_Nienke schreef:ik zeg toch ook niet dat ik mod wil worden. maar sommige boksers posten best serieus en die zou ik best aanstellen tot misschien assistent mod.
Boksers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SindyKaya schreef:Vaak weten jonge bokkers lang niet waar alle topics staan, ik ben 2jaar actief lid van bokt en zal begod niet weten waar de topics zouden moeten staan hoor.
_Nienke schreef:de makkelijke dingen zoals topics verplaatsen en berichten kunnen bewerken
Winged schreef:Ik was 18 toen ik mod werd, achteraf gezien was dat misschien zelfs nog wel te vroeg. (Inmiddels ook alweer 4 jaar zwart)
Het modereren is echt meer werk dan alleen verplaatsen, slotjes plaatsen en overleggen. Je moet mensen in verschillende leeftijdscategorieën op een goede manier aanspreken op hun gedrag. En dat is niet altijd even gemakkelijk als je een broekie bent en je moet een gevestigde bokker vertellen dat zijn/haar gedrag echt niet kan. Je bent een vraagbaak voor gebruikers (en daarom ook wel eens een gewild object voor kritiek), je heb tussendoor meetingen met jouw mod-collega's, jouw gedrag moet altijd binnen de lijntjes zitten, je hebt een voorbeeldfunctie voor de rest van bokt.
Hetgene wat wij als gebruikers zien is maar een tipje van de ijsberg wat een moderator in het dagelijkse leven allemaal doet. Je moet goed kunnen beredeneren waarom iemand volgens jou bijvoorbeeld wel of geen OW verdient. Je moet áltijd objectief zijn en die 2 uur per dag? Dat kunnen er ook gerust meer worden.
(buiten dat is het erg leuk om te doen, maar het kost zo ontzettend veel energie)
Mioux schreef:Winged schreef:|Plus dat je niet alleen 18 moet zijn, maar ook een x-aantal berichten geplaatst moet hebben. En een bepaalde tijd al lid moet zijn van bokt.
Flauw dus met 1 dag mag je geen MOD worden? en 10 berichten is ook niet genoeg?![]()
Nee allemaal alleen maar begrijpelijk.