Geryon schreef:Maureen, hup aanmelden, je lijkt mij een goede mod!

Maureen, je moet! xD
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quartel schreef:Billy schreef:Mensen moeten weten waar ze aan beginnen lijkt me...
Vind ik ook wel een goeie inderdaad.
Zo netjes ging het allemaal niet, jammer dat dat verwijderd is allemaal.
Nou goed....sterkte met zoeken in ieder geval dan maar
Citaat:En als laatste; het lijkt je leuk om Bokt verder te helpen. Je bent hier immers vaak, dus er zijn je vast dingen opgevallen waar je je soms aan stoort en waar je een mening over hebt. Of zaken waar je mensen mee op weg zou willen helpen. Als mod heb je die mogelijkheid.
xAnthea schreef:carr_friesje schreef:'dt' achter 'je'
Als 'je' voor het werkwoord staat, is het wel met 'dt'. Staat 'je' achter het werkwoord, is het zonder 'dt'. Dus hier is geen fout
EDIT: daar was je dus zelf ook al achtergekomen, hehe
eenitraM schreef:xAnthea schreef:Als 'je' voor het werkwoord staat, is het wel met 'dt'. Staat 'je' achter het werkwoord, is het zonder 'dt'. Dus hier is geen fout
EDIT: daar was je dus zelf ook al achtergekomen, hehe
Als je na het ww jij kan worden is het zonder. Kan je jou worden is het met t.
ruitje schreef:Grijp uw kans!Citaat:En als laatste; het lijkt je leuk om Bokt verder te helpen. Je bent hier immers vaak, dus er zijn je vast dingen opgevallen waar je je soms aan stoort en waar je een mening over hebt. Of zaken waar je mensen mee op weg zou willen helpen. Als mod heb je die mogelijkheid.
Aleeneh schreef:Sorry voor de off-topic, maar huh, "kan je jou worden is het met t"?
"Ik smeekt je/jou"? Vlieger gaat niet helemaal op.
eenitraM schreef:Aleeneh schreef:Sorry voor de off-topic, maar huh, "kan je jou worden is het met t"?
1) Bied jij op dit.
2) Hier geldt jou blabla
Beide je. Maar je (is jij) is zonder. Je (is jou) is met. Na het ww uiteraard.
De vlieger gaat op. En hooooooooooog dat ie gaat! Dankje dankje
http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht ... -je/42864/
eenitraM schreef:Aleeneh schreef:Sorry voor de off-topic, maar huh, "kan je jou worden is het met t"?
1) Bied jij op dit.
2) Hier geldt jou blaba. Gijs biedt jou aan. (Lataste is een beter voorbeeld)
Beide je. Maar je (is jij) is zonder. Je (is jou) is met. Na het ww uiteraard.
De vlieger gaat op. En hooooooooooog dat ie gaat! Dankje dankje
http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht ... -je/42864/
SuperAssie schreef:Van de ene kant zou ik me graag aanmelden maar ik heb er denk ik niet genoeg tijd voor. Ik besteed wel aardig wat tijd aan bokt maar als ik het zo bekijk is het meer werk dan het lijkt. Kan een van de modjes me daar misschien antwoord op geven? Misschien dat ik dan alsnog solliciteer
Banjer schreef:Bellatrix schreef:Mij willen ze niet meer terug helaas...
Troost je... je bent niet de enige... mij willen ze ook niet (meer)...