Hoe met spoed Mod te bereiken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 22:31

Billy schreef:
Je kunt niet alles voorkomen in de wereld. Iknkrijg 2x per week kaartjes in de bus van mr buddha of dr uzar die tegen een redelijke vergoeding zorgt dat ik financieel en spiritueel gelukkig word trap ik ook niet in.....

Ten dele mee eens, en ten dele niet mee eens.
Als jij ziet dat er iemand bij de buren probeert in te breken, ga jij dan niet ingrijpen? Al is het maar door de politie te bellen? Je hoeft er echt niet zelf naartoe en het risico lopen dat je een mes tussen je ribben krijgt. Maar als iedereen een oogje open houdt hebben criminelen geen kans. En in mijn ogen werkt het net zo bij cybercriminaliteit....

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 22:32

Billy, het punt is dat heel veel andere mensen die niet zo sterk in de schoenen staan of nu eenmaal misschien niet zo slim zijn er wel sneller intrappen.

Lees Mette's reactie maar eens goed. Dat het niet voor jou van toepassing is betekent nog niet dat dat voor anderen niet geldt. Misschien is er door het snelle optreden en verwijderen van dit soort berichten wel weer 1 of 2 mensen "gered".
Er zijn meerdere mensen in de wereld, of het nu wel of niet op jou van toepassing is en of jij hier nou wel of niet in trapt.

Om nog maar niet over jonge kinderen te beginnen. Ik heb de topics niet gezien en weet dus niet waar het toe leide en wat er gevraagd werd maar jonge kinderen zijn sowieso al een stuk naïever dan volwassenen.

zonnebloem18

Re: Hoe met spoed Mod te bereiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 22:34

Aangezien alles opgeruimd is kan hier wel een slotje op.
Zoals Animal uitlegde op pagina 1 kan je in dit soort gevallen op de forums pagina onderaan zien welke moderators online zijn.