkt het me oké, gezien het bij zwarte bokkers ook zo gebeurt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arc_En_Ciel schreef:_Cowgirl schreef:óók niet als een andere moderator het voor de TS heeft gedaan.
Waarom niet? In dat geval lijkt het me oké, gezien het bij zwarte bokkers ook zo gebeurt.
Arc_En_Ciel schreef:_Cowgirl schreef:óók niet als een andere moderator het voor de TS heeft gedaan.
_Cowgirl schreef:Voor het verwijderen van één post moet je al best wat moeite doen (begrijpelijk) en voor zover ik weet worden er normaal geen hele topics verwijderd. Ik heb ooit meerdere posts willen laten verwijderen en dit is uiteindelijk ook niet gebeurt omdat ik geen goede reden had, daardoor weet ik dat het dus echt niet zomaar gebeurt.Als ik dan lees dat het topic van een moderator geheel is verwijderd krijg ik toch wel wat vraagtekens hoor.
Ik heb het betreffende topic niet helemaal gelezen, dus ik weet niet precies wat zich afgespeeld heeft, maar wat ik hier lees was dat er geen aanleiding was om het topic te verwijderen. Vind jij het dan niet vreemd dat het verwijderd is?
We zullen vast horen wat er zal gaan gebeuren, mocht de betreffende moderator een goede reden hebben dan zal deze ook wel naar buiten worden gebracht neem ik aan. Ik ben benieuwd.
Telpeva schreef:Cayenne schreef:Ik ben trouwens alweer kwijt welke mod het topic had geopend
*knip*
Cinderella schreef:Lijkt me niet nodig om hier nu al namen te noemen en de desbetreffende mod zo aan de schandpaal dus te nagelen..
wat er ook gebeurd is, de modjes zoeken het uit en we krijgen het heus wel te horen.
Het is idd niet netjes om een topic te verwijderen zomaar, aangezien bokt daar heel moeilijk mee is, maar tot we er meer van weten, kunnen we beter gewoon even afwachten
Cinderella schreef:Helemaal mee eens quartel, dat was ook echt belachelijk. Maar wil dat dan zeggen dat dat hier nu ook maar meteen moeten gebeuren door de gebruikers zelf? Iedereen was toen zo fel tegen de gang van zaken met die ex modjes, dat ik het raar vind dat er nu hetzelfde gedaan wordt.
ohjajoh6 schreef:Wat ben ik dan platinaeigenlijk... Want ik was in de veronderstelling dat hele topics verwijderen niet eens mogelijk was...